TS begint meestal.quote:Op zondag 1 september 2024 05:53 schreef woxxel2 het volgende:
Hey ik was benieuwd naar die van anderen
Nee zo werkt het niet..quote:Op zondag 1 september 2024 05:53 schreef woxxel2 het volgende:
Hey ik was benieuwd naar die van anderen
Dat was in een kelderbox in Zuidoost?quote:Op maandag 2 september 2024 09:42 schreef joe.joe het volgende:
Dat was een gangbang met een volwassen scholiere. Ze had een vriendje, maar wilde een gangbang proberen. We waren met drie gasten. Ze wilde rustig beginnen dus we begonnen vast terwijl de rest nog moet arriveren. Binnen 5 minuten hadden we haar DP (en was ze anaal ontmaagd). De rest druppelde langzaam binnen. Erg leuke middag gehad.
Nee, in een nette hotelkamer. Vanwaar die vraag?quote:Op maandag 2 september 2024 15:34 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat was in een kelderbox in Zuidoost?
Sta je daar elke keer met je paarsgepunte lans in de deuropening om weer iemand naar binnen te laten. Sfeervolquote:Op maandag 2 september 2024 09:42 schreef joe.joe het volgende:
Dat was een gangbang met een volwassen scholiere. Ze had een vriendje, maar wilde een gangbang proberen. We waren met drie gasten. Ze wilde rustig beginnen dus we begonnen vast terwijl de rest nog moet arriveren. Binnen 5 minuten hadden we haar DP (en was ze anaal ontmaagd). De rest druppelde langzaam binnen. Erg leuke middag gehad.
Lekker altijd, zo de mannen onder elkaar.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:36 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sta je daar elke keer met je paarsgepunte lans in de deuropening om weer iemand naar binnen te laten. Sfeervol
Human interest, verder zal het me een rotzorg zijnquote:Op donderdag 5 september 2024 11:12 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Nee, in een nette hotelkamer. Vanwaar die vraag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |