SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Als ze niet meer van eten houdt is het echt overquote:
oh, schijnt wel goed zaakje te zijn, ben er nooit geweest.. (wel vaak langs gewandeld)quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Was trouwens bij 'Bij Daan' in het Stadshart @:mschol
zeker mobiel is dat dramaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Altijd leuk copy pasten als het topic vol is
Waar zijn die links danquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
steun FOK! en koop via een van deze links
Heb je die geprobeerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef drakin het volgende:
TT klinkt lekkerder dan die smerige dubai reep
Ik lust geen pistache, en dan ziet het er nog uit alsof iemand die vieze dingen heeft uitgekotstquote:
Danny is ons weer dankbaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu weet coolblue dat ik hier ook post
Een voormalig poster werkt zover ik weet bij Cool Blue. Soms komt hij hier verdwaald binnen vallen...quote:
Wie?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een voormalig poster werkt zover ik weet bij Cool Blue. Soms komt hij hier verdwaald binnen vallen...
Heb ik ook een paar jaar gehad. Nu alweer 2 jaar ANWB ENERGIEquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop echt zelden wat bij coolblue, heb er alleen mijn energie nu
Moet nog kijken waar ik dit jaar heen ga, volgens mij loopt die nog tot november ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik ook een paar jaar gehad. Nu alweer 2 jaar ANWB ENERGIE
Nee nu moet je wachten tot de volgendequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kattenplaatje gemist.
Nu maar naar bed.![]()
bij energie contracten zie ik allemaal te weinig verschil om over te stappen, mede omdat ik kookgas heb en dus het alleen voor electra doequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik ook een paar jaar gehad. Nu alweer 2 jaar ANWB ENERGIE
Kookgasquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
bij energie contracten zie ik allemaal te weinig verschil om over te stappen, mede omdat ik kookgas heb en dus het alleen voor electra doe
Flex flex flexquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:22 schreef dud0r het volgende:
20k+ stapjes vandaag. Vind het wel genoeg geweest
Morgen als compensatie er maar 1000 doenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen als compensatie er maar 1000 doen
Beter 500 stappen, dan 5.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat ik niet verder kom dan 500 stappen vandaag
Mijn airco is weer aan het vechten tegen de sauna van de buren, morgen is het mijn beurtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja door die Dikkiedik
Kom vechten @:dud0r
Ja, morgen wordt het weer zo heet als de hel, geen zin inquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn airco is weer aan het vechten tegen de sauna van de buren, morgen is het mijn beurt
* dud0r trapt 4ebe van de duinquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja door die Dikkiedik
Kom vechten @:dud0r
Akkoordquote:
Wanneer de kerst begint zijn we denk ik wel klaarquote:
Ik heb het al een beetje op z'n beloop gelaten afgelopen week omdat ik dacht dat het wel klaar zou zijn, dus dikke kans dat ik er ook niets tegen kan beginnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het weer zo heet als de hel, geen zin in
Ja, super fijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer de kerst begint zijn we denk ik wel klaar
Ik wil dit niet meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het al een beetje op z'n beloop gelaten afgelopen week omdat ik dacht dat het wel klaar zou zijn, dus dikke kans dat ik er ook niets tegen kan beginnen.
Koude nachten helpen dan gelukkig wel mee.
Vannacht heel goed koelen. Buffer opbouwen voor morgen. Het wordt pas vrij laat echt warm, dus dat lukt wel.quote:
Zal alles wel potdicht houden als ik morgen weggaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vannacht heel goed koelen. Buffer opbouwen voor morgen. Het wordt pas vrij laat echt warm, dus dat lukt wel.
Jij mag niet mee doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat komt uit z'n schuilplaats en trapt goudvis eraf
Zo ben ikquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij mag niet mee doen
[..]
Zo ben ik
Kan ook niet zeggen dat ik sta te springen om 9 maanden herfst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik zit me bij voorbaat juist alweer te ergeren aan de koude en natte maanden die gaan komen
Jij bepaalt de spelregels nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij mag niet mee doen
[..]
Zo ben ik
yeetquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Nattekat en ik gaan @:dud0r 32 keer van de duin af trappen
nopequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ach ja
De herfst dient vanzelf aan
Doe je niks aan
dat zekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wandelen door een mooi herfstbos heeft ook wel wat
Aardverschuivingen zijn geen grapquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Nattekat en ik gaan @:dud0r 32 keer van de duin af trappen
Ownoesquote:
We gaan alvast evacuaties in gang zettenquote:Op zondag 1 september 2024 00:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aardverschuivingen zijn geen grap
Tsunami...quote:Op zondag 1 september 2024 00:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aardverschuivingen zijn geen grap
quote:Op zondag 1 september 2024 00:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Maandag zal wel goed benauwd worden.
quote:
RIP aan alle getroffenenquote:Op zondag 1 september 2024 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We gaan alvast evacuaties in gang zetten
quote:
Oude mannenplasje en daarna slaap stukquote:
Sadquote:Op zondag 1 september 2024 02:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oude mannenplasje en daarna slaap stuk
quote:Op zondag 1 september 2024 02:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oude mannenplasje en daarna slaap stuk
Volgens buienradar hier niet in ieder geval.quote:Op zondag 1 september 2024 07:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde net al regen.Het zou vandaag toch helemaal niet regenen?
uur of 8 een beetjequote:Op zondag 1 september 2024 07:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde net al regen.Het zou vandaag toch helemaal niet regenen?
Nou ja, het was maar een heel kort buitje, maar toch.quote:Op zondag 1 september 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens buienradar hier niet in ieder geval.
quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, het was maar een heel kort buitje, maar toch.
quote:
Morguhquote:
Pyama dag, wat moet ik daar bij voorstellen, dat iedereen in zijn of haar pyama daar komt?quote:Op zondag 1 september 2024 07:52 schreef bitterbal het volgende:
gister was pyjama dag bij ikea dus de manager had een mail gestuurd om collega's die dag te bedanken voor hun inzet gisteren.
Bij klantenservice was de wachtrij opgelopen tot 2 uur![]()
het scheen bizar druk te zijn geweest
Pyjamadag?quote:Op zondag 1 september 2024 07:52 schreef bitterbal het volgende:
gister was pyjama dag bij ikea dus de manager had een mail gestuurd om collega's die dag te bedanken voor hun inzet gisteren.
Ja als klanten in hun pyjama kwamen kregen ze extra korting en personeel mocht ook in pyjama.quote:Op zondag 1 september 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pyama dag, wat moet ik daar bij voorstellen, dat iedereen in zijn of haar pyama daar komt?
quote:Op zondag 1 september 2024 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als klanten in hun pyjama kwamen kregen ze extra korting en personeel mocht ook in pyjama.
IKEA heeft een soort van slaap campagne georganiseerd
O echt, en daar kwamen veel mensen op af?quote:Op zondag 1 september 2024 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als klanten in hun pyjama kwamen kregen ze extra korting en personeel mocht ook in pyjama.
IKEA heeft een soort van slaap campagne georganiseerd
ja want had al foto gezien van collega van de rij voor openingstijd en die liep al tot de garage :pquote:Op zondag 1 september 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, en daar kwamen veel mensen op af?
Gegslaagde actie dusquote:Op zondag 1 september 2024 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja want had al foto gezien van collega van de rij voor openingstijd en die liep al tot de garage :p
Ze hadden eigenlijk ook pyjama's met Ikea logo moeten verkopenquote:Op zondag 1 september 2024 07:55 schreef bitterbal het volgende:
Pyjamafeest bij IKEA: 31 augustus 2024
Kom naar ons pyjamafeest! Als echte slaapexperts helpen we je graag op weg naar een betere nachtrust. En wat is er nu leuker dan shoppen bij IKEA? Shoppen bij IKEA in je pyjama! Met extra korting natuurlijk.
Kom in je pyjama? Dan geniet je van:
¤20.- korting op iedere ¤ 100.-*
Een gratis Zweeds ontbijtje tot 16:00**
Kinderen ontbijten gratis (of ze nu in pyjama komen of niet)
Onze nieuwe Zweedse ontbijtproducten
Slaapactiviteiten in de winkel:
Ontmoet onze slaapexperts (uiteraard ook in pyjama)
Het programma voor kinderen verschilt per winkel, zoals voorlezen, knutselen en een leuke mascotte om te ontmoeten!
https://www.ikea.com/nl/n(...)tus-2024-pub78177d20
quote:Op zondag 1 september 2024 07:55 schreef bitterbal het volgende:
Pyjamafeest bij IKEA: 31 augustus 2024
Kom naar ons pyjamafeest! Als echte slaapexperts helpen we je graag op weg naar een betere nachtrust. En wat is er nu leuker dan shoppen bij IKEA? Shoppen bij IKEA in je pyjama! Met extra korting natuurlijk.
Kom in je pyjama? Dan geniet je van:
¤20.- korting op iedere ¤ 100.-*
Een gratis Zweeds ontbijtje tot 16:00**
Kinderen ontbijten gratis (of ze nu in pyjama komen of niet)
Onze nieuwe Zweedse ontbijtproducten
Slaapactiviteiten in de winkel:
Ontmoet onze slaapexperts (uiteraard ook in pyjama)
Het programma voor kinderen verschilt per winkel, zoals voorlezen, knutselen en een leuke mascotte om te ontmoeten!
https://www.ikea.com/nl/n(...)tus-2024-pub78177d20
ja voor personeel van de beddenafdelingen hadden ze super leuke. Misschien gaan ze dat nog doenquote:Op zondag 1 september 2024 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk ook pyjama's met Ikea logo moeten verkopenCollector's item.
winter incomingquote:Op zondag 1 september 2024 08:30 schreef LTVDK het volgende:
En toen was het opeens al september, 2/3 van het jaar zit er weer op
quote:Op zondag 1 september 2024 08:39 schreef bitterbal het volgende:
ik droomde vannacht dat ik een relatie met Boef had, die rapperEn dat het een super aardige jongen was
Snap niet hoe je daarover droomt, heb al jaren niks van dat knulletje gehoord, zou niet eens meer weten hoe die er uit zietquote:
ja zag laatst een reel op insta waar die in voorkwamquote:Op zondag 1 september 2024 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap niet hoe je daarover droomt, heb al jaren niks van dat knulletje gehoord, zou niet eens meer weten hoe die er uit ziet
Zou je ook niet zeggen als je nu naar buiten kijkt, grijze lucht en 17 gradenquote:Op zondag 1 september 2024 08:48 schreef Karzai het volgende:
September gaat vandaag zeer warm van start: in het zuiden kan de temperatuur lokaal wel 30 graden bereiken.
En dat heeft zo'n indruk op je gemaakt dat die nu in je dromen rondspookt?quote:Op zondag 1 september 2024 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zag laatst een reel op insta waar die in voorkwam
ja schijnbaarquote:Op zondag 1 september 2024 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat heeft zo'n indruk op je gemaakt dat die nu in je dromen rondspookt?
Jij blij dat je net weg wasquote:Op zondag 1 september 2024 07:52 schreef bitterbal het volgende:
Als we hapje vandaag nou een aantal keer noemen, ga je vannacht misschien over hem dromen.quote:Op zondag 1 september 2024 08:49 schreef bitterbal het volgende:
ja zag laatst een reel op insta waar die in voorkwam
quote:Op zondag 1 september 2024 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als we hapje vandaag nou een aantal keer noemen, ga je vannacht misschien over hem dromen.
allerlei fokkers in de rij om ballie in dr pyjama te zienquote:Op zondag 1 september 2024 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja al had dit mij wel een leuke dag geleken
Die met die puntmutsquote:Op zondag 1 september 2024 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
allerlei fokkers in de rij om ballie in dr pyjama te zien
Puntmutsenuurtjequote:Op zondag 1 september 2024 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die met die puntmuts[ afbeelding ]
Dit klinkt alsof mensen echt fysiek in de rij moesten gaan staan.quote:Op zondag 1 september 2024 09:26 schreef Ama het volgende:
Ticketverkoop van Oasis was een slachtveld dus geen kaartjes.
Je moest sowieso eerst heel lang wachten in een wachtrij om überhaupt op de Ticketmastersite te komen en daarna nog tien duizenden mensen voor je in de rij voor kaartjes en als je aan de beurt was werden veel (ook Solo) eruit gegooid omdat ze dachten dat het bots waren.quote:Op zondag 1 september 2024 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof mensen echt fysiek in de rij moesten gaan staan.
en de echte bots hebben alle kaartjesquote:Op zondag 1 september 2024 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moest sowieso eerst heel lang wachten in een wachtrij om überhaupt op Ticketmaster te komen en daarna nog tien duizenden mensen voor je in de rij en als je aan de beurt was werden veel (ook Solo) eruit gegooid omdat ze dachten dat hij een bot is.
Oasis schijnt iets te willen doen aan de kaarten die nu voor veel verkocht worden maar of dat lukt en kan.quote:Op zondag 1 september 2024 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
en de echte bots hebben alle kaartjes
ik dacht dat ze allang er wat opgevonden hadden: tickets op volledige naam verkopen en doorverkoop alleen via ticketswapquote:Op zondag 1 september 2024 09:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Oasis schijnt iets te willen doen aan de kaarten die nu voor veel verkocht worden maar of dat lukt en kan.
Ik hoop dat ze die kaarten ongeldig weten te maken die nu voor veel verkocht worden.quote:Op zondag 1 september 2024 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat ze allang er wat opgevonden hadden: tickets op volledige naam verkopen en doorverkoop alleen via ticketswap
Ohquote:Op zondag 1 september 2024 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moest sowieso eerst heel lang wachten in een wachtrij om überhaupt op de Ticketmastersite te komen en daarna nog tien duizenden mensen voor je in de rij voor kaartjes en als je aan de beurt was werden veel (ook Solo) eruit gegooid omdat ze dachten dat het bots waren.
actief op de zondagquote:Op zondag 1 september 2024 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Alvast even een klein blokje om gedaan, 2408 stapjes nu. Voor zondagochtend 10 uur zeg ik: dikke prima.
quote:Op zondag 1 september 2024 09:26 schreef Ama het volgende:
Ticketverkoop van Oasis was een slachtveld dus geen kaartjes.
Spekquote:Op zondag 1 september 2024 10:11 schreef mschol het volgende:
eitje met spek en bammetje..
lekker hapje
@:bitterbal
Flex flex flexquote:
Al kreeg ik 750 toe zou ik er nog niet naartoe gaanquote:
Dit slaat echt nergens op. De mannen van blink-182 zijn allemaal rond de 50 en het was geweldig.quote:Op zondag 1 september 2024 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen verwacht Oasis nog precies zoals ze het kennen. Maar die sjappies zijn dik in de 50 inmiddelsDit kan weleens teleurstellend gaan worden.
Het is Oasis. Die zijn altijd al teleurstellend geweestquote:Op zondag 1 september 2024 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen verwacht Oasis nog precies zoals ze het kennen. Maar die sjappies zijn dik in de 50 inmiddelsDit kan weleens teleurstellend gaan worden.
Liam is tegenwoordig weer erg goed bij stem dus dat verwacht ik nietquote:Op zondag 1 september 2024 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
I said maybequote:Op zondag 1 september 2024 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is Oasis. Die zijn altijd al teleurstellend geweest
Legendarisch.quote:
Jij bent vast het zonnetje in huis. Kut weer vandaag hč ? Hopen dat het gaat regenen.quote:Op zondag 1 september 2024 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deze heb ik afgelopen week weer 2 keer gekekenquote:
Vind jij, vind ikquote:Op zondag 1 september 2024 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan ze dat nummer twee uur lang spelen? Andere hits hebben ze toch niet.quote:
Daag me niet uit!!!!!!!!quote:Op zondag 1 september 2024 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan ze dat nummer twee uur lang spelen? Andere hits hebben ze toch niet.
Kan zijn. Laten we het hopen voor die mensjes die er blind duizenden euries in gooien.quote:Op zondag 1 september 2024 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op. De mannen van blink-182 zijn allemaal rond de 50 en het was geweldig.
quote:Op zondag 1 september 2024 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan ze dat nummer twee uur lang spelen? Andere hits hebben ze toch niet.
Ik ben niet idolaat.quote:Op zondag 1 september 2024 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel heel erg zwart wit zo he. Of je haat Oasis of je bent er helemaal idolaat van.
Take the time to make some sence of what you want to say...quote:
Is dat niet met bijna alle meeste muziek zo?quote:Op zondag 1 september 2024 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel heel erg zwart wit zo he. Of je haat Oasis of je bent er helemaal idolaat van.
Ik snap op zich wel wat mensen bedoelen als ze zeggen dat het een zeikerige band is.quote:Op zondag 1 september 2024 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach misschien wel ook.quote:Op zondag 1 september 2024 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat niet met bijna alle meeste muziek zo?
Heb je ze bewust meegemaakt in de jaren 90?quote:
Ja, had twee cd's van ze en Wonderwall op single.quote:Op zondag 1 september 2024 10:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je ze bewust meegemaakt in de jaren 90?
Ik zit in kamp 'het drinkwaterbedrijf?'quote:Op zondag 1 september 2024 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je enorm zeikerig gejank hoort, zal het wel Oasis zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou eigenlijk geen nummer van Oasis kunnen opnoemen. Misschien als ik ze hoor, dat ik er iets van ken.
citroenboomquote:Op zondag 1 september 2024 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou eigenlijk geen nummer van Oasis kunnen opnoemen. Misschien als ik ze hoor, dat ik er iets van ken.
ik haat gewoon alle muziekquote:Op zondag 1 september 2024 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2024 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik haat gewoon alle muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 1 september 2024 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik haat gewoon alle muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zondag 1 september 2024 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i knowquote:
test?quote:Op zondag 1 september 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Zo even sporten, die belachelijke test doen, pc in elkaar zetten en hopelijk op tijd klaar voor de F1
Ik weet nog steeds niet wat reactietijd te maken heeft met die rol.
Vaardigheden test van je bovenkamer die ik moet doen voor de tweede ronde van die sollicitatie.quote:
okquote:Op zondag 1 september 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vaardigheden test van je bovenkamer die ik moet doen voor de tweede ronde van die sollicitatie.
toplied.quote:
Ik dacht echt dat het een competentie test oid zou zijn, maar het is iets wat een kind zelfs in theorie nog beter kan doenquote:
https://music.youtube.com/watch?v=3IX8yQG9IcU&si=4UhYpO1svyZ2prmPquote:Op zondag 1 september 2024 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Luisterde ook naar blur en suede. En garbage.
Ik was vroeger fan van Aqua.quote:
welke mand?quote:Op zondag 1 september 2024 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jezus jij valt echt hard door de mand deze ochtend
Van die mensen die ergens worden aangenomen en met twee weken zwanger zijnquote:Op zondag 1 september 2024 11:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind ik ook van die reclames van Sire over zwangerschap die nu op de radio zijn.
Dan zeggen ze wist je dat je werkgever niet mag vragen bij sol of je zwanger bent of binnenkort wil worden.
Wist je dat de werkgever een volledige kolfruimte moet inrichten en alles moet aanpassen aan een goede terugkeer
Ja ik snap dat je dat als non-profit of grote organisatie allemaal doet en incalculeert.
Maar een kleine onderneming met zeg 3 personen die iemand zoekt die bv alle administratie doet kan daar gewoon aan kapot gaan. Is dit niet gewoon je verantwoordelijkheid als overheid bij de ondernemer neerleggen?
Ja precies, dan kan Sire die reclames wel op de radio gooien, maar ik denk als kleine ondernemer, ja dik risico dus als je een (jonge) vrouw aanneemt, en wat staat er tegenover?quote:Op zondag 1 september 2024 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die ergens worden aangenomen en met twee weken zwanger zijn
Daarom alleen lelijke ploempen als typegeit aannemen.quote:Op zondag 1 september 2024 11:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind ik ook van die reclames van Sire over zwangerschap die nu op de radio zijn.
Dan zeggen ze wist je dat je werkgever niet mag vragen bij sol of je zwanger bent of binnenkort wil worden.
Wist je dat de werkgever een volledige kolfruimte moet inrichten en alles moet aanpassen aan een goede terugkeer
Ja ik snap dat je dat als non-profit of grote organisatie allemaal doet en incalculeert.
Maar een kleine onderneming met zeg 3 personen die iemand zoekt die bv alle administratie doet kan daar gewoon aan kapot gaan. Is dit niet gewoon je verantwoordelijkheid als overheid bij de ondernemer neerleggen?
Stel je voor dat je drie jonge meiden in dienst hebt en er twee tegelijk met jong geschopt zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 11:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies, dan kan Sire die reclames wel op de radio gooien, maar ik denk als kleine ondernemer, ja dik risico dus als je een (jonge) vrouw aanneemt, en wat staat er tegenover?
Ja dat krijg je dan, maar dat helpt niet mee aan de werkgelegenheid van startende vrouwen.quote:Op zondag 1 september 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom alleen lelijke ploempen als typegeit aannemen.
huisvrouw is ook een baanquote:Op zondag 1 september 2024 11:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan, maar dat helpt niet mee aan de werkgelegenheid van startende vrouwen.
Je gaat je afvragen hoe die überhaupt nog banen kunnen krijgen.
Ja dan ben je gelijk faillietquote:Op zondag 1 september 2024 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stel je voor dat je drie jonge meiden in dienst hebt en er twee tegelijk met jong geschopt zijn.
Is al jaren zo hoor en dat gaat nog veel verder, mijn zwager neemt ook geen knappe vrouwen aan, "zorgt alleen maar voor onrust en vlekken op de werkvloer"quote:Op zondag 1 september 2024 11:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan, maar dat helpt niet mee aan de werkgelegenheid van startende vrouwen.
Je gaat je afvragen hoe die überhaupt nog banen kunnen krijgen.
Slapen ze niet meer en presteren niks en hele dagen chagrijnigquote:Op zondag 1 september 2024 11:22 schreef CherryLips het volgende:
En als de larf er dan is, begint de ellende pas.
Steeds vrij moeten nemen want dat kind is weer ziek.quote:Op zondag 1 september 2024 11:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Slapen ze niet meer en presteren niks en hele dagen chagrijnig
Ja dat zie je bij typische mannen bedrijven, als er een knappe vrouw loopt is dat net een gevangenis waar een hoer ingegooid wordt en iedereen in de tralies hangt.quote:Op zondag 1 september 2024 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is al jaren zo hoor en dat gaat nog veel verder, mijn zwager neemt ook geen knappe vrouwen aan, "zorgt alleen maar voor onrust en vlekken op de werkvloer"
Ik zou gewoon 3 weken verplicht dicht zijn in de zomer. Dat is meest effectief.quote:
Jaaa neeee maar kun je die ene vrijdag en maandag echt niet werken want nu heeft Klaas twee losse weken vrij en moet hij alleen voor die paar dagen terugkomenquote:Op zondag 1 september 2024 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo gezeik?
first come, first serve
"jammer joh, had je beter moeten plannen, doeiquote:Op zondag 1 september 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaaa neeee maar kun je die ene vrijdag en maandag echt niet werken want nu heeft Klaas twee losse weken vrij en moet hij alleen voor die paar dagen terugkomen
ik hoop dattie de bandenstapel een zacht kusje geeftquote:Op zondag 1 september 2024 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Anyways onze Max gaat er niks van bakken hč vandaag?
Dit is niet jouw dag hč?quote:Op zondag 1 september 2024 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop dattie de bandenstapel een zacht kusje geeft
de spanning is weer terug, nu wint er ook eens iemand andersquote:Op zondag 1 september 2024 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Anyways onze Max gaat er niks van bakken hč vandaag?
Nee nee je bent zuurder dan een pot augurken.quote:Op zondag 1 september 2024 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt, im having a blast
Geniet je ook zo van de zonquote:Op zondag 1 september 2024 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt, im having a blast
quote:Op zondag 1 september 2024 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee nee je bent zuurder dan een pot augurken.
quote:Op zondag 1 september 2024 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik geniet van het weer nu wel ja
prima weertje
Wat voor vage competenties heb je allemaal?quote:Op zondag 1 september 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Gelijk 3x op rij geluisterd
Ik heb m'n taak voor vandaag volbracht.
- ✅️ Sporten
- ✅️ Europapa streamen
- Vage competentietest
- Nieuwe computer bouwen
- F1 kijken
Ik weet nu al dat ik dit nooit allemaal af ga krijgen
quote:Op zondag 1 september 2024 12:58 schreef LTVDK het volgende:
Het was lekker toen ik weg ging met lopen, maar werd steeds viezer benauwd plakweer
Loopt gewoon niet zo lekker als je het zweet van je rug af voelt druipenquote:
Het is zondag. Doe normiequote:
Weet ik nog niet, moet eerst de test doenquote:Op zondag 1 september 2024 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor vage competenties heb je allemaal?
zure bom, vroeger bij elke haringkar verkrijgbaarquote:Op zondag 1 september 2024 13:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Augurk met verkeerde X-chromosomen?
die combi lijkt me niet smakelijk maar haring vind ik wel okequote:Op zondag 1 september 2024 13:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
zure bom, vroeger bij elke haringkar verkrijgbaar
Goedemorgen vriendquote:
Pittige tijden, het leven is een zure Bomquote:Op zondag 1 september 2024 13:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
die kocht je gewoon los als een snackje, maar is uit de mode geraaktquote:Op zondag 1 september 2024 13:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die combi lijkt me niet smakelijk maar haring vind ik wel oke
Liever gewoon verse komkommerquote:Op zondag 1 september 2024 13:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook gewoon bij het frietkraamquote:Op zondag 1 september 2024 13:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
die kocht je gewoon los als een snackje, maar is uit de mode geraakt
https://deurkervishandel.nl/bestellen/zurebom/
Hmm haring, dat heb ik echt al super lang niet meer gegeten.quote:Op zondag 1 september 2024 13:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik wil dat tot na mijn dood volhoudenquote:Op zondag 1 september 2024 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm haring, dat heb ik echt al super lang niet meer gegeten.
Is botanisch trouwens hetzelfde ding. Kwam ik ook pas na velen jaren achter.quote:
Ik wist dit al toen ik 4 was.quote:Op zondag 1 september 2024 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is botanisch trouwens hetzelfde ding. Kwam ik ook pas na velen jaren achter.
Natuurlijk, jij hebt die dingen 9 maanden lang zien komen en gaan voordat je geboren werd!quote:
Ja alleen wordt het dan als onvolgroeide komkommer in een pot gefrot met azijn en pekelquote:Op zondag 1 september 2024 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is botanisch trouwens hetzelfde ding. Kwam ik ook pas na velen jaren achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |