Morguh Chanelquote:

Dame Chanel.quote:

Wauwquote:
 Zouden meer mensen moeten doen
  Zouden meer mensen moeten doen

Echt hoor,die gozer doet het zo knap.quote:Op zondag 1 september 2024 08:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WauwZouden meer mensen moeten doen

Mobiel fokken is niets voor mij, ik heb de post aangepastquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aparte woordvolgorde. Als je het niet wil weten zal ik het voor me houden.

quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik herken de foto niet, dus niet nu wil ik weten waar @:Domnivoor geweest is.

Gelukkigquote:Op zondag 1 september 2024 06:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee, maar het is goed afgelopenDomni en ik zijn er nog

Rotterdam is ook een leuke stad, op bepaalde gedeeltes na en niet heel Charlois is drama.quote:Op zondag 1 september 2024 07:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Niks van gemerkt eergisteren. Rotterdam is een leuke stad

hoe is het nu met je arm?
 hoe is het nu met je arm?

Goedemorgen Dot!quote:Op zondag 1 september 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Deisyyhoe is het nu met je arm?

Zuiderbegraafplaatsquote:Op zondag 1 september 2024 08:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rotterdam is ook een leuke stad, op bepaalde gedeeltes na en niet heel Charlois is drama.
Maar waar in Charlois was je foto gemaakt?

Aha ik dacht eerst dat het de Maeterlinckweg (crematorium) was, zat ik er niet ver vandaan.quote:

Even wat foto’s gegoogled.quote:Op zondag 1 september 2024 08:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aha ik dacht eerst dat het de Maeterlinckweg (crematorium) was, zat ik er niet ver vandaan.

Fijn om te horen, ook al met de therapie begonnen?quote:Op zondag 1 september 2024 08:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot!
De arm gaat steeds een beetje beter, en hoe is het met jouw bekken?

Ben je ook nog in andere gedeeltes van de stad geweest?quote:Op zondag 1 september 2024 08:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Even wat foto’s gegoogled.
Dat lijkt er wel op ja.

Ik hoop dat het met jou nu de goede kant op gaatquote:Op zondag 1 september 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn om te horen, ook al met de therapie begonnen?
Hier ook steeds iets beter, per dag verschillend
Het meeste kwelt het bekken mij nog.
Maar het gaat wel een heel stuk beter

Jaquote:Op zondag 1 september 2024 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,die gozer doet het zo knap.

quote:Op zondag 1 september 2024 08:32 schreef Prisha het volgende:
Gister weer eens een stommiteit begaan.
Stonden we in Utrecht bij het Werkspoorkathedraal voor een bijzonder avondje uit, scande de vrouw mijn kaartjes en zei ze: jullie zijn een week te vroeg.
Was het voor 7 september ipv gisteren
Ik zou zweren dat ik het voor gisteren geboekt had, maar blijkbaar toch niet, en verkeerd in de agenda gezet. Dom dom dom.

wat is er toch mis met mensenquote:

Dat soort dingen kunnen gebeuren natuurlijk, maar wel een domper als je daar staat. Heb je wel nog wat anders kunnen doen?quote:Op zondag 1 september 2024 08:32 schreef Prisha het volgende:
Gister weer eens een stommiteit begaan.
Stonden we in Utrecht bij het Werkspoorkathedraal voor een bijzonder avondje uit, scande de vrouw mijn kaartjes en zei ze: jullie zijn een week te vroeg.
Was het voor 7 september ipv gisteren
Ik zou zweren dat ik het voor gisteren geboekt had, maar blijkbaar toch niet, en verkeerd in de agenda gezet. Dom dom dom.

Dat zei die mevrouw ookquote:Op zondag 1 september 2024 08:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig was je niet een week te laat, dat zou helemaal jammer zijn.

We zijn terug gegaan en ergens in een restaurant maar sushi gaan eten, want we zouden daar ook eten.quote:Op zondag 1 september 2024 08:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen gebeuren natuurlijk, maar wel een domper als je daar staat. Heb je wel nog wat anders kunnen doen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |