abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:08:46 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214843666
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:07 schreef PepeLePewpew het volgende:

[..]
Dit wist ik (eerlijk gezegd) niet. Dan vind ik dat we Aardmannetje44 maar moeten aangeven bij justitie met IP-adres en dan kan dit topic dicht. Illegale zaken mogen namelijk niet besproken worden :)
Aardmannetje is alleen met Marieke getrouwd.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:09:48 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214843676
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Natuurlijk zijn dat niet allemaal vrouwen die dachten dat die man wel zijn vrouw zou verlaten om met zijn minnares te trouwen. Maar wel kennelijk allemaal vrouwen die er geen moreel bezwaar tegen hebben om een affaire met een getrouwde man te beginnen.
En dat is dus iets heel anders.

Dat snap je toch wel, hè?
The love you take is equal to the love you make.
pi_214843690
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Mja, ik denk dat er wel wat dingen zijn waar jij je drukker over kunt maken die moeten veranderen dan mijn naam.
LOL is dat je comeback :D
pi_214843711
Eigenlijk geloof ik maar vrij weinig van dit verhaal. Zodra TS die nieuwe vrouw ontmoette, heeft hij dus geheim gehouden dat hij al een vrouw heeft. Terwijl die relatie vrij rustig op gang kwam, eerst met een beetje flirten. Waarom zou je dan verzwijgen/erover liegen dat je al een relatie hebt? Dat je een relatie hebt is toch niet bepaald een geheim?

Goed, TS stopt er veel tijd in om geloofwaardig over te komen, dus verdient hij wat mij betreft ook een inhoudelijk antwoord.

Mijn advies:
Biecht gewoon op dat je al een relatie hebt. Wat dat betreft kun je zelf de touwtjes in handen nemen, je hoeft niet te wachten tot het uitkomt, maar kunt gewoon de waarheid vertellen.

Houd er wat dat betreft rekening mee dat je beide relaties verliest. Overigens kun je ervoor kiezen om de waarheid eerst tegen één vrouw te zeggen, zodat je een kans hebt dat die vrouw je tenminste niet verlaat (en volgens mij zou je voor de jongere vrouw kiezen).

Samengevat: stop met liegen, daar heb je voor jezelf het meest aan
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:15:45 #155
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_214843724
Dus de helft van de tijd slaap je niet thuis en allebei je vrouwen vinden dat helemaal niet raar. En nummer 2 heeft zich natuurlijk nooit afgevraagd waarom je nooit met haar bent getrouwd en niet op hetzelfde adres staat ingeschreven.

Kom op zeg.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:16:44 #156
pi_214843731
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:13 schreef luxerobots het volgende:
Eigenlijk geloof ik maar vrij weinig van dit verhaal. Zodra TS die nieuwe vrouw ontmoette, heeft hij dus geheim gehouden dat hij al een vrouw heeft. Terwijl die relatie vrij rustig op gang kwam, eerst met een beetje flirten. Waarom zou je dan verzwijgen/erover liegen dat je al een relatie hebt? Dat je een relatie hebt is toch niet bepaald een geheim?
Misschien omdat sommige vrouwen vreemdgaan niet zo netjes vinden?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_214843735
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
Want het ligt aan de aantallen en aan de domme vrouwen, maar zeer zeker pertinent niét aan die single mannen.
Volgens jou ligt het natuurlijk alleen aan de single mannen en nooit aan de aantallen of aan de vrouwen.

Inmiddels ben ik er wel achter dat vrouwen lang niet altijd slim bezig zijn als het gaat om hun partnerkeuze. Ik lees op o.a. het Viva Forum bijna dagelijks verhalen van vrouwen over hun relatieproblemen met mannen die ze kennelijk ooit aantrekkelijk hebben gevonden.
pi_214843769
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Misschien omdat sommige vrouwen vreemdgaan niet zo netjes vinden?
Ik mis ook details in het verhaal. Waar heeft hij vrouw 2 bijvoorbeeld ontmoet?
pi_214843772
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:13 schreef luxerobots het volgende:
Het lijkt me heel duidelijk waarom hij tegenover Anne geheim heeft gehouden dat hij al met Marieke getrouwd was. Van Marieke kreeg hij niet zo veel sex meer, en Anne had er wel zin in.
  Moderator vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:22:05 #160
441859 crew  Lenny77
pi_214843774
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Volgens jou ligt het natuurlijk alleen aan de single mannen en nooit aan de aantallen of aan de vrouwen.

Inmiddels ben ik er wel achter dat vrouwen lang niet altijd slim bezig zijn als het gaat om hun partnerkeuze. Ik lees op o.a. het Viva Forum bijna dagelijks verhalen van vrouwen over hun relatieproblemen met mannen die ze kennelijk ooit aantrekkelijk hebben gevonden.
Heb je nog al eens gezegd.
En toen schreef ik: andersom ook, bijna dagelijks verhalen van mannen die klagen over hun vrouw die ze ooit leuk vonden.

Het zegt helemaal niets! Beiden zijn dan gewoon dom bezig, niet alleen die vrouwen die niet zo goede keuzes maken.

Maar he, is makkelijk he? 'Die domme vrouwtjes ook met hun domme keuzes! Als ze wat slimmer waren geweest dan had ik wel een vrouw *O* '
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:23:12 #161
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_214843787
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:10 schreef PepeLePewpew het volgende:

[..]
LOL is dat je comeback :D
Nou nee, als ik daar op uit was dan had ik wel wat anders gezegd. Jij vind dat ik mijn naam moet veranderen. Ik vind dat jij je wel om wat andere dingen druk kunt maken dan mijn naam.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_214843801
Ik geloof het niet. TS schrijft veel te netjes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:24:08 #163
pi_214843806
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:21 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik mis ook details in het verhaal. Waar heeft hij vrouw 2 bijvoorbeeld ontmoet?
Dat kan overal en nergens zijn geweest, zoals wel vaker bij affaires. Dat is niet per se wat het verhaal ongeloofwaardig maakt.
  Moderator vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:24:20 #164
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_214843811
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Heb je nog al eens gezegd.
En toen schreef ik: andersom ook, bijna dagelijks verhalen van mannen die klagen over hun vrouw die ze ooit leuk vonden.

Het zegt helemaal niets! Beiden zijn dan gewoon dom bezig, niet alleen die vrouwen die niet zo goede keuzes maken.

Maar he, is makkelijk he? 'Die domme vrouwtjes ook met hun domme keuzes! Als ze wat slimmer waren geweest dan had ik wel een vrouw *O* '
Ik moest onbedoeld grinniken om dat laatste. Dus of je aan een vrouw kunt komen of niet is afhankelijk van hoe slim de andere partij is schijnbaar.

Misschien zijn ze wel heel slim en zijn sommige mannen dáárom single. Kan ook.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_214843864
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dat kan overal en nergens zijn geweest, zoals wel vaker bij affaires. Dat is niet per se wat het verhaal ongeloofwaardig maakt.
Als je als man een vrouw ontmoet, is het toch geen geheim dat je een relatie hebt? TS omschrijft het zo alsof deze relatie toevalligerwijs tot stand kwam. Dan lijkt het me logischer dat TS al op zoek was, en gelijk begon met liegen.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:39:54 #166
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214844077
Wat een GOD _O_
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:41:25 #167
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214844086
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof het niet. TS schrijft veel te netjes.
Dit, plus het is een gelikt verhaal. Zal wel een fantasie zijn.
pi_214844233
Ik heb iets vergelijkbaars gehad. Geen kinderen dat wel. Maar getrouwd 12 jaar en heb 3 jaar andere vriendin ernaast gehad. Sliep om en om. Daarna gescheiden. Ze hebben het nooit van elkaar geweten.
pi_214844247
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 09:13 schreef maily het volgende:

[..]
De kinderen naar de verkeerde school brengen.
Het lievelingseten van Marieke/haar kinderen bij Anna/haar kinderen op tafel zetten.
Geloof me
Dit is zo veel makkelijker dan menig mensen denken. Geen kinderen hier. Maar je went er snel aan.
pi_214844384
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:41 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dit, plus het is een gelikt verhaal. Zal wel een fantasie zijn.
Geen spelfouten ('beseffen' is niet eens wederkerend gemaakt), goed gebruik van interpunctie (zelfs met dubbele punten en aandachtsstreepjes), keurige alineaverdeling. Dit ben ik in ruim twintig jaar op het forum maar twee keer tegengekomen: bij @Lienekien en Nadine S. ('Dagboek van een kindermeisje'). Het verhaal is niet alleen fictief, maar de kans is ook groot dat TS een vrouw is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:19:21 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214844429
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Natuurlijk zijn dat niet allemaal vrouwen die dachten dat die man wel zijn vrouw zou verlaten om met zijn minnares te trouwen. Maar wel kennelijk allemaal vrouwen die er geen moreel bezwaar tegen hebben om een affaire met een getrouwde man te beginnen.
Wat vind je van de getrouwde man die willens en wetens een affaire met een andere vrouw begint dan? Moreel gezien? :')

HIJ is degene die trouwbeloften aan een ander heeft gedaan..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_214844457
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat vind je van de getrouwde man die willens en wetens een affaire met een andere vrouw begint dan? Moreel gezien? :')

HIJ is degene die trouwbeloften aan een ander heeft gedaan..
Ik vind dat moreel gezien zeer verwerpelijk. En inderdaad heeft de getrouwde man trouwbeloften gedaan, dus zijn gedrag is nog afkeurenswaardiger dan dat van de minnares.
pi_214844475
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 09:22 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het klinkt bijna onaannemelijk inderdaad.. maar ik ken zelf ook stellen genoeg die (door de komst van kinderen) zelf in een broer/zus relatie belanden. Mensen die eigenlijk gewoon netjes naast elkaar leven en samen zorgen dat je taken van de dag/week netjes uitgevoerd worden. Als dat het geval is dan kan je een aardig eind van elkaar af komen te staan..
Maar dan begin je geen nieuw gezin
Met een soort van alter ego :+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_214844477
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 09:13 schreef maily het volgende:
De kinderen naar de verkeerde school brengen.
Het lievelingseten van Marieke/haar kinderen bij Anna/haar kinderen op tafel zetten.
Zolang die kinderen nog klein zijn, willen ze allemaal kip met frites en appelmoes en kun je het wat betreft hun lievelingseten niet echt fout doen.
pi_214844494
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het lijkt me heel duidelijk waarom hij tegenover Anne geheim heeft gehouden dat hij al met Marieke getrouwd was. Van Marieke kreeg hij niet zo veel sex meer, en Anne had er wel zin in.
Ja stel je voor dat je een relatie hebt waarbij je dat soort zaken zou bespreken :o
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')