Eh speelde gewoon prima bij Stade Rennes hoor.quote:Op maandag 2 september 2024 17:10 schreef henkklaas1994 het volgende:
Die Sulamana heeft na zijn vertrek uit Denemarken echt helemaal niks meer gepresteerd
Was in Frankrijk echt wel prima, valt in Tsjampijonsjip ook niet mee voor een jonge buitenspeler. Ik geef hem bij ons een goede kans!quote:Op maandag 2 september 2024 17:24 schreef Wertha het volgende:
Stade Rennes: 34 wedstrijden, 5 doelpunten
Southampton: 40 wedstrijden, 2 doelpunten
Ghana: 18 interlands, 0 doelpunten
Nou, dat klinkt echt bemoedigend.
Ik vond hem erg goed bij Stade Rennesquote:Op maandag 2 september 2024 17:24 schreef Wertha het volgende:
Stade Rennes: 34 wedstrijden, 5 doelpunten
Southampton: 40 wedstrijden, 2 doelpunten
Ghana: 18 interlands, 0 doelpunten
Nou, dat klinkt echt bemoedigend.
En beggars can't be choosers, denken dat je op de valreep nog even een toplinksbuiten kan huren lijkt me ook niet heel reëel.quote:Op maandag 2 september 2024 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was in Frankrijk echt wel prima, valt in Tsjampijonsjip ook niet mee voor een jonge buitenspeler. Ik geef hem bij ons een goede kans!
Ik blijf er niet over uit kunnen dat je met je spaarzame centen iemand haalt voor een zeldzame positie die wel goed bezet is.quote:Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef Black-Death het volgende:
Als Bergwijn daadwerkelijk vertrekt is de transferperiode wat mij betreft geslaagd
Honderd miljoen miljardquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Als Bergwijn 25 miljoen waard is. Hoeveel ben ik dan eigenlijk waard?
5 euro'squote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Veel serieuzer wordt het niet.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had graag een serieuze reactie verwacht
Voor mij ben je onbetaalbaarquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
@Tjacka verdiend alleen serieuze reacties.quote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Veel serieuzer wordt het niet.
Hoeveel inkt heb je in je gezicht?quote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Als je het over kapitaalvernietiging hebt is dit trouwens het ultieme voorbeeld.quote:Op maandag 2 september 2024 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
In EL-watch;
Galatasaray huurt waarschijnlijk Osimhen van Napoli. Een heuse topspits straks mogelijk in ArenA.
Geen idee, wat zijn de prijzen van beschadigde organen op de zwarte markt op het moment?quote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Verdiendquote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
@:Tjacka verdiend alleen serieuze reacties.
Ik vrees meer voor de medische keuringquote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef Black-Death het volgende:
Al Ittihad is ook nog met een andere speler in gesprek dus misschien gaat het hele verhaal niet door. Zou zonde zijn
Of hij door de alcohol en drugstest komt.quote:Op maandag 2 september 2024 18:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor de medische keuring
Heb alleen niet zoveel vertrouwen in de vervangerquote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Hier nog 25 miljoen uitpeuren is wel prima van Kroes.
[ x ]
Dat mag. Ik wel.quote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen niet zoveel vertrouwen in de vervanger
Net zoals dat het kan tegenvallen als je wel vertrouwen hebt, kan dat ook andersomquote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen niet zoveel vertrouwen in de vervanger
Geen bankgaranties genotquote:Op maandag 2 september 2024 18:46 schreef Sabata het volgende:
de woorden "clubs nog oneens over betalingsvoorwaarden" laten een klein alarmbelletje tinkelen
Ik gebruik geen drugsquote:Op maandag 2 september 2024 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
user @:marcb1974 haalt genadeloos uit naar junk @:tjacka
Zal wel afgekeurd worden op buikomvang.quote:Op maandag 2 september 2024 18:32 schreef Wertha het volgende:
[..]
Of hij door de alcohol en drugstest komt.
Ja waren 3 leuke wedstrijdenquote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef Marcoss het volgende:
Ooit was Bergwijn te goed voor de Eredivisie
Net als Roger en Luque.quote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef Marcoss het volgende:
De medische keuring daar is doorgaans alleen de vraag hoe een speler tegen homofilie aankijktquote:Op maandag 2 september 2024 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal wel afgekeurd worden op buikomvang.
Hij hoeft alleen maar een steen te werpen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De medische keuring daar is doorgaans alleen de vraag hoe een speler tegen homofilie aankijkt
Dus dat zit wel snor
Wanneer was dit precies dan?quote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef Marcoss het volgende:
Zijn eerste 3 wedstrijden.quote:
Wat is er mis met Bergwijn's snorquote:Op maandag 2 september 2024 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De medische keuring daar is doorgaans alleen de vraag hoe een speler tegen homofilie aankijkt
Dus dat zit wel snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |