Ik zou geen felle kleur achter je TV doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele televisie muur rest is wit.
Over het begrip "kreng"? Voel je je aangesproken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou hier een vraag kunnen stellen.
Ik niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over het begrip "kreng"? Voel je je aangesproken?![]()
Vertel?
Ik woon al op mezelf he!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou hier een vraag kunnen stellen.
Kreng associeer je met MAquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over het begrip "kreng"? Voel je je aangesproken?![]()
Vertel?
lekker worstje mee prikken danquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
De buren hebben hun tuin vol visite. Muziek en alles. Misschien gooien ze straks de bbq nog aan ook. 🙄
"ophaalkosten, dat is 50 euro meneer."quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of ze het kreng aan de deur kunnen ophalen.
Ik zie het echt als rozequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zei ook roze maar iedereen hier zegt beige ik had het meer richting zand kleur verwacht
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee zeker niet, zeker niet. neenee, absoluut niet.
hee? waarom komt er zo'n raar bericht op je werktelefoon binnen??quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kreeg vannacht (!!!!) op mijn werktelefoon een SMS dat ik mijn schuld aan de belastingdienst nog niet had voldaan en dat de gerechtsdeurwaarder beslag gaat leggen op mijn spullen.
En omdat het de werktelefoon is, nodig voor stand-by dienst, staat het geluid van de SMS op z'n hardst. Nou, leuk hoor.
Spamquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hee? waarom komt er zo'n raar bericht op je werktelefoon binnen??
Geen idee. Buiten werk heeft niemand dit nummer, ik gebruik de telefoon niet privé.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hee? waarom komt er zo'n raar bericht op je werktelefoon binnen??
irritant!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee. Buiten werk heeft niemand dit nummer, ik gebruik de telefoon niet privé.
Dus ze sturen die spam berichten naar random nummers denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |