abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 september 2024 @ 17:18:52 #201
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_214918004
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Onder de leden heeft.
Oepsie
pi_214922249
Schouten = top toplevel
pi_214922253
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 00:04 schreef PSVCL het volgende:
Schouten = top toplevel
Net als Bosnië en Herzegovina.
pi_214922271
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 00:06 schreef Nober het volgende:

[..]
Net als Bosnië en Herzegovina.
Schouten behoort tot de beste middenvelders van Europa. Hij speelt net zo makkelijk tegen mindere teams zoals Bosnie, Ajax,Feyenoord etc als tegen de topteams. Dan herken je de echte top-toplevel spelers.
  zondag 8 september 2024 @ 10:36:38 #205
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214924090
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 00:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Schouten behoort tot de beste middenvelders van Europa. Hij speelt net zo makkelijk tegen mindere teams zoals Bosnie, Ajax,Feyenoord etc als tegen de topteams. Dan herken je de echte top-toplevel spelers.
Vergeet Rodri als je Schouten hebt
pi_214924113
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2024 10:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Vergeet Rodri als je Schouten hebt
Napoli vond hem nog geen 20 miljoen waard lol
  zondag 8 september 2024 @ 11:17:24 #207
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214924428
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 10:39 schreef CR7 het volgende:

[..]
Napoli vond hem nog geen 20 miljoen waard lol
Nu is ie verdubbeld.
Dit, dus.
pi_214924496
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 11:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nu is ie verdubbeld.
Verachtdubbeld en dat binnen 1,5 week na hun bod.
  zondag 8 september 2024 @ 11:27:02 #209
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214924517
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:

[..]
Verachtdubbeld!
Nee. Verdubbeld. Ik begrijp dat je dat liever niet had gehad, maar dat is de situatie nu.
Dit, dus.
pi_214924593
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 11:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee. Verdubbeld. Ik begrijp dat je dat liever niet had gehad, maar dat is de situatie nu.
Ja je kan hem net zo goed verachtdubbelen. Leuk voor de statistieken.
  zondag 8 september 2024 @ 11:39:31 #211
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214924625
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 11:35 schreef CR7 het volgende:

[..]
Wat jij wil :)
Dit, dus.
pi_214924658
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 11:35 schreef CR7 het volgende:

[..]
Wieffer is voor 30 mio gegaan. Op basis daarvan zou Schouten ruim verdubbeld moeten zijn, want duidelijk beter dan Wieffer. Realistisch gezien toch zeker rond de 40 mio waard.
  zondag 8 september 2024 @ 11:45:23 #213
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214924664
User PSVCL zou een schitterend onderzoeksobject zijn voor neuro-onderzoekers. Hoe kan iemand binnen een jaar zo hard aftakelen.
pi_214924699
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
User PSVCL zou een schitterend onderzoeksobject zijn voor neuro-onderzoekers. Hoe kan iemand binnen een jaar zo hard aftakelen.
Ja leuk. Maar over Schouten heeft hij wel gewoon een punt natuurlijk. Users als Litmanen en CR7 kunnen heel leuk gaan ridiculiseren om grappig over te komen, maar feit is dat hij in elke situatie waarin hij komt zich staande houdt. Speelde gisteren toch ook een dijk van een pot? Alles naar voren en behoorlijk zuiver gespeeld (zonder dat ik daar nu even statistieken van heb).
pi_214924747
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Figuren als CR7 zijn of acteren ook niet helemaal helder.
pi_214924748
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 11:50 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ja leuk. Maar over Schouten heeft hij wel gewoon een punt natuurlijk. Users als Litmanen en CR7 kunnen heel leuk gaan ridiculiseren om grappig over te komen, maar feit is dat hij in elke situatie waarin hij komt zich staande houdt. Speelde gisteren toch ook een dijk van een pot? Alles naar voren en behoorlijk zuiver gespeeld (zonder dat ik daar nu even statistieken van heb).
Voorlopig nog niks laten zien tegen topclubs of grotere landen
pi_214924753
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 11:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Voorlopig nog niks laten zien tegen topclubs of grotere landen
Ach, de nog niet getest doctrine.

How’s that working for ya?
pi_214924760
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 11:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ach, de nog niet getest doctrine.

How’s that working for ya?
Het is toch gewoon zo, leuk voor de Nederlandse competitie en wedstrijden zoals tegen Bosnië maar tegen Dortmund en Engeland zagen we te weinig van Schouten
pi_214924764
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 12:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is toch gewoon zo, leuk voor de Nederlandse competitie en wedstrijden zoals tegen Bosnië maar tegen Dortmund en Engeland zagen we te weinig van Schouten
Akkoord. Maar hoe verklaar je dan het feit dat alle zogenaamde topspelers (van Dijk, Ake, Depay etc) ook niet thuisgaven in die wedstrijden? Dan kun je eigenlijk concluderen dat we geen topspelers hebben, überhaupt niet.
pi_214924775
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 12:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Akkoord. Maar hoe verklaar je dan het feit dat alle zogenaamde topspelers (van Dijk, Ake, Depay etc) ook niet thuisgaven in die wedstrijden? Dan kun je eigenlijk concluderen dat we geen topspelers hebben, überhaupt niet.
Depay is al jaren geen topspeler meer, die hoort niet meer in Oranje thuis, Ake levert meestal wel vind ik, voor de rest heb je zeker wel een punt, dankzij een gelukkige loting is de halve finale bereikt door een zeer matig Oranje
pi_214924799
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 12:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Depay is al jaren geen topspeler meer, die hoort niet meer in Oranje thuis, Ake levert meestal wel vind ik, voor de rest heb je zeker wel een punt, dankzij een gelukkige loting is de halve finale bereikt door een zeer matig Oranje
Nou Ake was anders ook totaal niet zichzelf het afgelopen EK.

Maar goed, mijn punt is dus meer: Schouten komt gewoon prima mee op het niveau van alle andere gasten die dan zogenaamd wel wereldtop zijn. Andersom denk ik dus ook dat Schouten op de plaats van een Mac Allister bij Liverpool het gewoon prima zou gaan doen. Ik zie geen enkele reden om te verwachten dat hij daar door het ijs zou zakken, simpelweg omdat dat überhaupt nog niet is gebeurd (en sure; Schouten speelt ook wel eens een mindere pot).
pi_214924802
quote:

[..]
Dat ben ik niet met je eens. En dat is nog afgezien van het feit dat het wat lastiger is om goed te spelen als het team waarin je speelt onder druk staat en medespelers niet goed staan.

Voetbal is een teamsport. Ik kon vroeger vrij aardig ballen, maar als je mij tussen 10 goedwillende amateurs zette destijds, dan was het verdomd lastig voetballen. Ja, pingelen, scoren (spits), maar het samenspel (en op zijn positie is hij daar zeer van afhankelijk) is lastig. Je krijgt de ballen niet zoals het moet. Je kan niet op volle snelheid inspelen (want dan krijgen ze de bal niet onder controle). Men loopt vaker jou voor de voeten dan dat ze ruimte maken, enz.
pi_214924962
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 12:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Maakt toch geel drol uit. Van Dijk levert ook niet in het NL elftal, maar voordat we hem 'toplevel' of 'mokergoed' noemden had die al wel 6 jaar in de absolute wereldtop gespeeld. Aké doet het overigens voortreffelijk bij zowel City als Nederland.

Het enige wat Schouten, VVD, Ake en Depay in hun carrière gemeen hebben is dat ze in NL alleen presteren tegen de kleintjes. Verder laten die andere 3 het al jaren zien tegen in de top. Depay iets minder maar alsnog een stuk meer dan Schouten.

Doen alsof Schouten net een jaar geleden profvoetbal is gaan spelen. Je bent niet opeens wereldtop als je in 9 van je 10 profjaren in de marge hebt gespeeld. :')

Bij Bologna werd die ook gezien als een vertragende speler. Daarom kwamen ze met hem ook nooit verder dan de 10e plek en kwamen ze pas in de subtop nadat hij vertrok.
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 12:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat ben ik niet met je eens. En dat is nog afgezien van het feit dat het wat lastiger is om goed te spelen als het team waarin je speelt onder druk staat en medespelers niet goed staan.

Voetbal is een teamsport. Ik kon vroeger vrij aardig ballen, maar als je mij tussen 10 goedwillende amateurs zette destijds, dan was het verdomd lastig voetballen. Ja, pingelen, scoren (spits), maar het samenspel (en op zijn positie is hij daar zeer van afhankelijk) is lastig. Je krijgt de ballen niet zoals het moet. Je kan niet op volle snelheid inspelen (want dan krijgen ze de bal niet onder controle). Men loopt vaker jou voor de voeten dan dat ze ruimte maken, enz.
Goed verhaal man, volgens mij zijn de scouts daarvoor uitgevonden.

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 11:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wieffer is voor 30 mio gegaan. Op basis daarvan zou Schouten ruim verdubbeld moeten zijn, want duidelijk beter dan Wieffer. Realistisch gezien toch zeker rond de 40 mio waard.
Realistisch gezien 40 terwijl Napoli niet verder kwam dan 20? Niemand wilde hem voor ook maar een bedrag in die buurt. Hoe durf jij dan nog te praten over realistisch zijn. De hele wereld behalve in Eindhoven twijfelt aan Schouten. _O-

4 jaar ouder dan Wieffer. Schouten zou zonder zijn blessure niet eens basis zijn geweest op het EK.

[ Bericht 9% gewijzigd door CR7 op 08-09-2024 12:49:22 ]
  zondag 8 september 2024 @ 12:47:44 #224
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214925066
quote:

[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)it-drie-onvoldoendes

Volgens VI de beste man op het veld. Ik denk dat de gemiddelde Nederlander, of misschien Fokker, een heel onrealistisch beeld heeft van een voetbal elftal als ik het allemaal zo lees.

Volgens het AD (achter paywall):
quote:
Jerdy Schouten 7
Slechts eenmaal na rust leverde hij de bal zomaar in, maar verder leek Schouten wel meer tijd te hebben dan de andere spelers op het veld. Wat een rust, ook in de topduels. Voor de PSV'er was het EK de bevestiging dat hij op topniveau mee kan. Ook tegen Real Madrid-sterpeler Jude Bellingham liet hij koelbloedig zien wat hij kan in balbezit. Zijn optredens smaken naar meer.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 8 september 2024 @ 12:52:12 #225
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214925093
De hele wereld twijfelt aan Schouten :D het wordt steeds beter.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')