Aardmannetje is alleen met Marieke getrouwd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:07 schreef PepeLePewpew het volgende:
[..]
Dit wist ik (eerlijk gezegd) niet. Dan vind ik dat we Aardmannetje44 maar moeten aangeven bij justitie met IP-adres en dan kan dit topic dicht. Illegale zaken mogen namelijk niet besproken worden
En dat is dus iets heel anders.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dat niet allemaal vrouwen die dachten dat die man wel zijn vrouw zou verlaten om met zijn minnares te trouwen. Maar wel kennelijk allemaal vrouwen die er geen moreel bezwaar tegen hebben om een affaire met een getrouwde man te beginnen.
LOL is dat je comebackquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat er wel wat dingen zijn waar jij je drukker over kunt maken die moeten veranderen dan mijn naam.
Misschien omdat sommige vrouwen vreemdgaan niet zo netjes vinden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:13 schreef luxerobots het volgende:
Eigenlijk geloof ik maar vrij weinig van dit verhaal. Zodra TS die nieuwe vrouw ontmoette, heeft hij dus geheim gehouden dat hij al een vrouw heeft. Terwijl die relatie vrij rustig op gang kwam, eerst met een beetje flirten. Waarom zou je dan verzwijgen/erover liegen dat je al een relatie hebt? Dat je een relatie hebt is toch niet bepaald een geheim?
Volgens jou ligt het natuurlijk alleen aan de single mannen en nooit aan de aantallen of aan de vrouwen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
Want het ligt aan de aantallen en aan de domme vrouwen, maar zeer zeker pertinent niét aan die single mannen.
Ik mis ook details in het verhaal. Waar heeft hij vrouw 2 bijvoorbeeld ontmoet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Misschien omdat sommige vrouwen vreemdgaan niet zo netjes vinden?
Het lijkt me heel duidelijk waarom hij tegenover Anne geheim heeft gehouden dat hij al met Marieke getrouwd was. Van Marieke kreeg hij niet zo veel sex meer, en Anne had er wel zin in.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:13 schreef luxerobots het volgende:
Eigenlijk geloof ik maar vrij weinig van dit verhaal. Zodra TS die nieuwe vrouw ontmoette, heeft hij dus geheim gehouden dat hij al een vrouw heeft. Terwijl die relatie vrij rustig op gang kwam, eerst met een beetje flirten. Waarom zou je dan verzwijgen/erover liegen dat je al een relatie hebt? Dat je een relatie hebt is toch niet bepaald een geheim?
Heb je nog al eens gezegd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Volgens jou ligt het natuurlijk alleen aan de single mannen en nooit aan de aantallen of aan de vrouwen.
Inmiddels ben ik er wel achter dat vrouwen lang niet altijd slim bezig zijn als het gaat om hun partnerkeuze. Ik lees op o.a. het Viva Forum bijna dagelijks verhalen van vrouwen over hun relatieproblemen met mannen die ze kennelijk ooit aantrekkelijk hebben gevonden.
Nou nee, als ik daar op uit was dan had ik wel wat anders gezegd. Jij vind dat ik mijn naam moet veranderen. Ik vind dat jij je wel om wat andere dingen druk kunt maken dan mijn naam.quote:
Dat kan overal en nergens zijn geweest, zoals wel vaker bij affaires. Dat is niet per se wat het verhaal ongeloofwaardig maakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik mis ook details in het verhaal. Waar heeft hij vrouw 2 bijvoorbeeld ontmoet?
Ik moest onbedoeld grinniken om dat laatste. Dus of je aan een vrouw kunt komen of niet is afhankelijk van hoe slim de andere partij is schijnbaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heb je nog al eens gezegd.
En toen schreef ik: andersom ook, bijna dagelijks verhalen van mannen die klagen over hun vrouw die ze ooit leuk vonden.
Het zegt helemaal niets! Beiden zijn dan gewoon dom bezig, niet alleen die vrouwen die niet zo goede keuzes maken.
Maar he, is makkelijk he? 'Die domme vrouwtjes ook met hun domme keuzes! Als ze wat slimmer waren geweest dan had ik wel een vrouw'
Als je als man een vrouw ontmoet, is het toch geen geheim dat je een relatie hebt? TS omschrijft het zo alsof deze relatie toevalligerwijs tot stand kwam. Dan lijkt het me logischer dat TS al op zoek was, en gelijk begon met liegen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat kan overal en nergens zijn geweest, zoals wel vaker bij affaires. Dat is niet per se wat het verhaal ongeloofwaardig maakt.
Dit, plus het is een gelikt verhaal. Zal wel een fantasie zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof het niet. TS schrijft veel te netjes.
Geloof mequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:13 schreef maily het volgende:
[..]
De kinderen naar de verkeerde school brengen.
Het lievelingseten van Marieke/haar kinderen bij Anna/haar kinderen op tafel zetten.
Geen spelfouten ('beseffen' is niet eens wederkerend gemaakt), goed gebruik van interpunctie (zelfs met dubbele punten en aandachtsstreepjes), keurige alineaverdeling. Dit ben ik in ruim twintig jaar op het forum maar twee keer tegengekomen: bij @Lienekien en Nadine S. ('Dagboek van een kindermeisje'). Het verhaal is niet alleen fictief, maar de kans is ook groot dat TS een vrouw is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit, plus het is een gelikt verhaal. Zal wel een fantasie zijn.
Wat vind je van de getrouwde man die willens en wetens een affaire met een andere vrouw begint dan? Moreel gezien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dat niet allemaal vrouwen die dachten dat die man wel zijn vrouw zou verlaten om met zijn minnares te trouwen. Maar wel kennelijk allemaal vrouwen die er geen moreel bezwaar tegen hebben om een affaire met een getrouwde man te beginnen.
Ik vind dat moreel gezien zeer verwerpelijk. En inderdaad heeft de getrouwde man trouwbeloften gedaan, dus zijn gedrag is nog afkeurenswaardiger dan dat van de minnares.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat vind je van de getrouwde man die willens en wetens een affaire met een andere vrouw begint dan? Moreel gezien?![]()
HIJ is degene die trouwbeloften aan een ander heeft gedaan..
Maar dan begin je geen nieuw gezinquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het klinkt bijna onaannemelijk inderdaad.. maar ik ken zelf ook stellen genoeg die (door de komst van kinderen) zelf in een broer/zus relatie belanden. Mensen die eigenlijk gewoon netjes naast elkaar leven en samen zorgen dat je taken van de dag/week netjes uitgevoerd worden. Als dat het geval is dan kan je een aardig eind van elkaar af komen te staan..
Zolang die kinderen nog klein zijn, willen ze allemaal kip met frites en appelmoes en kun je het wat betreft hun lievelingseten niet echt fout doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:13 schreef maily het volgende:
De kinderen naar de verkeerde school brengen.
Het lievelingseten van Marieke/haar kinderen bij Anna/haar kinderen op tafel zetten.
Ja stel je voor dat je een relatie hebt waarbij je dat soort zaken zou besprekenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het lijkt me heel duidelijk waarom hij tegenover Anne geheim heeft gehouden dat hij al met Marieke getrouwd was. Van Marieke kreeg hij niet zo veel sex meer, en Anne had er wel zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |