SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Nee en dat ookquote:
Ja, die zijn wel leuk, maar ik ben daar te lomp voorquote:
Gaat dat zo makkelijk bij jou ?quote:
In jou geval: navelpiercingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, moet maar een piercing nemen om mee te mogen doen hier.
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Zeker. Maar haar wereldje is nog zo klein, als papa daar uit weg gaat, is er paniek.
Hoezo te lomp?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, die zijn wel leuk, maar ik ben daar te lomp voor
Ja ben heel gevoelig voor groepsdruk. Doe mee met iedere trendquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en dat ook
[..]
Ja, die zijn wel leuk, maar ik ben daar te lomp voor![]()
[..]
Gaat dat zo makkelijk bij jou ?
Zo'n Prinsje Albert.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, moet maar een piercing nemen om mee te mogen doen hier.
Omdat ik overal achter blijf hakenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo te lomp?Enige die ik niet vertrouw is de kapper met die kam.
Samequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ja naalden door kraakbeen vind ik echt vreselijk. Tepels ook.
Heb je ook een fatbike?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ben heel gevoelig voor groepsdruk. Doe mee met iedere trend
Oh daar heb ik nooit last van eigenlijk met die 3 piercings daar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik overal achter blijf haken
En ja was met de helix ook gebeurd.
Ja, maar jij bent mij nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nooit last van eigenlijk met die 3 piercings daar.
Toen ze die conch ging zetten heb ik echt alles en iedereen vervloekt.quote:
Nee maar ik ben ook behoorlijk lomp.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent mij niet![]()
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:41 schreef essnhills het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 30 augustus 2024 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Zeker. Maar haar wereldje is nog zo klein, als papa daar uit weg gaat, is er paniek.
Staat bij mannen toch anders.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In jou geval: navelpiercing
van pijn? Of hoezo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Toen ze die conch gingen zetten heb ik echt alles en iedereen vervloekt.
Ja, lekker racen tegen de bejaarden op hun elektrische fiets en dan ben ik veel hipperquote:
Awwhquote:
Ik heb wel in beide oorlellen 2 gaatjes maar draag al jaren geen oorbellen meer eigenlijk.quote:
Ik heb een mentaal beeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, lekker racen tegen de bejaarden op hun elektrische fiets en dan ben ik veel hipper
Zou wat zijn als dit precies hetzelfde wasquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat bij mannen toch anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |