Wat leuk!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:40 schreef -Spring het volgende:
Gisteren kwam er journalist een stukje filmen. Ik scheet zeven kleuren, maar het is wel leuk geworden.
https://www.zuidwestupdat(...)n-in-ere-herstellen/
Wat een leuk stukje!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:40 schreef -Spring het volgende:
Gisteren kwam er journalist een stukje filmen. Ik scheet zeven kleuren, maar het is wel leuk geworden.
Wat een ontzettend leuk filmpje, wat een leuke vrouw ben jequote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:40 schreef -Spring het volgende:
Wauw. Prachtig Springquote:
Nicequote:
Alsof hij nog leeft.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:23 schreef -Spring het volgende:
De oehoe is helemaal af!
Toen ik m binnenkreeg, had ie een open botbreuk aan de binnenkant van zijn vleugel. Ik dacht dat dit zijn doodsoorzaak was want het bot stak door de huid heen naar buiten.
Maar tijdens het prepareren ontdekte ik dat het een oude breuk was. De huid eromheen was afgestorven (necrose), dus daar heeft ie nog best een tijd mee rondgegescharreld.
De werkelijke doodsoorzaak bleek een schedelfractuur te zijn en zelfs daarmee heeft ie helaas nog een tijdje geleefd.![]()
Een vechter was het.
[ afbeelding ]
Wauw. Hoe mooi is deze geworden. Complimenten hoorquote:Op woensdag 16 april 2025 14:23 schreef -Spring het volgende:
De oehoe is helemaal af!
Toen ik m binnenkreeg, had ie een open botbreuk aan de binnenkant van zijn vleugel. Ik dacht dat dit zijn doodsoorzaak was want het bot stak door de huid heen naar buiten.
Maar tijdens het prepareren ontdekte ik dat het een oude breuk was. De huid eromheen was afgestorven (necrose), dus daar heeft ie nog best een tijd mee rondgegescharreld.
De werkelijke doodsoorzaak bleek een schedelfractuur te zijn en zelfs daarmee heeft ie helaas nog een tijdje geleefd.![]()
Een vechter was het.
[ afbeelding ]
Mercikesquote:Op woensdag 16 april 2025 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw. Hoe mooi is deze geworden. Complimenten hoor
Eksterquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:35 schreef -Spring het volgende:
Ik kreeg ooit een berichtje van een man die jarenlang inheemse vogels had bewaard die hij van de weg had geplukt. Twee vuilniszakken vol.
Of ik die wilde hebben.
Dus ik in m'n enthousiasme meteen beloofd om hem in ruil een opgezette vogel te geven.
Stórt ie me hier toch een berg rotte, kale en platte vogels op de keukentafel.![]()
![]()
Maar beloofd is beloofd.
[ afbeelding ]
Krijg je ook meer dode dieren na die uitzending van laatst?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:35 schreef -Spring het volgende:
Ik kreeg ooit een berichtje van een man die jarenlang inheemse vogels had bewaard die hij van de weg had geplukt. Twee vuilniszakken vol.
Of ik die wilde hebben.
Dus ik in m'n enthousiasme meteen beloofd om hem in ruil een opgezette vogel te geven.
Stórt ie me hier toch een berg rotte, kale en platte vogels op de keukentafel.![]()
![]()
Maar beloofd is beloofd.
[ afbeelding ]
O lekker dan. Maar hij blij. Heeft zijn vogelquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:35 schreef -Spring het volgende:
Of ik die wilde hebben.
![]()
Maar beloofd is beloofd.
[ afbeelding ]
Yes! Steeds meer mensen weten me te vinden. Het merendeel stelt ook voor om zelf gevonden diertjes langs te brengen. Vanmiddag komt er iemand een goudhaantje brengen dat ie nu op z'n werk in de vriezer bewaart. Zo lief!quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Krijg je ook meer dode dieren na die uitzending van laatst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |