SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Als ze niet meer van eten houdt is het echt overquote:
oh, schijnt wel goed zaakje te zijn, ben er nooit geweest.. (wel vaak langs gewandeld)quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Was trouwens bij 'Bij Daan' in het Stadshart @:mschol
zeker mobiel is dat dramaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Altijd leuk copy pasten als het topic vol is
Waar zijn die links danquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
steun FOK! en koop via een van deze links
Heb je die geprobeerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef drakin het volgende:
TT klinkt lekkerder dan die smerige dubai reep
Ik lust geen pistache, en dan ziet het er nog uit alsof iemand die vieze dingen heeft uitgekotstquote:
Danny is ons weer dankbaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu weet coolblue dat ik hier ook post
Een voormalig poster werkt zover ik weet bij Cool Blue. Soms komt hij hier verdwaald binnen vallen...quote:
Wie?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een voormalig poster werkt zover ik weet bij Cool Blue. Soms komt hij hier verdwaald binnen vallen...
Heb ik ook een paar jaar gehad. Nu alweer 2 jaar ANWB ENERGIEquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop echt zelden wat bij coolblue, heb er alleen mijn energie nu
Moet nog kijken waar ik dit jaar heen ga, volgens mij loopt die nog tot november ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik ook een paar jaar gehad. Nu alweer 2 jaar ANWB ENERGIE
Nee nu moet je wachten tot de volgendequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kattenplaatje gemist.
Nu maar naar bed.![]()
bij energie contracten zie ik allemaal te weinig verschil om over te stappen, mede omdat ik kookgas heb en dus het alleen voor electra doequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik ook een paar jaar gehad. Nu alweer 2 jaar ANWB ENERGIE
Kookgasquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
bij energie contracten zie ik allemaal te weinig verschil om over te stappen, mede omdat ik kookgas heb en dus het alleen voor electra doe
Flex flex flexquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:22 schreef dud0r het volgende:
20k+ stapjes vandaag. Vind het wel genoeg geweest
Morgen als compensatie er maar 1000 doenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen als compensatie er maar 1000 doen
Beter 500 stappen, dan 5.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat ik niet verder kom dan 500 stappen vandaag
Mijn airco is weer aan het vechten tegen de sauna van de buren, morgen is het mijn beurtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja door die Dikkiedik
Kom vechten @:dud0r
Ja, morgen wordt het weer zo heet als de hel, geen zin inquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn airco is weer aan het vechten tegen de sauna van de buren, morgen is het mijn beurt
* dud0r trapt 4ebe van de duinquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja door die Dikkiedik
Kom vechten @:dud0r
Akkoordquote:
Wanneer de kerst begint zijn we denk ik wel klaarquote:
Ik heb het al een beetje op z'n beloop gelaten afgelopen week omdat ik dacht dat het wel klaar zou zijn, dus dikke kans dat ik er ook niets tegen kan beginnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het weer zo heet als de hel, geen zin in
Ja, super fijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer de kerst begint zijn we denk ik wel klaar
Ik wil dit niet meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het al een beetje op z'n beloop gelaten afgelopen week omdat ik dacht dat het wel klaar zou zijn, dus dikke kans dat ik er ook niets tegen kan beginnen.
Koude nachten helpen dan gelukkig wel mee.
Vannacht heel goed koelen. Buffer opbouwen voor morgen. Het wordt pas vrij laat echt warm, dus dat lukt wel.quote:
Zal alles wel potdicht houden als ik morgen weggaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vannacht heel goed koelen. Buffer opbouwen voor morgen. Het wordt pas vrij laat echt warm, dus dat lukt wel.
Jij mag niet mee doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat komt uit z'n schuilplaats en trapt goudvis eraf
Zo ben ikquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij mag niet mee doen
[..]
Zo ben ik
Kan ook niet zeggen dat ik sta te springen om 9 maanden herfst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik zit me bij voorbaat juist alweer te ergeren aan de koude en natte maanden die gaan komen
Jij bepaalt de spelregels nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij mag niet mee doen
[..]
Zo ben ik
yeetquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Nattekat en ik gaan @:dud0r 32 keer van de duin af trappen
nopequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ach ja
De herfst dient vanzelf aan
Doe je niks aan
dat zekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wandelen door een mooi herfstbos heeft ook wel wat
Aardverschuivingen zijn geen grapquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Nattekat en ik gaan @:dud0r 32 keer van de duin af trappen
Ownoesquote:
We gaan alvast evacuaties in gang zettenquote:Op zondag 1 september 2024 00:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aardverschuivingen zijn geen grap
Tsunami...quote:Op zondag 1 september 2024 00:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aardverschuivingen zijn geen grap
quote:Op zondag 1 september 2024 00:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Maandag zal wel goed benauwd worden.
quote:
RIP aan alle getroffenenquote:Op zondag 1 september 2024 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We gaan alvast evacuaties in gang zetten
quote:
Oude mannenplasje en daarna slaap stukquote:
Sadquote:Op zondag 1 september 2024 02:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oude mannenplasje en daarna slaap stuk
quote:Op zondag 1 september 2024 02:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oude mannenplasje en daarna slaap stuk
Volgens buienradar hier niet in ieder geval.quote:Op zondag 1 september 2024 07:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde net al regen.Het zou vandaag toch helemaal niet regenen?
uur of 8 een beetjequote:Op zondag 1 september 2024 07:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde net al regen.Het zou vandaag toch helemaal niet regenen?
Nou ja, het was maar een heel kort buitje, maar toch.quote:Op zondag 1 september 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens buienradar hier niet in ieder geval.
quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, het was maar een heel kort buitje, maar toch.
quote:
Morguhquote:
Pyama dag, wat moet ik daar bij voorstellen, dat iedereen in zijn of haar pyama daar komt?quote:Op zondag 1 september 2024 07:52 schreef bitterbal het volgende:
gister was pyjama dag bij ikea dus de manager had een mail gestuurd om collega's die dag te bedanken voor hun inzet gisteren.
Bij klantenservice was de wachtrij opgelopen tot 2 uur![]()
het scheen bizar druk te zijn geweest
Pyjamadag?quote:Op zondag 1 september 2024 07:52 schreef bitterbal het volgende:
gister was pyjama dag bij ikea dus de manager had een mail gestuurd om collega's die dag te bedanken voor hun inzet gisteren.
Bij klantenservice was de wachtrij opgelopen tot 2 uur![]()
het scheen bizar druk te zijn geweest
Ja als klanten in hun pyjama kwamen kregen ze extra korting en personeel mocht ook in pyjama.quote:Op zondag 1 september 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pyama dag, wat moet ik daar bij voorstellen, dat iedereen in zijn of haar pyama daar komt?
quote:Op zondag 1 september 2024 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als klanten in hun pyjama kwamen kregen ze extra korting en personeel mocht ook in pyjama.
IKEA heeft een soort van slaap campagne georganiseerd
O echt, en daar kwamen veel mensen op af?quote:Op zondag 1 september 2024 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als klanten in hun pyjama kwamen kregen ze extra korting en personeel mocht ook in pyjama.
IKEA heeft een soort van slaap campagne georganiseerd
ja want had al foto gezien van collega van de rij voor openingstijd en die liep al tot de garage :pquote:Op zondag 1 september 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, en daar kwamen veel mensen op af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |