Met een bepaalde aanpak waarbij je niet meteen te snel gaat moet er toch wel iets mogelijk zijn?quote:Op zondag 1 september 2024 16:08 schreef halfway het volgende:
Zit eerst je proeftijd maar eens uit voordat je je Wienie achterna loopt.
Lekker niet doen. Je bent er net begonnen en hebt het al over flirten en dates enzo, doe rustig joh. Eerst even inwerken ipv zorgen dat je je baan volgende week weet kwijt bent.quote:Op zondag 1 september 2024 16:29 schreef Sukkeltje het volgende:
[..]
Met een bepaalde aanpak waarbij je niet meteen te snel gaat moet er toch wel iets mogelijk zijn?
Rustig aandoen in het begin is beter ja, zeker als het gaat om iemand afkomstig uit een preuts land.quote:Op zondag 1 september 2024 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker niet doen. Je bent er net begonnen en hebt het al over flirten en dates enzo, doe rustig joh. Eerst even inwerken ipv zorgen dat je je baan volgende week weet kwijt bent.
Nee, je hoeft iemand niet vanaf het begin 'stiekem een beetje te prikkelen' ofzo. Dingen werken niet alleen maar door van die gare spelletjes te spelen. Doe voorlopig gewoon normaal en doe je werk.quote:Op zondag 1 september 2024 16:48 schreef Sukkeltje het volgende:
[..]
Precies, rustig aan doen. Maar ook weer niet zodanig rustig dat je na een paar maanden alleen maar overkomt als 'een aardige collega', en dan kan ze je dus niet zien als meer dan dat. Dus moet er toch nog iets subtiel bij worden gedaan om haar voldoende te prikkelen, maar wat?
Dat zeg ik zeker niet, maar het gaat erom hoe haar signalen het beste kunnen worden gezien in combinatie met haar achtergrond van een islamitisch land.quote:Op zondag 1 september 2024 17:11 schreef Zefi het volgende:
Een vrouw doet eens aardig tegen TS, dus zal ze wel seks met hem willen.
Waar heb ik gezegd dan dat ze dat wil?quote:Op zondag 1 september 2024 17:15 schreef Harvest89 het volgende:
Een vrouw is beleefd tegen je en je vertaalt dat meteen dat ze met je naar bed wil.
Wat voor heksen kom jij dan normaal gesproken tegen?
Zoals elke andere vrouw? Moslims zijn net mensen.quote:Op zondag 1 september 2024 17:16 schreef Sukkeltje het volgende:
[..]
Dat zeg ik zeker niet, maar het gaat erom hoe haar signalen het beste kunnen worden gezien in combinatie met haar achtergrond van een islamitisch land.
Kijk, dat is nog eens een goede reactie! Bedanktquote:Op zondag 1 september 2024 17:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zoals elke andere vrouw? Moslims zijn net mensen.
Echter, in die cultuur is het meestal not done om zomaar overal rond te neuken. Je hebt kans dat het erg conservatieve ouders zijn. Dus dan moet het stiekem gebeuren, en het lijkt me sterk dat ze dat gaat doen met een nieuwe collega waar ze 1 gesprek mee heeft gehad.
Ik zou toch afwachten op meer overduidelijke signalen dat ze echt iets van je wil, anders ga je haar straks als een creep benaderen en krijg je gezeik.
Als het echt een brave moslima is dan kan het sowieso vies tegenvallen in de slaapkamer hoor. Ik spreek uit ervaring. Die vrouwen zijn hartstikke preuts en seksueel onderdrukt. De keren dat ik met een moslima stiekem heb afgesproken moest ik met zowat alles de leiding nemen. Te onderdanig naar mijn smaak.
Dat is ze overduidelijk niet, en zo te zien heeft ze geen Insta en op Facebook alleen maar enkele foto's van zichzelf met haar opgespoten lippen. Maar dat zegt wellicht niet alles, dus inderdaad beter meer informatie zien in te winnen voordat er echt flirterig gedaan kan worden.quote:Op zondag 1 september 2024 17:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Straks is het de vrouw van je baas.
Turken komen in allerlei soorten en maten, van zeer liberaal die weinig tot niets met de islam hebben tot zeer religieus of die een andere geloof dan de islam hebben. Gezien je beschrijving van haar is ze waarschijnlijk liberaal of niet gelovig of hangt een andere geloof aan dan de islam. Op basis van dat ze je uitnodigde bij 'hun' aan tafel te komen zitten zou ik dat niet meteen interpreteren als dat ze meer wil, ze is gewoon aardig omdat je nieuw bent.quote:Op zondag 1 september 2024 17:16 schreef Sukkeltje het volgende:
[..]
Dat zeg ik zeker niet, maar het gaat erom hoe haar signalen het beste kunnen worden gezien in combinatie met haar achtergrond van een islamitisch land.
Daar luister ik wel naar want ik ben nu zodanig afgeremd dat ik me in ieder geval zal inhouden in het begin, en op subtiele manieren erachter komen hoe ze in elkaar zit voordat er ook maar een flirtpoging word gedaan.quote:Op zondag 1 september 2024 17:57 schreef CoolGuy het volgende:
Dus eigenlijk wil je vooral horen welke actie je moet uithalen, in plaats van te luisteren naar mensen die zeggen dat het niet zo'n strak plan (...) is om dit te doen als je net een dag ergens werkt?
Jij zit hier niet voor 'Nederlandse mannen die ooit een knappe Turkse dame tegenkomen'. Jji zit hier voor jezelf. De reactie van hem is vooral welkom omdat die reactie wél in je straatje past.quote:Op zondag 1 september 2024 18:10 schreef Sukkeltje het volgende:
[..]
Daar luister ik wel naar want ik ben nu zodanig afgeremd dat ik me in ieder geval zal inhouden in het begin, en op subtiele manieren erachter komen hoe ze in elkaar zit voordat er ook maar een flirtpoging word gedaan.
In dit geval dus toch beter op safe spelen. Maar reacties zoals die van @:Harvest89 zijn ook interessant en welkom, want Nederlandse mannen die ooit een knappe Turkse dame tegenkomen kunnen daar ook wat mee.
Wel ervaring met vrouwen, maar nog niet met Turkse. En niet alleen dat ze aardig was, want de meeste vrouwen zijn aardig, maar ook hoe vaak en hoe ze keek, wat ik opmerkelijk vond voor iemand met een islamitische achtergrondquote:Op zondag 1 september 2024 18:06 schreef halfway het volgende:
Duidelijk is wel dat TS totaal geen ervaring heeft met vrouwen, ik maak dagelijks mee dat vrouwen aardig zijn tegen mij. Dat wil echter niet zeggen dat ze zitten te soppen op de stoel en ik werk met Oekraïense, Poolse en Roemeense dames.
Ik zit hier in de eerste plaats voor mezelf inderdaad, maar andere Nederlandse mannen die ooit interesse krijgen in een Turkse kunnen er wellicht ook iets mee. Is namelijk een hele andere cultuur dan de onze, dus voor er iets serieus wordt ondernomen moet er ook rekening worden gehouden met de mogelijke gevolgen.quote:Op zondag 1 september 2024 18:14 schreef CoolGuy het volgende:
Op zondag 1 september 2024 18:10 schreef Sukkeltje het volgende:
De mogelijke gevolgen? Je zou eens eerst rekening moeten houden met dat het zomaar zou kunnen zijn dat ze gewoon aardig deed, maar schijnbaar bestaat die mogelijkheid voor jou niet, en dús moét er nu actie worden ondernomen.quote:Op zondag 1 september 2024 18:25 schreef Sukkeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier in de eerste plaats voor mezelf inderdaad, maar andere Nederlandse mannen die ooit interesse krijgen in een Turkse kunnen er wellicht ook iets mee. Is namelijk een hele andere cultuur dan de onze, dus voor er iets serieus wordt ondernomen moet er ook rekening worden gehouden met de mogelijke gevolgen.
Als ze van Europese afkomst was geweest, was het makkelijker geweest omdat onze culturen nu eenmaal een stuk vrijer zijn en de omgang tussen de sekses veel losser is.
Ja je krijgt 30 Neven achter je aan. Laat gaan man!quote:Op zondag 1 september 2024 18:25 schreef Sukkeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier in de eerste plaats voor mezelf inderdaad, maar andere Nederlandse mannen die ooit interesse krijgen in een Turkse kunnen er wellicht ook iets mee. Is namelijk een hele andere cultuur dan de onze, dus voor er iets serieus wordt ondernomen moet er ook rekening worden gehouden met de mogelijke gevolgen.
Als ze van Europese afkomst was geweest, was het makkelijker geweest omdat onze culturen nu eenmaal een stuk vrijer zijn en de omgang tussen de sekses veel losser is.
Die kans is groot inderdaad, maar ze is knap en komt sympathiek over.quote:Op zondag 1 september 2024 18:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De mogelijke gevolgen? Je zou eens eerst rekening moeten houden met dat het zomaar zou kunnen zijn dat ze gewoon aardig deed, maar schijnbaar bestaat die mogelijkheid voor jou niet, en dús moét er nu actie worden ondernomen.
Wat denk je dat de gevolgen zijn van als je het mis hebt, op je werk waar je net een dag werkt? Wat is er met dié gevolgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |