morgen pas dacht ik maatquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:42 schreef Tjacka het volgende:
Prima overwinning hoor jongens.zou het echt vervelend vinden als bepaalde users al de loting weten of het uit of thuis is.
@:bofjijff @:_allaphilipe
Precies, doet elke speler. Vooral Kuyt had daar een handje van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Voetballers roepen dingen, stop de persen.
Ih heb een maat die al zijn hele leven een seizoenskaart heeft bij zijn lokale bvo (en daar inmiddels zelfs wat functies heeft bekleed), maar als kind ook Litmanen op zijn kamer had hangen. Hij gaat ook nog altijd naar Europese wedstrijden in Amsterdam.quote:
Dat noemen we ook wel iemand zonder ruggengraat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:00 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ih heb een maat die al zijn hele leven een seizoenskaart heeft bij zijn lokale bvo (en daar inmiddels zelfs wat functies heeft bekleed), maar als kind ook Litmanen op zijn kamer had hangen. Hij gaat ook nog altijd naar Europese wedstrijden in Amsterdam.
Ach. Het grappigste is als zijn lokale club en Ajax tegen elkaar spelen. Dan liggen zijn loyaliteiten toch wel bij de eerste en is hij een week even heel boos op Ajaxquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat noemen we ook wel iemand zonder ruggengraat.
Precies wat ik zei dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ach. Het grappigste is als zijn lokale club en Ajax tegen elkaar spelen. Dan liggen zijn loyaliteiten toch wel bij de eerste en is hij een week even heel boos op Ajax
GLORY FUCKING HUNTERquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat noemen we ook wel iemand zonder ruggengraat.
Walgelijk dat soort boeren die het er niet voor over hebben inderdaad en het dan maar lokaal gaan zoeken.quote:
Als je uit oss komtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk dat soort boeren die het er niet voor over hebben inderdaad en het dan maar lokaal gaan zoeken.
Komen er nog CL grootmachten naar de EL? Ik dacht dat het was afgeschaft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt toch best een eindje komen nu deze EL op zichzelf en er minder grootmachten vanuit de CL ingestroomd komen
Ik begrijp het wel als je de tijd en middelen niet hebt om naar Amsterdam te gaan vanuit de provincie. In de UK adopteren ook steeds meer mensen een club van het 5/6/7e niveau, omdat ze de ticketprijzen van de Premier League niet meer kunnen betalen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk dat soort boeren die het er niet voor over hebben inderdaad en het dan maar lokaal gaan zoeken.
We hebben het nog steeds over Nederland toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel als je de tijd en middelen niet hebt om naar Amsterdam te gaan vanuit de provincie.
Is ook afgeschaft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:47 schreef Omega het volgende:
[..]
Komen er nog CL grootmachten naar de EL? Ik dacht dat het was afgeschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |