Sisto bedoel je? Die is naar Griekenland zie ik.quote:Op maandag 2 september 2024 16:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kunnen we die centrale middenvelder van daar niet halen waar we vorig seizoen tegen speelden? We wonnen weliswaar maar werden eigenlijk weggespeeld, met die gozert als middelpunt.
Maar wij hebben al WOUTquote:Op maandag 2 september 2024 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
In EL-watch;
Galatasaray huurt waarschijnlijk Osimhen van Napoli. Een heuse topspits straks mogelijk in ArenA.
Nee, ze grepen mis bij Sulemana en schakelden toen door naar optie #2: Mohamed Daramy. Dat werd geen succesquote:Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was dat niet waarna Kudus kwam?
Oh wacht, ik was in de war met Boedoe Gliemt.quote:Op maandag 2 september 2024 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sisto bedoel je? Die is naar Griekenland zie ik.
Ah, was die het.quote:Op maandag 2 september 2024 16:39 schreef Xurk het volgende:
[..]
Nee, ze grepen mis bij Sulemana en schakelden toen door naar optie #2: Mohamed Daramy. Dat werd geen succes
quote:Op maandag 2 september 2024 16:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Bergwijn voor dat bedrag meteen verkopen, ook als je geen vervanger kan regelen
Je hebt helemaal niks aan die vent in je selectie.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik bij Sulemana ook niet meteen een Eureka-gevoel heb, maar cashen voor Bergwijn en zijn salaris kwijt zijn is sowieso een plus.quote:Op maandag 2 september 2024 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voordeel is dat het nooit slechter kan dan Mohamed Daramy
Godswonder dat we die gast nog voor hoop miljoentjes hebben kunnen slijten
Oh ja die was wel goed inderdaad, maar meer een 6.quote:Op maandag 2 september 2024 16:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik was in de war met Boedoe Gliemt.
https://www.transfermarkt.nl/patrick-berg/profil/spieler/308439
Bandégod. Nooit gezien.quote:Op maandag 2 september 2024 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voordeel is dat het nooit slechter kan dan Mohamed Daramy
Godswonder dat we die gast nog voor hoop miljoentjes hebben kunnen slijten
Die eerste was door hem voorbereid, maar Overmars dus.quote:Op maandag 2 september 2024 16:49 schreef Origami94 het volgende:
Welke TD heeft Bergwijn, Brobbey en Berghuis eigenlijk gehaald?
Doug zegt niets raars.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |