Die tien klopt volgens mij niet. Het is een minimum van ergens in de dubbele cijfers maar dat kan dus ook min 20 zijnquote:
Oh, kan zomaar, televaag is vaak niet 100% goed of gewoon fout.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Die tien klopt volgens mij niet. Het is een minimum van ergens in de dubbele cijfers maar dat kan dus ook min 20 zijn
Stevige uitsprakenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:31 schreef Origami94 het volgende:
Waarom geilen fans altijd op transfersommen van bvo's? Alsof ze er iets van terug zien. Ik kom ook niet klaar als mcdonalds de big mac op 10 euro heeft gezet
U werkt bij de Mac?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:31 schreef Origami94 het volgende:
Waarom geilen fans altijd op transfersommen van bvo's? Alsof ze er iets van terug zien. Ik kom ook niet klaar als mcdonalds de big mac op 10 euro heeft gezet
Ja dat zie je toch terug op het veld (betere spelers, mooier veldspel etc). U kunt beter nog een hamburger bestellenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:31 schreef Origami94 het volgende:
Tresor is niet naar Nice gegaan, dus die zou wel kunnen. Heb je wel gelijk iemand die multi-inzetbaar is en de nodige creativiteit bezit, wat op dit moment gemist wordt.quote:
Blijkbaar.quote:
Yes. Dat missen we wel. Een aanstuurder op het middenveld, een echte spelmaker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:12 schreef Tarado het volgende:
Als de rook opgetrokken is maar zien hoe het ervoor staat, achterin centraal wel voldoende mogelijkheden, op de back plaatsen eigenlijk niet, middenveld ook niet optimaal qua bezetting, voorin een beetje veel in het centrum en op rechts eigenlijk maar 1 speler, al kan Berghuis dat ook invullen.
Ik had wel een type Eriksen erbij willen zien, wie weet gebeurt er nog wat.
Klopt. En een goede keeper, 1 goede CV, 2 centrale middenvelders, minimaal 1 goede back en een vleugelspeler van enig kaliber.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Yes. Dat missen we wel. Een aanstuurder op het middenveld, een echte spelmaker.
Eigenlijk 2 wel.
En dan speel je de donderdag voor W2 ook nog Europees geloof ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Zondag 16.45 tegen Willem II, woensdag naar De Kuip om 18.00 spelen en dan zaterdag tegen PSV in de Arena.
KnJb
Op de backs na ben ik dat niet zo met je eens, dat is wel mager op zowel links als rechts.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Klopt. En een goede keeper, 1 goede CV, 2 centrale middenvelders, minimaal 1 goede back en een vleugelspeler van enig kaliber.
Absurdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Zondag 16.45 tegen Willem II, woensdag naar De Kuip om 18.00 spelen en dan zaterdag tegen PSV in de Arena.
KnJb
Dat wordt rouleren mensen! Maar het zal ook lastig zijn geweest om een datum te vinden voor deze wedstrijd natuurlijk. Kut wouten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan speel je de donderdag voor W2 ook nog Europees geloof ik.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:19 schreef Tarado het volgende:
Voor een klassieker ook waardeloos, 18uur midweeks, moeten die mensen allemaal een middag vrij nemen.
Dat is echt asociaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
KnJb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |