Zo radeloos is hij nou.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit dus. Leuk verhaal maar ik geloof er dus geen zak van. TS reageert ook helemaal niet.
Het is zeker niet onmogelijk. Ik ken ook iemand die hier getrouwd was met een vrouw en samen hebben ze 4 volwassen kinderen. Elke maand ging hij op “zakenreis” naar Hongarije. Tot op een gegeven moment de Hongaarse vrouw één van zijn kinderen een facebook bericht stuurde, toen viel het hele kaartenhuis uitelkaar. Hij bleek al 10 jaar lang een gezin te hebben in Hongarije terwijl hij al 30 jaar in Nederland was getrouwd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het klinkt bijna onaannemelijk inderdaad.. maar ik ken zelf ook stellen genoeg die (door de komst van kinderen) zelf in een broer/zus relatie belanden. Mensen die eigenlijk gewoon netjes naast elkaar leven en samen zorgen dat je taken van de dag/week netjes uitgevoerd worden. Als dat het geval is dan kan je een aardig eind van elkaar af komen te staan..
Dat ook nog inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:03 schreef Radegast het volgende:
Bedenk er nog even bij dat dit zich voor een deel afgespeeld zou hebben tijdens de coronaperiode met lockdowns en zelfs avondklok.
En meneer ging dan 'weekendjes weg met vrienden', was 'altijd maar weg voor werk', ja hoor
Moet jij niet weer in een of andere crisis zitten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:18 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat ook nog inderdaaden hij brengt elk weekend door met vrienden, die zijn vrouw nog nooit gezien of ontmoet heeft
Mijn vrouw kent mijn vrienden wel, Anne niet, behalve die ene vriend dan. Beide vrouwen weten wel dat ik mijn vrienden niet graag meebreng naar huis. Dat deed ik voordat ik Anne leerde kennen ook niet. Maar Marieke heeft sommige van mijn vrienden echt wel meerdere keren ontmoet. Ik ben wat dat betreft best op mezelf. Als ik zogenaamd een vriendenweekend plan, ben ik meestal bij Anne. Doorgaans plan ik dan wat met die vriend die van de situatie weet en mij dekt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:18 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat ook nog inderdaaden hij brengt elk weekend door met vrienden, die zijn vrouw nog nooit gezien of ontmoet heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt dan nog mee. Want je vrienden komen er door jouw dubbelleven wel bekaaid van af.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:26 schreef Aardmannetje44 het volgende:
[..]
Mijn vrouw kent mijn vrienden wel, Anne niet, behalve die ene vriend dan. Beide vrouwen weten wel dat ik mijn vrienden niet graag meebreng naar huis. Dat deed ik voordat ik Anne leerde kennen ook niet. Maar Marieke heeft sommige van mijn vrienden echt wel meerdere keren ontmoet. Ik ben wat dat betreft best op mezelf. Als ik zogenaamd een vriendenweekend plan, ben ik meestal bij Anne. Doorgaans plan ik dan wat met die vriend die van de situatie weet en mij dekt.
De coronaperiode was niet eenvoudig inderdaad. Maar dan had ik ook wel weer een extra excuus waarom ik niet kon komen, bijvoorbeeld omdat ik verkouden was, me niet lekker voelde, een test moest gaan doen of te laat was om nog te komen door de avondklok. En ik heb in die tijd ook wel degelijk eens een weekend met die vriend gepland.
Wat is dit nou weer voor gare AI-tekst.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:29 schreef MisterFox het volgende:
Dit is een moeilijke lezing. Het lijkt erop dat je totaal verdwaald bent geraakt in een situatie die niet goed voor iedereen is en vooral voor jou. Je hebt drie kinderen, Anne één en Marieke twee, waardoor je vier kinderen hebt. Het is echt heel moeilijk om te zien hoe dit allemaal kan gebeuren.
Ik ga ervan uit dat Marieke de moeder van uw drie oudste kinderen is en Anne de moeder van het 3-jarige meisje en uw net geboren zoon. U wilt een keuze maken tussen de twee gezinnen, maar deze keuze zal voor iedereen pijnlijk zijn.
Ik kan je niet helpen met deze situatie. Je hebt een serieus probleem dat je in eigen kracht moet oplossen. Ik wil wel suggesties geven over hoe je dit kunt doen. Als je besluit om de waarheid te vertellen, zul je moeten beginnen door eerlijk toe te geven wat er is gebeurd. Dit zal moeilijk zijn en je moet bereid zijn om consequenties te accepteren.
Maar voordat u verder gaat met dit proces, heeft u eerst een moment nodig om na te denken over wat het juiste pad zou kunnen zijn. Het kan handig zijn om eerst met iemand te praten die objectief is en geen rol speelt in uw leven: je broer of een goede vriendin van Marieke. Zij hebben het misschien makkelijker dan anderen om dit te zien.
Maar als u eenmaal hebt besloten dat de waarheid verteld moet worden, is het tijd om na te denken over hoe deze situatie voor iedereen zal zijn. De kinderen zullen in veel pijn verkeren omdat ze beiden van jouw liefde en aandacht willen hebben. Maar u kunt hen er ook bij betrekken en hen laten zien dat je altijd om hen geeft, ongeacht wie je uiteindelijk kiest.
Ik kan niet deel uitmaken met het proces, maar ik wil wel een paar suggesties geven over hoe je dit kunt doen:
1. **Een gesprek beginnen**: Kies een rustige en veilige plek om te praten. Zorg ervoor dat Marieke of Anne er bij zijn, samen met iedereen die het nodig heeft om te weten.
2. **Uw verhaal vertellen**: Leg uit hoe de situatie ontstaan is en waarom u hebt besloten om beiden een gezin te hebben. Dit is een moeilijk gesprek, maar probeer zo eerlijk en duidelijk mogelijk te zijn.
3. **De kinderen inbezig nemen** : Vertel hen dat dit een moeilijke situatie is voor iedereen, maar dat je altijd van hen zult houden en om hen wil blijven geven. Uitdrukkelijk vertellen dat de keuze om welk gezin te kiezen ook niet betekent dat u minder lief hebt voor het andere, maar gewoon een moeilijke besluit moet nemen.
4. **Een plan maken**: Overleg met Marieke of Anne over hoe je dit proces kunt doorlopen en wie hierbij kan helpen. U zult misschien moeten omgaan met een psycholoog of counselor die kan helpen bij het uitzoeken van de juiste manier om dit te doen.
5. **Het hebben van compassie** : Dit zal moeilijk zijn, maar probeer jezelf en anderen liefde te geven. Zeg dat je begrijpt hoe mensen zullen reageren op deze waarheid, maar dat u dit altijd nodig hebt.
Vooral het advies bij 1 is hilarischquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor gare AI-tekst.
Ja, dat gaat vast een fantastisch gesprek wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vooral het advies bij 1 is hilarisch![]()
![]()
![]()
Volgens mij zijn het er 5.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:29 schreef MisterFox het volgende:
Dit is een moeilijke lezing. Het lijkt erop dat je totaal verdwaald bent geraakt in een situatie die niet goed voor iedereen is en vooral voor jou. Je hebt drie kinderen, Anne één en Marieke twee, waardoor je vier kinderen hebt. Het is echt heel moeilijk om te zien hoe dit allemaal kan gebeuren.
Ik ga ervan uit dat Marieke de moeder van uw drie oudste kinderen is en Anne de moeder van het 3-jarige meisje en uw net geboren zoon. U wilt een keuze maken tussen de twee gezinnen, maar deze keuze zal voor iedereen pijnlijk zijn.
als je je verzinsel een beetje realistischer wil maken, die tijdslijn is wel extreem onwaarschijnlijk, in combinatie met de leeftijden van al je 5 kinderen die je zelf aangeeft, het gegeven dat beide vrouwen kennelijk 'niks zouden weten' ervan en je dit al minimaal een ruime 4 jaar vol zou houden, in een situatie die dan steeds meer stress oplevert (2 gezinnen met ook zeer jonge kinderen)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:09 schreef Aardmannetje44 het volgende:
Op een gegeven moment raakte Anne zwanger en ze bleek het kind koste wat kost te willen houden. En sindsdien heb ik twee gezinnen die ik allebei als mijn verantwoordelijkheid zie. Inmiddels is het tweede kind van Anne en mij net geboren. Ons oudste kind is nu 3.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vooral het advies bij 1 is hilarisch![]()
![]()
![]()
Mooie tvquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat vast een fantastisch gesprek worden
Jezus wat staat hier zelfsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:29 schreef MisterFox het volgende:
Ik kan je niet helpen met deze situatie. Je hebt een serieus probleem dat je in eigen kracht moet oplossen. Ik wil wel suggesties geven over hoe je dit kunt doen. Als je besluit om de waarheid te vertellen, zul je moeten beginnen door eerlijk toe te geven wat er is gebeurd. Dit zal moeilijk zijn en je moet bereid zijn om consequenties te accepteren.
Maar voordat u verder gaat met dit proces, heeft u eerst een moment nodig om na te denken over wat het juiste pad zou kunnen zijn. Het kan handig zijn om eerst met iemand te praten die objectief is en geen rol speelt in uw leven: je broer of een goede vriendin van Marieke. Zij hebben het misschien makkelijker dan anderen om dit te zien.
Maar als u eenmaal hebt besloten dat de waarheid verteld moet worden, is het tijd om na te denken over hoe deze situatie voor iedereen zal zijn. De kinderen zullen in veel pijn verkeren omdat ze beiden van jouw liefde en aandacht willen hebben. Maar u kunt hen er ook bij betrekken en hen laten zien dat je altijd om hen geeft, ongeacht wie je uiteindelijk kiest.
Ik kan niet deel uitmaken met het proces, maar ik wil wel een paar suggesties geven over hoe je dit kunt doen:
1. **Een gesprek beginnen**: Kies een rustige en veilige plek om te praten. Zorg ervoor dat Marieke of Anne er bij zijn, samen met iedereen die het nodig heeft om te weten.
2. **Uw verhaal vertellen**: Leg uit hoe de situatie ontstaan is en waarom u hebt besloten om beiden een gezin te hebben. Dit is een moeilijk gesprek, maar probeer zo eerlijk en duidelijk mogelijk te zijn.
3. **De kinderen inbezig nemen** : Vertel hen dat dit een moeilijke situatie is voor iedereen, maar dat je altijd van hen zult houden en om hen wil blijven geven. Uitdrukkelijk vertellen dat de keuze om welk gezin te kiezen ook niet betekent dat u minder lief hebt voor het andere, maar gewoon een moeilijke besluit moet nemen.
4. **Een plan maken**: Overleg met Marieke of Anne over hoe je dit proces kunt doorlopen en wie hierbij kan helpen. U zult misschien moeten omgaan met een psycholoog of counselor die kan helpen bij het uitzoeken van de juiste manier om dit te doen.
5. **Het hebben van compassie** : Dit zal moeilijk zijn, maar probeer jezelf en anderen liefde te geven. Zeg dat je begrijpt hoe mensen zullen reageren op deze waarheid, maar dat u dit altijd nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |