Eh speelde gewoon prima bij Stade Rennes hoor.quote:Op maandag 2 september 2024 17:10 schreef henkklaas1994 het volgende:
Die Sulamana heeft na zijn vertrek uit Denemarken echt helemaal niks meer gepresteerd
Was in Frankrijk echt wel prima, valt in Tsjampijonsjip ook niet mee voor een jonge buitenspeler. Ik geef hem bij ons een goede kans!quote:Op maandag 2 september 2024 17:24 schreef Wertha het volgende:
Stade Rennes: 34 wedstrijden, 5 doelpunten
Southampton: 40 wedstrijden, 2 doelpunten
Ghana: 18 interlands, 0 doelpunten
Nou, dat klinkt echt bemoedigend.
Ik vond hem erg goed bij Stade Rennesquote:Op maandag 2 september 2024 17:24 schreef Wertha het volgende:
Stade Rennes: 34 wedstrijden, 5 doelpunten
Southampton: 40 wedstrijden, 2 doelpunten
Ghana: 18 interlands, 0 doelpunten
Nou, dat klinkt echt bemoedigend.
En beggars can't be choosers, denken dat je op de valreep nog even een toplinksbuiten kan huren lijkt me ook niet heel reëel.quote:Op maandag 2 september 2024 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was in Frankrijk echt wel prima, valt in Tsjampijonsjip ook niet mee voor een jonge buitenspeler. Ik geef hem bij ons een goede kans!
Ik blijf er niet over uit kunnen dat je met je spaarzame centen iemand haalt voor een zeldzame positie die wel goed bezet is.quote:Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef Black-Death het volgende:
Als Bergwijn daadwerkelijk vertrekt is de transferperiode wat mij betreft geslaagd
Honderd miljoen miljardquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Als Bergwijn 25 miljoen waard is. Hoeveel ben ik dan eigenlijk waard?
5 euro'squote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Veel serieuzer wordt het niet.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had graag een serieuze reactie verwacht
Voor mij ben je onbetaalbaarquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
@Tjacka verdiend alleen serieuze reacties.quote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Veel serieuzer wordt het niet.
Hoeveel inkt heb je in je gezicht?quote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Als je het over kapitaalvernietiging hebt is dit trouwens het ultieme voorbeeld.quote:Op maandag 2 september 2024 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
In EL-watch;
Galatasaray huurt waarschijnlijk Osimhen van Napoli. Een heuse topspits straks mogelijk in ArenA.
Geen idee, wat zijn de prijzen van beschadigde organen op de zwarte markt op het moment?quote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |