Alleen als hij een vrouw is met een grote brilquote:
Er is geen goed alternatief eigenlijk op Bluesky of Threads voor al dat ESF nieuws.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeten wij ook geen Twitter links gaan verbannen eigenlijk?
Hm, lastig.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is geen goed alternatief eigenlijk op Bluesky of Threads voor al dat ESF nieuws.
Ik hoop op een veel veel beterequote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
Vorig jaar heb ik nog op Spanje gestemd. Ben benieuwd of ze dit jaar weer zo'n goede inzending hebben.
Als er nou een telenovela was waar opeens uit het niets een tweeliingzus opduikt dan praten we nergens over.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:53 schreef Strani het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik vanwege dit soort onzin maar zelden Spaanse TV kijk.
Jij weet wat je te doen staat he? Het lot van het Esf forum ligt in jouw handen!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
Ah krijgt het publiek eindelijk 50% van de vote
Vorig jaar ging een televotewinnaar in de semi niet door naar de finalequote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
Ah krijgt het publiek eindelijk 50% van de vote
Ja die belachelijke voto demoscópico of zo...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorig jaar ging een televotewinnaar in de semi niet door naar de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |