Ik neem jou inderdaad niet meer serieus als internethooliganquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Wat een discussie, alsof naar het stadion gaan bepaald wat voor fan je bent. Bestaat ook nog een leven naast Ajax he![]()
Anyway, verwachten we nog spektakel vandaag? Ik vrees een beetje dat dit de groep is waar we het mee gaan doen.
Zo irritant, @onlogisch valt mij daar ook altijd over aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Wat een discussie, alsof naar het stadion gaan bepaald wat voor fan je bent.
Vannacht sluiten de deuren slechts van de hippe club er zijn voor ons nog volop kansen in cafe de laatste hoop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Wat een discussie, alsof naar het stadion gaan bepaald wat voor fan je bent. Bestaat ook nog een leven naast Ajax he![]()
Anyway, verwachten we nog spektakel vandaag? Ik vrees een beetje dat dit de groep is waar we het mee gaan doen.
Aangezien we eerst moeten verkopen is vandaag wel degelijk belangrijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vannacht sluiten de deuren slechts van de hippe club er zijn voor ons nog volop kansen in cafe de laatste hoop.
dat cafe gaat door Ajax ook niet meer bezocht worden denk ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vannacht sluiten de deuren slechts van de hippe club er zijn voor ons nog volop kansen in cafe de laatste hoop.
Hoe kom je daarbijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo irritant, @:onlogisch valt mij daar ook altijd over aan.
Laat mij gewoon lekker Ajax op de bank kijken zeg
Enkele reis naar Arena is 5 uur. Maar de 2 wedstrijden waren uitwedstrijden waarbij het maar 20 min was voor mijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hangt er wat vanaf of het enkele reis is voor je respect krijgt.
Nee prima, maar zeg gewoon dat het probleem is dat je niet even 6 uurtjes weg mag van moeders de vrouw in plaats van het openbaar vervoer de schuld te geven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet 1 uur 15 heen en terug. En dan ben ik praktisch de hele dag weg. In het weekend kan ik juist wat leuks doen met de kids dus ja, dat zijn keuzes.
Met vrienden!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo irritant, @:onlogisch valt mij daar ook altijd over aan.
Laat mij gewoon lekker Ajax op de bank kijken zeg
Ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Hopelijk word je ook ooit een keer volwassenen en besef je dat er andere prioriteiten zijn in het leven dan voetbal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee prima, maar zeg gewoon dat het probleem is dat je niet even 6 uurtjes weg mag van moeders de vrouw in plaats van het openbaar vervoer de schuld te geven.
Ik zie dat dan niet anders worden eigenlijk. Of mag je als je volwassen bent geen hobby’s hebben?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hopelijk word je ook ooit een keer volwassenen en besef je dat er andere prioriteiten zijn in het leven dan voetbal.
oh wajoooo kijk deze eckte eckte eens los gaan jongens!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee prima, maar zeg gewoon dat het probleem is dat je niet even 6 uurtjes weg mag van moeders de vrouw in plaats van het openbaar vervoer de schuld te geven.
Ik zit met echt te bedenken welke twee Europese uitwedstrijden Ajax op vijf uur afstand van de Arena heeft gespeeld en ook nog dicht bij elkaar lagen .quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Enkele reis naar Arena is 5 uur. Maar de 2 wedstrijden waren uitwedstrijden waarbij het maar 20 min was voor mij
Ik hou niet van deze negativiteit in mijn leven. Er gaat nog een fantastische middenvelder komen. Je moet het visualiseren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat cafe gaat door Ajax ook niet meer bezocht worden denk ik.
Deze groep gaat hem worden denk ik
@GGMM heeft inderdaad wel dingen die nog veel treuriger zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbijIk val jou daar nooit over aan.
Je mist trouwens weer zijn spelfout. Bepaald![]()
Doe dan inderdaad Eriksen, qua salaris waarschijnlijk net zo duur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ajax bezig met Ziyech, hou op hoor. Die jongen is geen schim meer van de tovenaar die hij ooit was.
Die sloopt de eredivisie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ajax bezig met Ziyech, hou op hoor. Die jongen is geen schim meer van de tovenaar die hij ooit was.
Met een heel andere opstelling dan de basiselfquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:33 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen alweer NAC vergeten zo te zien
Mensen die andere mensen op spelfouten wijzen zijn over het algemeen dikker dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbijIk val jou daar nooit over aan.
Je mist trouwens weer zijn spelfout. Bepaald![]()
Precies. Die is echt een stuk minder dan Henderson, Fritz-Jim en Taylorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het enige wat hij nog sloopt is zijn eigen ego en misschien een cornervlag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die sloopt de eredivisie.
Wel wanbeleid, pas op laatste dag haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |