SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik dacht dat over dingen vloeken onderdeel van IT werk wasquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als zelfs de IT afdeling er op aan het vloeken is dan weet je dat het gewoon gare meuk is
ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over twee weekjes zal ik ook eens even kijken of het er echt zo slecht gesteld is
Ja ok, ik voel me soms ook wel een beetje de klaagbaak van de ITquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik dacht dat over dingen vloeken onderdeel van IT werk was
Jij moet nog een dagje langer wachten hoorquote:
Dan moet je bij koens zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
deze TT doet me te veel denken aan voetjebal
ja moet ik in een mijn eentje stressenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij moet nog een dagje langer wachten hoor
Zo moet ie wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit ook in de corsages die ik eerder vandaag in het haaktopic heb gepost
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nu al medelijden met iedereen hier in Foquevillequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik in een mijn eentje stressen
Ik lig dan denk ik op apengapenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu al medelijden met iedereen hier in Foqueville
Ik zorg wel dat ik niet hier ben die dagquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu al medelijden met iedereen hier in Foqueville
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:52 schreef Karzai het volgende:
Nog even langs de vomar gehobbeld en een palmboom gekocht voor een tientje, kon ik niet laten staan
[ afbeelding ]
quote:De Yucca komt van oorsprong uit Midden- en Zuid-Amerika. De Yucca behoort tot de plantenfamilie Asparagaceae en is ook wel bekend als Palmlelie. Ondanks zijn naam heeft de Yucca geen gelijkenis met een palm. De Yucca is familie van de Beaucarnea.
Van welk nummer is dat ook weerquote:breathing in and breathing out
Wat?quote:
quote:
i am not an addictquote:
Toen hij nog Sarah heettequote:
Het is oprecht de enige uit de hele reeks die ik nooit gezien hebquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou een keertje tijd worden, dat zou standaard in de opvoeding horen
dat is wel een beetje raarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is oprecht de enige uit de hele reeks die ik nooit gezien heb
Ze zenden hem gewoon zelden uit op tvquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is wel een beetje raar
maar heb je dan ook de 4d show gezien in universal?
Beetje raar wel, het is geen Star Wars waar je bij deel 43 moet beginnen om dan deel 5 en vervolgens 27 te kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is oprecht de enige uit de hele reeks die ik nooit gezien heb
Goh het is de KSC. Dan krijg je zoietsquote:
Maar de 3e is gewoon de matigste van de hele seriequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zenden hem gewoon zelden uit op tv
De derde kan ik dromen.
Dat is het ergstequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de 3e is gewoon de matigste van de hele serie
vandaar dat kat hem ook zo vaak heeft gezien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de 3e is gewoon de matigste van de hele serie
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer betrapt op het smokkelen van rasbora caudimaculata's?
@:Ettovanbelgie Ghehe
Heb je de Sarah Connor Chronicles al wel gezien?quote:
Kun je een voorbeeld geven??quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lach me te pletter om die Amerikanen en andere buitenlanders die vertellen over hoe het in Nederland gaat![]()
De simpelste dingen waar wij gewoon niet eens over nadenken, vinden zij eigenlijk echt geweldig. En dat zijn ze ook
Wij zijn nou eenmaal geweldigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lach me te pletter om die Amerikanen en andere buitenlanders die vertellen over hoe het in Nederland gaat![]()
De simpelste dingen waar wij gewoon niet eens over nadenken, vinden zij eigenlijk echt geweldig. En dat zijn ze ook
Ik las wat anders.quote:
Wil ik het weten?quote:
zoetekauwquote:
quote:
Kippen, groenten, tomaat, mosterd, kerrie, vis?quote:
Neequote:
quote:
Ik had jou al in bed verwacht.quote:
in het geval van tomaat is het nog de vraag... chinese tomaat, tomategroente, romige tomaatquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kippen, groenten, tomaat, mosterd, kerrie, vis?
ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kippen, groenten, tomaat, mosterd, kerrie, vis?
Dat lees ik ook, maar wat leest 4e?quote:
Denk dat ik het weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@bitterbalOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Was ik daar ook maar naar toe gegaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had jou al in bed verwacht.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had je stront in je ogen??
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik het weetmoest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:bitterbal
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld geven??
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was ik daar ook maar naar toe gegaan.
quote:
ik vond oma's vroeger altijd ruiken naar een marsreep..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bejaardenhuizen ruiken altijd naar groentesoep die al dagen opstaat.
jezelf quoten isquote:
Verrassendquote:
Korte samenvatting: tinderdatesquote:
Hardcore gay?quote:
Dit is best gek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik vond oma's vroeger altijd ruiken naar een marsreep..
En die marsreep ben ik ook pas later echt lekker gaan vinden..
Wil je er over praten?quote:
Goed zoquote:
Mwa. Het was gezellig. Maar niet meer dan dan.quote:
Nopquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je de Sarah Connor Chronicles al wel gezien?
Van de week had hier op kantoor iemand een bak paella in de magnetron opgewarmd, rook ook het halve pand naar rotte visquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bejaardenhuizen ruiken altijd naar groentesoep die al dagen opstaat.
Lekker gegeten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa. Het was gezellig. Maar niet meer dan dan.
hmm, normaal hoort dat niet van rotte vis gemaakt te wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week had hier op kantoor iemand een bak paella in de magnetron opgewarmd, rook ook het halve pand naar rotte vis
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goh het is de KSC. Dan krijg je zoiets
quote:
`quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week had hier op kantoor iemand een bak paella in de magnetron opgewarmd, rook ook het halve pand naar rotte vis
Goed samengevat Bosquote:
We hadden geen diner. Hadden afgesproken bij de kaasbar. Want: kaasquote:
Ga dat ook eens gauw doen danquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, normaal hoort dat niet van rotte vis gemaakt te worden
Dit kwam uit een plastic groothandelbak uit de diepvries ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Goede paella krijg je wel een bobbel van hoor.
Ook GOORgonzola?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hadden geen diner. Hadden afgesproken bij de kaasbar. Want: kaas
Kleine proeverij gedaan. Verschillende kazen met verschillende bieren. Op zich geen aanrader.
Hebben ze jou geen eetmanieren geleerd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Lekker gorgelen met gesmolten gruyère
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze jou geen eetmanieren geleerd?
[..]
Ja, gepaard met kasteel rouge als laatste combi.quote:
quote:
quote:
genoeg andere manieren te vindenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet ik Disney+ nemen en dat weiger ik.
Hij heeft het concept van eetetiquette nota bene zelf uitgevondenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sticker en een krulquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Afgekijkt trouwens, nu kan ik zeggen dat ik alle Terminator films heb gezien.
Tot op groote hoogte zelfs maar ik verkies deze kennis en vaardigheden te negerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaja blablaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft het concept van eetetiquette nota bene zelf uitgevonden
Of gewoon op schijf kopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet ik Disney+ nemen en dat weiger ik.
Dit zijn films voor kinderen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Afgekijkt trouwens, nu kan ik zeggen dat ik alle Terminator films heb gezien.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot op groote hoogte zelfs maar ik verkies deze kennis en vaardigheden te negeren
quote:
Lekker kaasfondueën door met je vingers in die pot te roerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot op groote hoogte zelfs maar ik verkies deze kennis en vaardigheden te negeren
Wacht maar tot je een keer echt echt echt stapelverliefd op iemand raakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker kaasfondueën door met je vingers in die pot te roeren
Ok.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Zooo ff uitgebreid uit eten geweest.![]()
Inb4: “akkoord”
Gedocumenteerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Zooo ff uitgebreid uit eten geweest.![]()
Inb4: “akkoord”
Dat lijkt me een spinquote:
ah thanks. Dan weet ik welk soort huisdier ik hebquote:
Lekker man, scheelt je zo veel muggen en zilvervisjesquote:
zilvervisjes zijn allergisch voor mijn huis. heb ik in 8 jaar nog nooit gezien hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man, scheelt je zo veel muggen en zilvervisjes
opruimen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn Google-opslag is vol
Huilen.
Ja, heb al een warm sopje klaar staanquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
opruimen.
swifferdoekje er door heen
Die van de AH ?quote:
Het was een tapas achtig restaurant, carpacio, tomatensoep, parmaham, garlicbread, sushi, veel vleessoorten, vis, garnalen, crème brule, vers fruit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok.
Nee, grapje, wat heb je op en wat erbij?
Klinkt goed en veelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was een tapas achtig restaurant, carpacio, tomatensoep, parmaham, garlicbread, sushi, veel vleessoorten, vis, garnalen, crème brule, vers fruit.
Japans bier, sake, skuumkupje, koffie, koffie.
Maar kleine porties uiteraard
quote:
Wat is dit voor een vage combinatie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was een tapas achtig restaurant, carpacio, tomatensoep, parmaham, garlicbread, sushi, veel vleessoorten, vis, garnalen, crème brule, vers fruit.
Japans bier, sake, skuumkupje, koffie, koffie.
Maar kleine porties uiteraard
Ik zag bij de primark ook zo'n tas. Alleen jammer dat er heel groot Lilo en stitch op stond. Maar ik ga toch voortaan met de trein want ik koop zooi.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed en veel
[..]![]()
Nou ik ben ook blij dat jou aanraad-tas ook goedgekeurd was door RyanAir, wtf.. Peentjes staan zweten daar. Want er zat iemand echt tassen op te meten en toen ik aan de beurt was, werd er een tweede balie geopend en die man keek niet eens op. Joejoe
Brugge was toch de duurste hotelstad van Europa?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Zit te kijken naar een weekendje Brugge of Amsterdam. Maar wat een hotelprijzen. En een retourtje Brugge kost ook een nier.
Concert gaat toch niet door verwacht ikquote:
I said maybequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Concert gaat toch niet door verwacht ik
Ik vond de trein erg duur, maar is waarschijnlijk wel praktischer als je veel zooi meeneemtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag bij de primark ook zo'n tas. Alleen jammer dat er heel groot Lilo en stitch op stond. Maar ik ga toch voortaan met de trein want ik koop zooi.
je mag hier wel een nachtje op de bank slapenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Zit te kijken naar een weekendje Brugge of Amsterdam. Maar wat een hotelprijzen. En een retourtje Brugge kost ook een nier.
die had ik laatst gehaaldquote:
Je had er maar 1 gehaald?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die had ik laatst gehaald
en ik post in een groep dat ik die ging eten
@:dud0r stond binnen 3 minuten naast me in de keuken om te vragen waar die van hem was
Kaartjes worden al aangeboden voor 7128 euro per stuk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Concert gaat toch niet door verwacht ik
Past bij deze scquote:
quote:
[..]
Ja en je staat meteen in de stad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond de trein erg duur, maar is waarschijnlijk wel praktischer als je veel zooi meeneemt
Trustequote:
Nee, geen wok of ayce.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vage combinatie?
Je bent toch niet in zo'n plebstokkietent geweest?
Whehehe ik dacht dat IK dronken wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
Flesje zullen we begin oktober naar Turkije gaan ofzo?
jij gaat gewoon de gipsbak in en lekker slapenquote:
Maar ik was pas om 12 uur wakker en heb om 16 uur nog een dut gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij gaat gewoon de gipsbak in en lekker slapen![]()
Ga naar Bulgarijequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe ik dacht dat IK dronken was![]()
Begin oktober is echt niet handig en eigenlijk hou ik ook niet zo van geld geven aan een moslimdictatuur maar het idee op zich is overweegbaar. Morgen. Middag
Naja ik zit geloof ik een beetje beperkt qua data. Ik weet iig begin oktober dat ik een weekje vrij kan spelen dus misschien valt er nog een beetje te schuiven. Maar ga dus ook al begin november een paar dagen naar Valencia om te ingressen. Dus ik wil het niet te dicht achter elkaar en eind november is het misschien al minder lekker weer? Anders is dat ook een optie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe ik dacht dat IK dronken was![]()
Begin oktober is echt niet handig en eigenlijk hou ik ook niet zo van geld geven aan een moslimdictatuur maar het idee op zich is overweegbaar. Morgen. Middag
kan dan ook best jan of feb volgend jaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik zit geloof ik een beetje beperkt qua data. Ik weet iig begin oktober dat ik een weekje vrij kan spelen dus misschien valt er nog een beetje te schuiven. Maar ga dus ook al begin november een paar dagen naar Valencia om te ingressen. Dus ik wil het niet te dicht achter elkaar en eind november is het misschien al minder lekker weer? Anders is dat ook een optie.
En van die moslimcultuur merk jij niet zoveel, jij ligt toch vooral aan het zwembad denk ik.En ik dacht aan Antalya ofzo, daar is het geloof ik sowieso al bijna westers gewoon.
Nee. Dat was wat anders. Is niet zo goed afgelopen.quote:
Nou, dat dan weer niet. Of iig ik wil wel echt dit jaar nog een weekje naar de zon. Omdat ik nog 114 verlofuren heb staan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan dan ook best jan of feb volgend jaar
ik heb op zich ook nog wel genoeg vrije uren staan. Daar ligt het niet aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, dat dan weer niet. Of iig ik wil wel echt dit jaar nog een weekje naar de zon. Omdat ik nog 114 verlofuren heb staan.
Zeker. Vreselijk gelachen.quote:
Katowice was wel eht iets wat totaal nergens op sloeg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker. Vreselijk gelachen.
Moest van de week nog denken aan Katowice, dat we zo gniffelden om die pokemonspelers. En ik nu ongeveer hetzelfde doe.
Daar ben ik al geweestquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaddemmit ik voel me nu alsof ik Dimmy mee moet nemen naar de Noordoostpolder vooor een nieuwe TS
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Katowice was wel eht iets wat totaal nergens op sloeg.Kwamen we vrijdagavond rond 1800 aan en zondagochtend moesten we om 0300 weer op om het vliegtuig terug te halen.
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Travelsnack #72 Met Liesje naar Katowice
12/12 gehadquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
Spaar je provincies Dimmy? Wij landen.
Dat valt best mee. Maar als je dat echt wilt worden, dan moet je bij mij zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben een zeerwelbereisde dame![]()
Heb er later in Bentheim ook nog eentje gevondenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
DE WANKELBANK!![]()
Maar wat een hysterisch fimpje.
Oh mij wel! Ik vond Georgie en Armenie (laatste was ik maar een paar dagen) waanzinnig! En ik gok dat Azerbaijan daar nog wel een klein beetje de overtreffende trap van is. Al heeft Georgie natuurlijk Batoumi.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:35 schreef datismijnmening het volgende:
Azerbaijan ligt in die regio maar dat trekt me eigenlijk helemaal niet
Ja ik in Durres.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb er later in Bentheim ook nog eentje gevonden![]()
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #6
@RockNijntje wordt helemaal hypervloeibaar nu.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh mij wel! Ik vond Georgie en Armenie (laatste was ik maar een paar dagen) waanzinnig! En ik gok dat Azerbaijan daar nog wel een klein beetje de overtreffende trap van is. Al heeft Georgie natuurlijk Batoumi.
Ja!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik in Durres.Had je er toen nog een foto van geappt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Van Tot nachten Bestemming 26-8-2016 28-8-2016 2 Trondheim 14-1-2017 15-1-2017 1 Konstanz 10-10-201715-10-2017 5 Mallorca 3-11-2017 6-11-2017 3 Albanië 20-7-2018 22-7-2018 2 Katowice 30-12-20181-1-2019 2 Stockholm 24-1-201927-1-2019 3 Varna 1-3-2019 3-3-2019 2 Edinburgh, York, London 5-7-2019 8-7-2019 3 Litouwen 17-1-2020 20-1-2020 3 Albanië 19-6-2020 21-6-2020 2 Valkenburg 11-11-2021 14-11-2021 3 Larnaca, Cyprus 28-9-2023 1-10-2023 3 Riga, Letland |
Kan wel weer eens een nieuwe bij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog best weinig reisjes met Liesje gedaan eigenlijk.
[ code verwijderd ]
Ja zzzzzzzzzzzzzzzekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan wel weer eens een nieuwe bij.
Maar stuk voor stuk hele leuke herinneringen.
Tallinn!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zzzzzzzzzzzzzzzekerlaatste tijd steeds fruitiger ook
Nou ja daar makkelijker dan in Turkijequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tallinn!!Ergens in januari-februari ofzo. Als er misschien wel sneeuw ligt.
Tof bizar dan toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
totaal bizar eigenlijk als je het zo bekijkt
Oh ik bedoelde en en. Dus beiden. Voor mezelf dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja daar makkelijker dan in Turkije
Always live eveything BOTHquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde en en. Dus beiden. Voor mezelf dan.
Nee najaar. Istanbul lijkt me tof, maar liever iets aan de zee, dus Antalya dacht ik. Stad, zon, zee, zwembad... Keuze genoeg. Maar nu eerst even slapen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja ik wil Turkije ook wel even afstrepen hoor.
Maar citytrip Istanbul dan? Of heb jij een beter idee?
oh ja slapen. Nou ja hebben we het hele weekend nog voorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee najaar. Istanbul lijkt me tof, maar liever iets aan de zee, dus Antalya dacht ik. Stad, zon, zee, zwembad... Keuze genoeg. Maar nu eerst even slapen.
quote:
quote:
Opstart problemen? Dquote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik werd midden in de nacht ook al wakker
en nu aan het luieren..
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:59 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)-hnk-intl/index.html
goedzo
zo er wel uit want wil wel een begin maken met de berging vandaag, ookal heb ik niet al mn plankenquote:
'Verontwaardigde' Chinezen, die hadden waarschijnlijk nog een kik gegeven als dat kind uit het vliegtuig was gegooidquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:59 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)-hnk-intl/index.html
goedzo
ALs je al kan beginnen gewoon doen, die planken komen er wel neem ik aanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
zo er wel uit want wil wel een begin maken met de berging vandaag, ookal heb ik niet al mn planken
leukquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie deze welles gezien. Echt bizar hoe die het heeft gemaakt en gefilmd
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
oh nee zeker nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja niet duur toch, een tientje voor zo'n grote plant?
Mja dat hoor je niet toch , en veel fatbikes rijden echt als idioten. Scooters vast ook welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:01 schreef Karzai het volgende:
ik heb een hekel aan scooters gekregen, ze maken teveel herrie
Dan liever een fatbike die gaan net zo snel en zijn stil
Levensgevaarlijk, ineens zijn ze voor je naast je zonder dat je het doorhebt, je schrikt je rotquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:01 schreef Karzai het volgende:
Nee, dit is een foute meningquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:01 schreef Karzai het volgende:
Electrische auto's hoor je ook niet. Ik persoonlijk vind dat niet fijn in het verkeer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
die electrische scooters zijn ook gevaarlijk
nee klopt, ik ook nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Electrische auto's hoor je ook niet. Ik persoonlijk vind dat niet fijn in het verkeer.
Huehuequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:21 schreef Karzai het volgende:
bep en truus zijn alweer aan het soppen, straks een nieuwe hassan kopen bij de blokker, de schoonmaakster vond dat mijn huidige niet hard genoeg zoog
hij is zakloosquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huehue
Moet er niet gewoon een nieuwe zak in?
toen de prius nieuw was heb ik wel eens bij mn pa in de auto gezeten en kids rennen zo voor de auto de weg opquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Electrische auto's hoor je ook niet. Ik persoonlijk vind dat niet fijn in het verkeer.
met de regelgeving van de EU zuigen ze allemaal rukquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:21 schreef Karzai het volgende:
bep en truus zijn alweer aan het soppen, straks een nieuwe hassan kopen bij de blokker, de schoonmaakster vond dat mijn huidige niet hard genoeg zoog
tis anders best grijs en koeltjes voor een BBQquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:38 schreef Haags het volgende:
Denk dat het wel tijd is voor een bbq aan het eind van de dag
Prima weer ervoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
tis anders best grijs en koeltjes voor een BBQ
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:30 schreef Karzai het volgende:
met zo,n opvangbakkie, ik had het filter al schoongemaakt, maar ze was nog niet tevreden
Klaart straks wel op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
tis anders best grijs en koeltjes voor een BBQ
Ik heb zo robot stofzuiger, nog makkelijker die doet het werk zelfquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:53 schreef Karzai het volgende:
Meine neue Hassan, op advies van de schoonmaakster gekocht met 900 watt zuigkracht
[ afbeelding ]
Zelfs @CherryLips?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:08 schreef bitterbal het volgende:
nou ja sommige scooters maken wel een pleurisherrie. Die van mij gaat nu ook steeds meer herrie maken heb ik het idee maar ze horen mij wel aankomen meestal
Ligt eraan of je rechts of links aankomtquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:58 schreef bitterbal het volgende:
in azie zijn geen hummingbirds @:recce
Ja moet wel wat zijn maar die heb ik nog niet gezien . Als je naar het binnenland gaat zal je denk ik veel diverse vogels zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]Zijn er wel andere schattige vogeltjes daar? Die rukvogel is niet echt schattig.
Straks heb je deze in je tuin:quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet wel wat zijn maar die heb ik nog niet gezien . Als je naar het binnenland gaat zal je denk ik veel diverse vogels zien
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
"Hij stelt onder meer stelt dat kinderen kanker krijgen omdat ze dat zelf graag willen en dat chemotherapie niet werkt. Kankerpatiënten zouden de behandeling volgens Verrett alleen maar krijgen omdat artsen er geld aan verdienen en dit zou verboden moeten worden, als kinderen kanker willen dan willen ze dat zelf"
ohhhh dat zou wel gruwelijk vet zijn. Weet je hoe die heet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks heb je deze in je tuin:
[ afbeelding ]
oh dat zijn van die gekkies he. HIj en zijn vrouw.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zegt de nieuwe donkere prins van het Noorse koningshuis.
Ja die zijn echt knettergek, zit dat met stijgende verbazing te lezen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat zijn van die gekkies he. HIj en zijn vrouw.
ik zie steeds vaker mensen op insta voorbij komen die zeggen dat kanker een keuze is
Klinkt als een idiootquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zegt de nieuwe donkere prins van het Noorse koningshuis.
Er was ook zo'n drol met een podcast die zei dat mensen niet genezen van kanker omdat ze het niet graag genoeg willen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat zijn van die gekkies he. HIj en zijn vrouw.
ik zie steeds vaker mensen op insta voorbij komen die zeggen dat kanker een keuze is
Great Hornbills zijn dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhh dat zou wel gruwelijk vet zijn. Weet je hoe die heet?
ja echt absurd. Waar gaat het mis met deze mensen dat ze dit soort dingen zeggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was ook zo'n drol met een podcast die zei dat mensen niet genezen van kanker omdat ze het niet graag genoeg willen.
Je kunt op therapie bij hem, moet je wel een formulier tekenen dat hij aan je geslachtsdelen mag zitten, en dan gaat hij je helpenquote:
Volgens een snelle search zitten ze op phanganquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Great Hornbills zijn dat.
In Khao Sok mogen zien.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt op therapie bij hem, moet je wel een formulier tekenen dat hij aan je geslachtsdelen mag zitten, en dan gaat hij je helpen
Dat is de dubbelhoornige neushoornvogel. Great hornbill in het Engels.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhh dat zou wel gruwelijk vet zijn. Weet je hoe die heet?
mooie vogelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is de dubbelhoornige neushoornvogel. Great hornbill in het Engels.
Ik had ooit een collega die er ook zo over dacht. Die kreeg kanker en ondanks dat 'ie graag wilde genezen... Hij is er nu niet meer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was ook zo'n drol met een podcast die zei dat mensen niet genezen van kanker omdat ze het niet graag genoeg willen.
Rode oogjes zijn mannetjes, blauwe oogjes vrouwtjes en in vlucht hoor je ze door de zware vleugelslag van een afstandje al aankomen, kwekindrukwekkend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens een snelle search zitten ze op phangan
Wie weet spot ik ze
Kreeg die wel behandelingen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die er ook zo over dacht. Die kreeg kanker en ondanks dat 'ie graag wilde genezen... Hij is er nu niet meer.
oh vetquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rode oogjes zijn mannetjes, blauwe oogjes vrouwtjes en in vlucht hoor je ze door de zware vleugelslag van een afstandje al aankomen, kwekindrukwekkend.
Gewoon wat black salve erop @Elviquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kreeg die wel behandelingen?
Er is zo'n amerikaanse vrouw geloof ik die ik vaak op insta voorbij zie komen. Zij kreeg een tumor op haar neus en doet er ook niets aan. Geloofd dat het vanzelf wel weg gaat. Die tumor is nu groter dan haar neus en groeit gestaag door.
Ja, alles d'r op en eraan. Superfitte kerel, voormalig marinier. Erg competitief, was altijd uit op winnen. Heeft er echt alles aan gedaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kreeg die wel behandelingen?
Er is zo'n amerikaanse vrouw geloof ik die ik vaak op insta voorbij zie komen. Zij kreeg een tumor op haar neus en doet er ook niets aan. Geloofd dat het vanzelf wel weg gaat. Die tumor is nu groter dan haar neus en groeit gestaag door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |