En Raphina, de man in vorm.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Wat ik niet snap.. waarom zet je dit team niet juist tegen Young Boys? Osasuna is het seizoen best sterk begonnen en ze spelen thuis... dan zet je Lamine niet op de bank toch
Heeft een relatie met de dochter van Luis Enrique #lekkerbelangrijkquote:
Belangrijker nog met Baldé en Inigo Martinez als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Wat ik niet snap.. waarom zet je dit team niet juist tegen Young Boys? Osasuna is het seizoen best sterk begonnen en ze spelen thuis... dan zet je Lamine niet op de bank toch
Het is te hopen voor Barca dat Real niet de 3 punten pakt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca had hier prima puntje kunnen pakken als ze met sterkste elf waren begonnen.
Verdiend voor Osasuna nu. Met Atleti - Real morgen valt de schade misschien nog mee
De manier van schieten straalt klasse uit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:49 schreef chufi het volgende:
Die gaat er wel heel makkelijk in de bovenhoek
17-jarige Europees kampioen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:52 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
wel bijna bedtijd nu voor deze 17-jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |