Oh jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ze spelen niet omdat de politie staakt. Morgen was het de klassieker geweest.
Die vrije wedstrijd was afgelopen zondag.
T is al laat hequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jaDacht dat dat een ander weekeinde was
Geweldigquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zal hem al wel eens gezien hebben,
maar
Hij is zo goed deze
Talk to the roommatequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
We gaan toch geen badeendjes belachelijk maken.
Ik mag mijn parkiet niet storen.quote:
Die uit het filmpje he,quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag mijn parkiet niet storen.
Zit ze weer GTST te kijken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag mijn parkiet niet storen.
Nee ze bladert het instructieboek van haar nieuwe kettingzaag door.quote:
Wie heb je opgeblazen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:13 schreef aloa het volgende:
Nog even wezen kijken bij het vuurwerk![]()
Was wel mooi.
Naar mijn handenquote:
Dit is in Charlois. Vraag maar aan @Deisyy hoe je dat uitspreekt.quote:
Sjaarloosquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit is in Charlois. Vraag maar aan @:Deisyy hoe je dat uitspreekt.
omg .... en wij als mensen maar altijd voorzichtig doen met airbags en stootkussens etc .....quote:
Dat is een rare manier om het uit te sprekenquote:
Dat is het, maar zelfs op de radio zeggen ze het zo tijdens de filemeldingen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een rare manier om het uit te spreken
Ik vind het een tikje barbaars, maar google zegt dat dit zo is dus ik laat het er bijquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het, maar zelfs op de radio zeggen ze het zo tijdens de filemeldingen.
Ik woonde in Charlois en had ooit een vriendje uit Zoetermeer, die sprak het dus netjes op zijn Frans uit, we hebben hem heel hard uitgelachen
Even een dubbelcheck gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het een tikje barbaars, maar google zegt dat dit zo is dus ik laat het er bij
Ik ben nog van voor de rubber tegel generatie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
omg .... en wij als mensen maar altijd voorzichtig doen met airbags en stootkussens etc .....
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |