Zo te zien krijgen we weer een bult aan interval acts.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:49 schreef Fred_B het volgende:
Waarom moet dit 3 uur duren met 7 liedjes? #dtv
Laat me raden: Emmelie de Forest?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien krijgen we weer een bult aan interval acts.
RTL heeft een uitzending waar ze buitenlands publiek bij kunnen trekken. Daar moeten ze natuurlijk optimaal gebruik van maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:49 schreef Fred_B het volgende:
Waarom moet dit 3 uur duren met 7 liedjes? #dtv
Oh en laten we Conchita Wurst en Johnny Logan niet vergetenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat me raden: Emmelie de Forest?
Je hebt hier wel eenmaal bingoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh en laten we Conchita Wurst en Johnny Logan niet vergeten
Waar kan je die downloaden?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb de app van rtl.lu gedownload en dan kan je blijkbaar streamen naar de Chromecast. Dit voor de liefhebber.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar Engels gehoord?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:04 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we geen engelse commentaar meer?
Vorig jaar had je 2 dames die het engelse commentaar deden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen nog maar Engels gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |