Verdiendquote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
@:Tjacka verdiend alleen serieuze reacties.
Ik vrees meer voor de medische keuringquote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef Black-Death het volgende:
Al Ittihad is ook nog met een andere speler in gesprek dus misschien gaat het hele verhaal niet door. Zou zonde zijn
Of hij door de alcohol en drugstest komt.quote:Op maandag 2 september 2024 18:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor de medische keuring
Heb alleen niet zoveel vertrouwen in de vervangerquote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Hier nog 25 miljoen uitpeuren is wel prima van Kroes.
[ x ]
Dat mag. Ik wel.quote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen niet zoveel vertrouwen in de vervanger
Net zoals dat het kan tegenvallen als je wel vertrouwen hebt, kan dat ook andersomquote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen niet zoveel vertrouwen in de vervanger
Geen bankgaranties genotquote:Op maandag 2 september 2024 18:46 schreef Sabata het volgende:
de woorden "clubs nog oneens over betalingsvoorwaarden" laten een klein alarmbelletje tinkelen
Ik gebruik geen drugsquote:Op maandag 2 september 2024 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
user @:marcb1974 haalt genadeloos uit naar junk @:tjacka
Zal wel afgekeurd worden op buikomvang.quote:Op maandag 2 september 2024 18:32 schreef Wertha het volgende:
[..]
Of hij door de alcohol en drugstest komt.
Ja waren 3 leuke wedstrijdenquote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef Marcoss het volgende:
Ooit was Bergwijn te goed voor de Eredivisie
Net als Roger en Luque.quote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef Marcoss het volgende:
De medische keuring daar is doorgaans alleen de vraag hoe een speler tegen homofilie aankijktquote:Op maandag 2 september 2024 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal wel afgekeurd worden op buikomvang.
Hij hoeft alleen maar een steen te werpen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De medische keuring daar is doorgaans alleen de vraag hoe een speler tegen homofilie aankijkt
Dus dat zit wel snor
Wanneer was dit precies dan?quote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef Marcoss het volgende:
Zijn eerste 3 wedstrijden.quote:
Wat is er mis met Bergwijn's snorquote:Op maandag 2 september 2024 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De medische keuring daar is doorgaans alleen de vraag hoe een speler tegen homofilie aankijkt
Dus dat zit wel snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |