Heb je hem gevolgd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ajax bezig met Ziyech, hou op hoor. Die jongen is geen schim meer van de tovenaar die hij ooit was.
Uiteraard maar ik mag hopen dat als je een gezin hebt je daar je aandacht aangeeft en niet iedere dag loopt te trollen hier en alles laat wijken voor het voetbal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie dat dan niet anders worden eigenlijk. Of mag je als je volwassen bent geen hobby’s hebben?
Kijk @Bofjijff je had het bijna gejinxt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ajax bezig met Ziyech, hou op hoor. Die jongen is geen schim meer van de tovenaar die hij ooit was.
Echt hé.quote:
Alleen debielen hebben een gezinquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik mag hopen dat als je een gezin hebt je daar je aandacht aangeeft en niet iedere dag loopt te trollen hier en alles laat wijken voor het voetbal.
Athene. AEK en Panathinaikos.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zit met echt te bedenken welke twee Europese uitwedstrijden Ajax op vijf uur afstand van de Arena heeft gespeeld en ook nog dicht bij elkaar lagen .
Birmingham en Brighton niet.
Ik kreeg op mijn zevende een seizoenskaart. Zo kan dat ook gewoon.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik mag hopen dat als je een gezin hebt je daar je aandacht aangeeft en niet iedere dag loopt te trollen hier en alles laat wijken voor het voetbal.
Ziggo nu al live.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor de onwetenden, vandaag 13.00 loting
Jij bent dan ook de perfecte supporterquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn zevende een seizoenskaart. Zo kan dat ook gewoon.
Jij moet eigenlijk fan zijn van NECquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom woon je daarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Athene. AEK en Panathinaikos.
Ik hoop dat we nu dan ook Olympiakos loten.
Naast het stadion geboren zelfs, maar heb daar helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk fan zijn van NEC
ouwe CWZ'er.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Naast het stadion geboren zelfs, maar heb daar helemaal niks mee.
Bij Ajax is geen seizoenkaart te krijgen dus zo gewoon kan dat niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Griekse vrouw en het leven is hier veel beter.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kijk @:Bofjijff je had het bijna gejinxt.
Cafe de laatste hoop is geopend voor stappers op hun retour, met een krasje of vadsig.
Vind ik leuk. Berghuis en Ziyech die dan Weghorst gaan bedienenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Lijkt me sterk aangezien de transferperiode bijna voorbij isquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:08 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop dat dit niet zo'n langdradige gedoe wordt.
Bedoel de lotingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien de transferperiode bijna voorbij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |