SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik dacht dat over dingen vloeken onderdeel van IT werk wasquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als zelfs de IT afdeling er op aan het vloeken is dan weet je dat het gewoon gare meuk is
ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over twee weekjes zal ik ook eens even kijken of het er echt zo slecht gesteld is
Ja ok, ik voel me soms ook wel een beetje de klaagbaak van de ITquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik dacht dat over dingen vloeken onderdeel van IT werk was
Jij moet nog een dagje langer wachten hoorquote:
Dan moet je bij koens zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
deze TT doet me te veel denken aan voetjebal
ja moet ik in een mijn eentje stressenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij moet nog een dagje langer wachten hoor
Zo moet ie wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit ook in de corsages die ik eerder vandaag in het haaktopic heb gepost
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nu al medelijden met iedereen hier in Foquevillequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik in een mijn eentje stressen
Ik lig dan denk ik op apengapenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu al medelijden met iedereen hier in Foqueville
Ik zorg wel dat ik niet hier ben die dagquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu al medelijden met iedereen hier in Foqueville
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:52 schreef Karzai het volgende:
Nog even langs de vomar gehobbeld en een palmboom gekocht voor een tientje, kon ik niet laten staan
[ afbeelding ]
quote:De Yucca komt van oorsprong uit Midden- en Zuid-Amerika. De Yucca behoort tot de plantenfamilie Asparagaceae en is ook wel bekend als Palmlelie. Ondanks zijn naam heeft de Yucca geen gelijkenis met een palm. De Yucca is familie van de Beaucarnea.
Van welk nummer is dat ook weerquote:breathing in and breathing out
Wat?quote:
quote:
i am not an addictquote:
Toen hij nog Sarah heettequote:
Het is oprecht de enige uit de hele reeks die ik nooit gezien hebquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou een keertje tijd worden, dat zou standaard in de opvoeding horen
dat is wel een beetje raarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is oprecht de enige uit de hele reeks die ik nooit gezien heb
Ze zenden hem gewoon zelden uit op tvquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is wel een beetje raar
maar heb je dan ook de 4d show gezien in universal?
Beetje raar wel, het is geen Star Wars waar je bij deel 43 moet beginnen om dan deel 5 en vervolgens 27 te kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is oprecht de enige uit de hele reeks die ik nooit gezien heb
Goh het is de KSC. Dan krijg je zoietsquote:
Maar de 3e is gewoon de matigste van de hele seriequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zenden hem gewoon zelden uit op tv
De derde kan ik dromen.
Dat is het ergstequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de 3e is gewoon de matigste van de hele serie
vandaar dat kat hem ook zo vaak heeft gezien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de 3e is gewoon de matigste van de hele serie
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer betrapt op het smokkelen van rasbora caudimaculata's?
@:Ettovanbelgie Ghehe
Heb je de Sarah Connor Chronicles al wel gezien?quote:
Kun je een voorbeeld geven??quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lach me te pletter om die Amerikanen en andere buitenlanders die vertellen over hoe het in Nederland gaat![]()
De simpelste dingen waar wij gewoon niet eens over nadenken, vinden zij eigenlijk echt geweldig. En dat zijn ze ook
Wij zijn nou eenmaal geweldigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lach me te pletter om die Amerikanen en andere buitenlanders die vertellen over hoe het in Nederland gaat![]()
De simpelste dingen waar wij gewoon niet eens over nadenken, vinden zij eigenlijk echt geweldig. En dat zijn ze ook
Ik las wat anders.quote:
Wil ik het weten?quote:
zoetekauwquote:
quote:
Kippen, groenten, tomaat, mosterd, kerrie, vis?quote:
Neequote:
quote:
Ik had jou al in bed verwacht.quote:
in het geval van tomaat is het nog de vraag... chinese tomaat, tomategroente, romige tomaatquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kippen, groenten, tomaat, mosterd, kerrie, vis?
ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kippen, groenten, tomaat, mosterd, kerrie, vis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |