SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Ik denk het niet, hij zit prima zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Prima overwinning, al hebben we nog wel allejezus veel kansen nodig om een goal te maken. Voor de rest echt prima dat Weghorst erbij komt. Dat betekent dat Brobbey ook zijn inzet moet gaan verhogen/houding moet verbeteren en als ie dat niet wil lijkt het me duidelijk dat ie niet geschikt is voor Ajax 1.
Zelfde geldt voor Bergwijn trouwens. Die wil heel graag weg maar als de juiste club voor jou blijkbaar niet komt dan moet je je voeten maar laten spreken ipv te gaan zitten pruilen.
Ik ben er wel blij mee. Even wat aandacht naar de vrouw.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:51 schreef Wertha het volgende:
Relax avondje. Nu wachten tot 15 september, ffs.
Ronaldo Luís Nazário de Lima, oftewel de bestequote:
Nee die grijze is geen R9 grquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:23 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ronaldo Luís Nazário de Lima, oftewel de beste
Voetballer ooit. Helaas tegenwoordig 450lbs
Dat klopt inderdaad. Ik sta gewoon achter mijn club.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:44 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Man jij ziet het verschil nog niet tussen zand of lucht.
Je kunt toch best een eindje komen nu deze EL op zichzelf en er minder grootmachten vanuit de CL ingestroomd komenquote:
Ik denk eigenlijk dat we stiekem nog best op meer mogen hopen dan op plek 3. Met name Feyenoord is er ook niet bepaald sterker op geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:30 schreef Wotte het volgende:
Ik zeg alvast wat iedereen tussen de wimpers door al kan zien. Dit team gaat als een tierelier draaien.
Schrijf die maar op voor je boekje.
Op basis van wat we tot nu toe gezien hebben vind ik dat wat voorbarig, niet dat Feyenoord zo geweldig is maar Ajax heeft voor het tigste jaar op rij toch niet echt een ideaal middenveld. Voorin waarschijnlijk wel wat meer daadkracht, maar dat weten we 2 september.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat we stiekem nog best op meer mogen hopen dan op plek 3. Met name Feyenoord is er ook niet bepaald sterker op geworden.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:30 schreef Wotte het volgende:
Ik zeg alvast wat iedereen tussen de wimpers door al kan zien. Dit team gaat als een tierelier draaien.
Schrijf die maar op voor je boekje.
Dit is normaal gesproken een prooi voor united, maar voor de rest veel zwakke broedersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt toch best een eindje komen nu deze EL op zichzelf en er minder grootmachten vanuit de CL ingestroomd komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |