In Europees verband verneuken we niet zoveel, eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
Omdat alles al een tijdje naar de tering gaat?
Dat we Jagiwilygok Bagylystok van de mat hebben getikt maakt mij nog niet euforisch. Zij hadden al hun andere wedstrijden ook al met 3-1/4-1 verloren.
Vergeet niet dat we net nog van NAC (_!) hebben verloren.
Anyway, makkelijke loting, en toch moet ik het nog maar eerst zien.
RFS heeft een stadion van 2300 man. Kaartje moet makkelijk lukkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is gewoon uitverkocht met EU+
extreem geil hoor!!!
Ik zie niks!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stuur je net een linkje waarin ik het tegendeel bewijs. Wat een kwast ben je soms toch Tjacka
ja dat word niksquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
RFS heeft een stadion van 2300 man. Kaartje moet makkelijk lukken
[ afbeelding ]
Gok dat ze daar niet hun Europese wedstrijden spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee kloptquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:48 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gok dat ze daar niet hun Europese wedstrijden spelen.
WELKEquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze spelen in een ander stadion inderdaad.
In de sloot schieten is zelf halen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog beter, dan kunnen we mooi coefficientpuntjes sprokkelen zodat PSV en Feyenoord Sjempiens Liek kunnen blijven spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In Europees verband verneuken we niet zoveel, eigenlijk.
Het is met dit Ajax verder partido a partido, dat geef ik helemaal toe. Vergezichten doe ik niet aan, hoe gunstig deze loting ook lijkt te zijn. Dat we tevreden moeten zijn met de performance van een middenveld Fitz-Jim, Hendo, Taylor geeft ook aan dat het andere tijden zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nog beter, dan kunnen we mooi coefficientpuntjes sprokkelen zodat PSV en Feyenoord Sjempiens Liek kunnen blijven spelen.
Vos definitief naar AC Milanquote:
Er mist creativiteit op het middenveld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:17 schreef -XOR- het volgende:
Prima om het met deze selectie te doen. Er zijn alleen net iets teveel nieuwe spelers aangetrokken helaas. Ajax moet van onderaf terug worden opgebouwd ipv dat alle rot bepleisterd wordt.
En dan Ziyech incoming?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef dimmak het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)jax-met-bod-op-forbs
Actie!
die kunnen nog wel wat erbij hebbenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Akpom voor 27 miljoen naar Chelsea
DROMEN KAN ALTIJDDDDD
Wat een toffe locatiequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor europees gaam ze ergens anders spelen begreep ik op ziggo omdat de capaciteit te laag is.quote:
Ja, Skonto Stadion dus neem ik aan. Waar FC Riga speelt (voorheen Skonto Riga)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voor europees gaam ze ergens anders spelen begreep ik op ziggo omdat de capaciteit te laag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |