SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Ik hoop het.quote:
Van voetbalprimeurquote:De Amsterdammers besparen allereerst het riante salaris van de twintigjarige vleugelspits van 1,5 miljoen euro. Daarnaast maakt Wolverhampton een huursom van 2,5 miljoen over.
De Premier League-club is bovendien verplicht om de optie tot koop te lichten, zodra Forbs minimaal tien officiële duels in de basis begint. In dat geval maakt Forbs voor 13,5 miljoen euro definitief de overstap naar Molineux, zoals ook The Athletic al onthulde. De kans is zodoende groot dat Ajax de Portugees na dit seizoen alsnog voorgoed kwijtraakt.
Op zich wel eens, maar ook niet ten koste van allesquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Kroes faalt imho keihard als er niets creatiefs aan de selectie wordt toegevoegd.
En niet vergeten dat wat we nu zien ook wel een beetje op Overmars conto mag worden geschreven. Die is begonnen met de meer dan hoge salarissen. En ook niet altijd voor even goede spelers. Daarna is met de lijn doorgegaan, alleen de spelers werden wel heel erg veel slechter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:01 schreef PicoMMP het volgende:
Laten we niet vergeten dat Overmars het in het begin met weinig middelen ook moeilijk had, met diverse matige transfers.
Ik zie het niet meer gebeuren in een paar uur, dan had al lang iemand hem op het vliegveld gespot.quote:
Turkse en Nederlandse markt openquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zie het niet meer gebeuren in een paar uur, dan had al lang iemand hem op het vliegveld gespot.
Ja die vliegen ook niet met een privé jetquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zie het niet meer gebeuren in een paar uur, dan had al lang iemand hem op het vliegveld gespot.
Jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:18 schreef Omega het volgende:
[..]
Turkse en Nederlandse markt open
tot en met maandag, toch?
Land Open t/mquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:18 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vandaag al zouden sluiten, dan hebben we nog even hoop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:18 schreef Omega het volgende:
[..]
Dan had alsnog iemand dat wel gespot zeker in Turkije.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja die vliegen ook niet met een privé jet
Totdat PSV interesse heeft. Dan is die toplevel!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:24 schreef PSVCL het volgende:
Ziyech kan er niks meer van , wordt nu ook bij marokko na een uur spelen gewisseld terwijl dat 2 jaar terug ondenkbaar was.
In een toplevel team zou ie wel iets beter draaien idd, bij ajax wordt het niks meer..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Totdat PSV interesse heeft. Dan is die toplevel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |