SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Is geen gejankquote:Op zondag 1 september 2024 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga nou maar die test doen en kap met janken
Die mij zit ook los. De vorige keer heb ik m'n halve fiets gesloopt, dus ik durf het nietquote:Op zondag 1 september 2024 14:06 schreef mschol het volgende:
fietsketting is gespannen, nu het wiel weer goed krijgen
is voor mij ook de eerste keer dat ik dat doe, normaal laat ik dat doenquote:Op zondag 1 september 2024 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mij zit ook los. De vorige keer heb ik m'n halve fiets gesloopt, dus ik durf het niet
Ik doe ook alles met youtubequote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
is voor mij ook de eerste keer dat ik dat doe, normaal laat ik dat doen
fiets is niet gesloopt, alleen even kijken hoe ik em weer zoveel mogelijk in het midden krijg, youtube ftw..
ijskoude watermeloenquote:Op zondag 1 september 2024 14:24 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie wat lekker is in de zomer? Bevroren haribo beertjes en winegums e.d.
iehl jakkie bahquote:Op zondag 1 september 2024 14:24 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie wat lekker is in de zomer? Bevroren haribo beertjes en winegums e.d.
Beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op zondag 1 september 2024 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ijskoude watermeloen
bevroren haribo beertjes klinkt vreemd
Raarquote:Op zondag 1 september 2024 14:24 schreef kwiwi het volgende:
check check dubbelcheckquote:Op zondag 1 september 2024 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen en overmorgen weer naar het ziekenhuis![]()
Voor controle?quote:Op zondag 1 september 2024 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan ze je been toch vervangenquote:Op zondag 1 september 2024 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |