Mijn herinnering is wat vaag maar er staat me bij dat bij zijn eerste WK hij steeds iets zei dat het wel een doel was maar als het niet lukt is het jammer. Totdat ie het werd, toen kreeg je toch een ander idee. Dat is tenminste wat in mijn beleving zo overkwam. Dus vooraf een stuk meer nochalant doen dan het uiteindelijk bleek te betekenen.quote:Op zondag 1 september 2024 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij Max zegt dat m.i. wel alles.
Maar goed, dat is dus mijn inschatting
Ja, maar toch ....quote:Op zondag 1 september 2024 21:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Door de Budgetcap straf heeft RBR veel minder windtunneltijd gekregen vorig jaar en ze hadden aangegeven dat 2024 dan een lastig jaar zou worden.
Zoals wel vaker lijkt er niet één enkele reden te zijn, maar spelen er meerdere zaken:quote:Op zondag 1 september 2024 21:37 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik snap werkelijk niet hoe een auto van veruit de snelste (eerste paar races met ruime voorsprong winnen) zo snel naar 4e team op de grid kan zakken? Wat is daar gebeurd? Die wondervleugel van McLaren en Mercedes? Waarom horen we daar niks over? Daar heeft RB al meerdere keren over geklaagd toch? RB gaat keihard achteruit terwijl de rest vooruit gaat? En waar is Hanna mee bezig? Van tactisch genie naar tactische kneus? Dat begon al in Hongarije door 2 keer hetzelfde domme te doen en dan een andere uitkomst te verwachten. En de laatste races blijven ze maar domme beslissingen maken. Het lijkt wel alsof ze in de tactiek nog steeds denken de snelste auto te zijn terwijl je alleen maar met damagecontrol bezig moet zijn nu. Heb je nog mazzel dat Norris het voor zichzelf verkloot en zo de schade beperkt blijft. Red Bull get your act together kneuzen!!!
Dat is toch de juiste houding?quote:Op zondag 1 september 2024 21:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn herinnering is wat vaag maar er staat me bij dat bij zijn eerste WK hij steeds iets zei dat het wel een doel was maar als het niet lukt is het jammer. Totdat ie het werd, toen kreeg je toch een ander idee. Dat is tenminste wat in mijn beleving zo overkwam. Dus vooraf een stuk meer nochalant doen dan het uiteindelijk bleek te betekenen.
De RB20 is sneller dan de auto van vorig jaar maar het blijkt niet genoeg omdat andere teams het beter gedaan hebben.quote:Op zondag 1 september 2024 22:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar toch ....
Van een auto die op alle fronten geniaal was ... topsnelheid was prima, omgaan met banden was goed, lag als op rails in de bochten, zowel langzame als snelle .... en nu is het een bak dat geen topsnelheid meer heeft, banden opvreet, niet instuurt, teveel instuurt, gewoon op alle fronten totaal klote.
Dit is niet alleen maar "niet kunnen doorontwikkelen" het is een dikke vette stap achteruit.
Nou ja, dat dus. RBR staat duidelijk meer onder druk en maakt daardoor fouten die ze voorheen niet maakten, maar de kern van de zaak is dat de rest het beter voor elkaar heeft dan RBR. Mercedes en McLaren hebben eindelijk een concept dat werkt en dat ze kunnen doorontwikkelen, en RBR niet.quote:Op zondag 1 september 2024 22:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De RB20 is sneller dan de auto van vorig jaar maar het blijkt niet genoeg omdat andere teams het beter gedaan hebben.
Jawel, maar dat betekent dus dat zeggen dat het niet zo belangrijk is niet betekent dat ze het echt niet belangrijk vinden.quote:Op zondag 1 september 2024 22:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is toch de juiste houding?
Genoeg goede coureurs die nimmer hebben kunnen vechten voor het kampioenschap.
Natuurlijk betekent het veel voor Max en wie dan ook die kampioen wordt, daar strijden ze immers voor maar het kan ook heel goed dat ze nimmer die echte kans krijgen.
En als het aan die voorvleugel ligt en RB weet wat het is (ze zeggen niet voor niks dat McLaren en Mercedes maar eens gecontroleerd moeten worden) dan moet ze die zelf ook maken.quote:Op zondag 1 september 2024 22:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. RBR staat duidelijk meer onder druk en maakt daardoor fouten die ze voorheen niet maakten, maar de kern van de zaak is dat de rest het beter voor elkaar heeft dan RBR. Mercedes en McLaren hebben eindelijk een concept dat werkt en dat ze kunnen doorontwikkelen, en RBR niet.
'Dat is het doel' rijm ik niet met 'dat is niet belangrijk'.quote:Op zondag 1 september 2024 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, maar dat betekent dus dat zeggen dat het niet zo belangrijk is niet betekent dat ze het echt niet belangrijk vinden.
Dat is niet belangrijk rijmt wel met "als het niet lukt is het jammer" want het is wel meer dan jammer ook al brengt ie dat naar buiten niet zo.quote:Op zondag 1 september 2024 22:11 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
'Dat is het doel' rijm ik niet met 'dat is niet belangrijk'.
Die mening deel ik met je, het zal mij benieuwen of Max na 2025 nog deelneemt in de F1.quote:Op zondag 1 september 2024 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk rijmt wel met "als het niet lukt is het jammer" want het is wel meer dan jammer ook al brengt ie dat naar buiten niet zo.
Maar goed, eigenlijk wil ik alleen maar zeggen dat wat hij nu zegt naar mijn mening niet betekent dat ie ECHT niet van binnen voor die "GOAT" () wil gaan.
Maar dat hij zelf het probleem moet opsporen ipv de engineers en zelf moet vragen wanneer die stand terug kan, betekend dat hij ook dat team moet runnen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En toch is Max er best ontspannen over, tijdens de race ook.
Eerst klagen over Hamilton, rustige erbij zeggen "i got a penalty for that so..."
Later na die 6.2 pitstop "so what are the plans for this stint then?"
Weer later even het team wakker schudden "i know we are in a shit place but the background needs to wake up, this is important"
Hij heeft duidelijk geaccepteerd dat de komende races lastig gaan worden en dat hij harder moet werken voor z'n punten.
Het publiek op de tribune werd overduidelijk weggefilterd.quote:
Ik heb ergens gelezen dat blijkbaar het lek boven is en dat ze weten wat er echt mis is. Het is alleen niet makkelijk op te lossen.quote:Op zondag 1 september 2024 23:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar dat hij zelf het probleem moet opsporen ipv de engineers en zelf moet vragen wanneer die stand terug kan, betekend dat hij ook dat team moet runnen.
Waar is de mindset van het team om altijd te willen verbeteren?
Waar is de f1 mindset binnen rbr opeens?
Ik lees hier genoeg mee. En dat weet jezelf ook wel.quote:Op zondag 1 september 2024 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je hier gewoon wat vaker mee las en deel nam aan discussies, had je geweten dat ik al de hele week zeg dat het van Baku moet komen.
Spa was an sich ook niets mis mee, maar daar was inhalen gewoon lastig.
quote:Op zondag 1 september 2024 23:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat blijkbaar het lek boven is en dat ze weten wat er echt mis is. Het is alleen niet makkelijk op te lossen.
Dat zou misschien net op tijd zijn. Maar dan nog aan de praat krijgen? Net te laat denk ik.quote:Op zondag 1 september 2024 20:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Marko en Perez hadden het al over een update in Austin om de huidige problemen op te lossen.
Oh geen idee. Ik weet dat ze het publiek wel eens wegfilteren als er coureurs worden uitgefloten.quote:Op zondag 1 september 2024 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Het publiek op de tribune werd overduidelijk weggefilterd.
Dat werd vervolgens bevestigd toen Ted zijn verhaaltje mocht doen en er via hem wel gejuich te horen was voor Charles een paar rondes voor de finish.
Ik las het hier:quote:Op zondag 1 september 2024 23:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Dat zou misschien net op tijd zijn. Maar dan nog aan de praat krijgen? Net te laat denk ik.
dat hangt ervan af, ik denk niet dat hij naar een team wil, wat hij opnieuw aan de titel moet helpen, bijvb een AM.quote:Op zondag 1 september 2024 22:16 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die mening deel ik met je, het zal mij benieuwen of Max na 2025 nog deelneemt in de F1.
Het maken van heel veel topcs binnen het subforum F1 helpt ook niet mee aan de sfeer of zin om echt mee te posten.quote:Op zondag 1 september 2024 23:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik lees hier genoeg mee. En dat weet jezelf ook wel.
Maar niet zo vaak als ik zou willen wegens de enorme kutsfeer die hier bij tijd en wijlen hangt en het niet willen handelen van bepaalde mods om die kutsfeerveroorzaker een halt toe te roepen.
Dus kom niet met teksten als 'Als je hier gewoon wat vaker mee las en deel nam aan discussies', want je gaat nat. Nattekat.
Prost-Senna, Alonso-Hamilton.quote:Op maandag 2 september 2024 00:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rationeel gezien heeft Buxton hier geen ongelijk, ze zijn het weg aan het gooien.
Al zou ik het nog steeds niet doen als ik in Oscar z'n schoenen stond.Als je daar eenmaal mee begint...
Interessante speculatie dat er wellicht iets in Oscar z'n contract staat dat hij op gelijke voet met de andere rijder staat. McLaren heeft 'm toen moeten paaien om hem weg te krijgen bij Alpine... dus wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |