Dat lijkt me dan geheel in lijn der verwachting.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:52 schreef Beathoven het volgende:
iemand die de finales van de CL in de jaren 90 gezien heeft en Bosz en Ten Hag mooie resultaten neer heeft zien zetten…
Die dan in een samenvatting moet horen “Ajax heeft nauwelijks moeite met Jalistok” (of weet ik hoe die club heet)
:’)
Vliegen naar Donostia en het treintje, ja toch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is niet makkelijk met eu hoor
eigenlijk een kut loting
alleen sociedad
maar lastig vliegen
xxx
travelexpert en ultra tjacka
Om de week wel een keer jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gelukkig kom jij wel vaak in stadions!
EERST MAAR EVEN SPEELDATA AFWACHTENquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vliegen naar Donostia en het treintje, ja toch.
daarom geen kinderen nemenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om de week wel een keer ja
De laatste keer Europees is wel even geleden ja. Kinderen Tjacka. Ze gooien roet in het eten
komt goed maatje. Ik ga me vanavond wel volstouwen met drank en loop wellicht een colombiaans verkoudheidje op maar dat zijn zorgen voor laterquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
EERST MAAR EVEN SPEELDATA AFWACHTEN
HIER HEB IK @:BOFJIJFF VOOR NODIG
Was dat je laatste joh?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om de week wel een keer ja
De laatste keer Europees is wel even geleden ja. Kinderen Tjacka. Ze gooien roet in het eten
homos lopen hand in handquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat je laatste joh?
Wat een nepsupporter ben jij
Hoezo Qarabag skippen? Baku is een prachtig tripje. Prachtige architectuur, totaal sfeerloos maar daar zorg je met de supporters voor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sociedad uit lijkt me prachtig en Praag is ook mooi.
Letland voor kneuterigheid wellicht en Qarabag moet je lekker skippen.
Waarom 'weer'?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:07 schreef Drxx het volgende:
Met de nieuwe opzet is dit zowat de makkelijkste loting die we konden krijgen. Benieuwd hoe we dit weer gaan verneuken.
moet je wel kaarten hebben domme debielquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit zijn gewoon vier fantastische tripjes, ik ben jaloers
Waarom heb je kaarten nodig om naar die stad af te reizenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet je wel kaarten hebben domme debiel
je ga toch niet heen zonder een ticketquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je kaarten nodig om naar die stad af te reizen
omdat je de vakantiedagen en geld zo effectief mogelijk wilt inzetten vermoed ik zo. Das niet zo gekquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je kaarten nodig om naar die stad af te reizen
grappig dat al die kakkerlakken hier komen die nog nooit europees uit heen zijn geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
omdat je de vakantiedagen en geld zo effectief mogelijk wilt inzetten vermoed ik zo. Das niet zo gek
Op de lijn van laatste gestaan hebben in de eredivisie en verliezen van een amateurclub is het noemenswaardig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan geheel in lijn der verwachting.
Omdat alles al een tijdje naar de tering gaat?quote:
Een perfecte vakantie als ik WLR mag geloven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vliegen naar Donostia en het treintje, ja toch.
Wout brengt dit Ajax het nodige GOGME.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
Wout gaat schroeien tegen Besiktas en Branco en Akpom tegen Sociedad. ik heb genoeg gezien.
[ x ]
Ik stuur je net een linkje waarin ik het tegendeel bewijs. Wat een kwast ben je soms toch Tjackaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
grappig dat al die kakkerlakken hier komen die nog nooit europees uit heen zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |