abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214925099
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)it-drie-onvoldoendes

Volgens VI de beste man op het veld. Ik denk dat de gemiddelde Nederlander, of misschien Fokker, een heel onrealistisch beeld heeft van een voetbal elftal als ik het allemaal zo lees.

Volgens het AD (achter paywall):
[..]

Netjes! Toch een wedstrijd gevonden van de 300 ofzo die hij al heeft gespeeld?

Ik zag Veltman eens een wereldpot spelen in de CL. Dat hij nog niet de opvolger van Alves bij Barça is geworden is mij een raadsel.
  zondag 8 september 2024 @ 12:56:34 #227
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214925134
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 12:52 schreef CR7 het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Netjes! Toch een wedstrijd gevonden van de 300 ofzo die hij al heeft gespeeld?

Ik zag Veltman eens een wereldpot spelen in de CL. Dat hij nog niet de opvolger van Alves bij Barça is geworden is mij een raadsel.
Je komt een beetje gefrustreerd over kerel, denk aan je bloeddruk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_214925142
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 12:56 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik niet hoor. Benoem gewoon waar het op staat. Je hebt het vooral over jezelf omdat je oogappeltje terecht wordt aangepakt. En wilt het dan op mij afschuiven. :')

Is verder een prima speler hoor. Maar zal nooit verder dan dit niveau komen. Balletje breed, naar achteren een keer naar de man voor hem. Toplevel!
  zondag 8 september 2024 @ 12:59:03 #229
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_214925148
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 12:57 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik niet hoor. Benoem gewoon waar het op staat. Je hebt het vooral over jezelf omdat je oogappeltje terecht wordt aangepakt. En wilt het dan op mij afschuiven. :')
Joe joe.
Yea, she's on crack.
pi_214925160
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 12:56 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dat is zijn manier van praten tegenwoordig. Een standvastige mening neerpennen, even wat vervelende tikjes uitdelen op het scheenbeen, beetje knijpen en vervolgens nog een trap nageven.

Het is een wonderlijk geval.
pi_214925164
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2024 12:30 schreef CR7 het volgende:

[..]
Maakt toch geel drol uit. Van Dijk levert ook niet in het NL elftal, maar voordat we hem 'toplevel' of 'mokergoed' noemden had die al wel 6 jaar in de absolute wereldtop gespeeld. Aké doet het overigens voortreffelijk bij zowel City als Nederland.

Het enige wat Schouten, VVD, Ake en Depay in hun carrière gemeen hebben is dat ze in NL alleen presteren tegen de kleintjes. Verder laten die andere 3 het al jaren zien tegen in de top. Depay iets minder maar alsnog een stuk meer dan Schouten.

Doen alsof Schouten net een jaar geleden profvoetbal is gaan spelen. Je bent niet opeens wereldtop als je in 9 van je 10 profjaren in de marge hebt gespeeld. :')

Bij Bologna werd die ook gezien als een vertragende speler. Daarom kwamen ze met hem ook nooit verder dan de 10e plek en kwamen ze pas in de subtop nadat hij vertrok.
[..]
Goed verhaal man, volgens mij zijn de scouts daarvoor uitgevonden.
[..]
Realistisch gezien 40 terwijl Napoli niet verder kwam dan 20? Niemand wilde hem voor ook maar een bedrag in die buurt. Hoe durf jij dan nog te praten over realistisch zijn. De hele wereld behalve in Eindhoven twijfelt aan Schouten. _O-

4 jaar ouder dan Wieffer. Schouten zou zonder zijn blessure niet eens basis zijn geweest op het EK.
Jeetje. Ik wil normaal wel even inhoudelijk reageren, maar hier staat zoveel onzin dat ik oprecht niet weet waar ik moet beginnen. Sorry.
pi_214925175
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2024 12:57 schreef CR7 het volgende:

[..]

Is verder een prima speler hoor. Maar zal nooit verder dan dit niveau komen. Balletje breed, naar achteren een keer naar de man voor hem. Toplevel!
En waar 'het op staat' is heel simpel: Schouten basis Nederlands elftal en bepalend bij PSV :) Je zou ook eens die zure smaak uit je mond kunnen spoelen en blij zijn dat we dergelijke spelers kunnen gebruiken.
pi_214925183
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 13:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
En waar 'het op staat' is heel simpel: Schouten basis Nederlands elftal en bepalend bij PSV :) Je zou ook eens die zure smaak uit je mond kunnen spoelen en blij zijn dat we dergelijke spelers kunnen gebruiken.
Basis vanwege een waslijst aan blessures. Wieffer, Frenkie en Timber zijn/waren lang geblesseerd. Veerman had weer eens heimwee etc.
  zondag 8 september 2024 @ 13:27:35 #234
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214925336
Wieffer en Timber staan niet boven Schouten in de hiërarchie van Oranje. Zo veel heeft Koeman wel laten doorschemeren in zijn persconferenties.
Dit, dus.
pi_214925397
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 13:27 schreef Buitendam het volgende:
Wieffer en Timber staan niet boven Schouten in de hiërarchie van Oranje. Zo veel heeft Koeman wel laten doorschemeren in zijn persconferenties.
Als je het zelf maar gelooft.
  zondag 8 september 2024 @ 13:50:35 #236
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214925477
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 13:38 schreef CR7 het volgende:

[..]
Als je het zelf maar gelooft.
quote:
Ronald Koeman, de bondscoach van het Nederlands elftal, was tevreden over de flitsende aanvallen van zijn ploeg tijdens de overtuigende 5-2 overwinning op Bosnië en Herzegovina. Hij benadrukte de impact van PSV-middenvelder Jerdy Schouten, die met zijn passes en overzicht een belangrijke rol speelde in de aanval.
Jerdy heeft een GROOT probleem.
Dit, dus.
pi_214925502
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2024 13:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]
[..]
Haha ok :')
  zondag 8 september 2024 @ 13:55:27 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214925513
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2024 13:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]
[..]
Hij was misschien voor het EK geen eerste keus op die positie, maar was op het EK wel een stabiele factor, dus logisch dat hij dat nu wel is.

Zo gaat dat in het voetbal, kans krijgen, kans pakken en de hiërarchie is gewijzigd.
  zondag 8 september 2024 @ 14:03:06 #239
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_214925581
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij was misschien voor het EK geen eerste keus op die positie, maar was op het EK wel een stabiele factor, dus logisch dat hij dat nu wel is.

Zo gaat dat in het voetbal, kans krijgen, kans pakken en de hiërarchie is gewijzigd.
Ik vond hem eigenlijk de beste op het EK.
Yea, she's on crack.
pi_214925611
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 13:27 schreef Buitendam het volgende:
Die 2 simpele dravers
mogen de veters niet strikken van Schouten.

twitter
  zondag 8 september 2024 @ 14:11:07 #241
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214925629
quote:

[..]

Inderaad.
Dit, dus.
pi_214925647
quote:

[..]

Die gaat gewoon lekker banken als Frenkie weer terug is natuurlijk.
pi_214925715
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2024 12:30 schreef CR7 het volgende:

[..]
Maakt toch geel drol uit. Van Dijk levert ook niet in het NL elftal, maar voordat we hem 'toplevel' of 'mokergoed' noemden had die al wel 6 jaar in de absolute wereldtop gespeeld. Aké doet het overigens voortreffelijk bij zowel City als Nederland.

Het enige wat Schouten, VVD, Ake en Depay in hun carrière gemeen hebben is dat ze in NL alleen presteren tegen de kleintjes. Verder laten die andere 3 het al jaren zien tegen in de top. Depay iets minder maar alsnog een stuk meer dan Schouten.

Doen alsof Schouten net een jaar geleden profvoetbal is gaan spelen. Je bent niet opeens wereldtop als je in 9 van je 10 profjaren in de marge hebt gespeeld. :')

Bij Bologna werd die ook gezien als een vertragende speler. Daarom kwamen ze met hem ook nooit verder dan de 10e plek en kwamen ze pas in de subtop nadat hij vertrok.
[..]
Goed verhaal man, volgens mij zijn de scouts daarvoor uitgevonden.
[..]
Realistisch gezien 40 terwijl Napoli niet verder kwam dan 20? Niemand wilde hem voor ook maar een bedrag in die buurt. Hoe durf jij dan nog te praten over realistisch zijn. De hele wereld behalve in Eindhoven twijfelt aan Schouten. _O-

4 jaar ouder dan Wieffer. Schouten zou zonder zijn blessure niet eens basis zijn geweest op het EK.
Misschien moet je niet zo hoog van de toren blazen. Want er is niemand die jouw diensten als scout in gaat huren.
  zondag 8 september 2024 @ 14:21:59 #244
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_214925728
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 14:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Ik vond hem eigenlijk de beste op het EK.
Samen met Gakpo
pi_214925733
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2024 12:57 schreef CR7 het volgende:

[..]

Ach, je hebt nog nooit eens goed gekeken naar het spel van Schouten. Duidelijk.

Wat een onzin: hij heeft juist voorwaardse druk in zijn spel. Dat is een kenmerk van zijn spel.
pi_214925738
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 14:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ach, je hebt nog nooit eens goed gekeken naar het spel van Schouten. Duidelijk.

Wat een onzin: hij heeft juist voorwaardse druk in zijn spel. Dat is een kenmerk van zijn spel.
Voorwaartse druk _O-. 99% van zijn ballen zijn opzij of naar achteren. Weet jij ook wel. _O-
pi_214925751
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 14:23 schreef CR7 het volgende:

[..]
Voorwaartse druk _O-. 99% van zijn ballen zijn opzij of naar achteren. Weet jij ook wel. _O-
Doubling down gaat van jou alleen maar een lachertje maken. Ik wens je er heel veel plezier mee.
pi_214925794
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 14:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Doubling down gaat van jou alleen maar een lachertje maken. Ik wens je er heel veel plezier mee.
Doubling Down is een mod ofzo? _O-
  zondag 8 september 2024 @ 14:43:18 #249
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214925934
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 11:50 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ja leuk. Maar over Schouten heeft hij wel gewoon een punt natuurlijk. Users als Litmanen en CR7 kunnen heel leuk gaan ridiculiseren om grappig over te komen, maar feit is dat hij in elke situatie waarin hij komt zich staande houdt. Speelde gisteren toch ook een dijk van een pot? Alles naar voren en behoorlijk zuiver gespeeld (zonder dat ik daar nu even statistieken van heb).
Nouja ridiculiseren niet het is een goede speler dat ontkent niemand. Maar er wordt gedaan alsof hij een van de beste ter wereld is op zijn positie en dat is gewoon lachwekkend. Leuk dat EK waarbij Nederland er bij de eerste echte tegenstand uit vloog en wat degelijke potten in de CL.
pi_214926028
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Nouja ridiculiseren niet het is een goede speler dat ontkent niemand. Maar er wordt gedaan alsof hij een van de beste ter wereld is op zijn positie en dat is gewoon lachwekkend. Leuk dat EK waarbij Nederland er bij de eerste echte tegenstand uit vloog en wat degelijke potten in de CL.
Klopt. Maar al die zogenaamde andere toppers hebben de uitschakeling van Nederland toch ook niet kunnen voorkomen? Dat we eruit vlogen heeft echt niet te maken gehad met het spel van Schouten, dat weet je zelf ook wel. Dan kom je meer uit bij gasten als Memphis en Wijnaldum.

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 14:13 schreef CR7 het volgende:

[..]
Die gaat gewoon lekker banken als Frenkie weer terug is natuurlijk.
Dat klopt, want Frenkie is beter. Maar je kunt zelf wel invullen wat de gevolgen voor Wieffer en Timber dan zijn hoop ik :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')