Dat hoop ik iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:43 schreef TheVulture het volgende:
10 potjes ballen zou moeten lukken
Ik weet dat Mendes een grote vinger in de pap heeft daar, maar dan nog,quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wolves is een broeinest van Portugezen/zaakwaarnemers en Forbs is een jeugdinternational dus 1+1=11
Invalbeurt telt ook hè.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelen die nog PL? Dan wordt 10 lastig. Of het moet in alle competities zijn.
Na Wout kan dat er ook nog wel bij qua kompas, wel een heerlijke voetballer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Ziyech en zijn kapotte morele kompas hoef ik ook niet zo nodig terug te zien eigenlijk, maar goed.
https://www.transfermarkt(...)tartseite/verein/543quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelen die nog PL? Dan wordt 10 lastig. Of het moet in alle competities zijn.
Ja nu vind ik een criminelenknuffelaar nog wel een tandje erger dan een domme wappie, maar qua kwaliteit op het veld inderdaad niks mis meequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Na Wout kan dat er ook nog wel bij qua kompas, wel een heerlijke voetballer.
Naja ze kunnen hopen op een wonder voor een marginaal bedrag .quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat Mendes een grote vinger in de pap heeft daar, maar dan nog,
Maar het is geen toeval dat de Wolves als enige die jongen willen .quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En homegrown speelt in Engeland in grote mate mee. Er zijn Engelsen voor bizar frauduleuze bedragen binnen die competitie getransfereerd.
Oh, tuurlijk. Wie is er niet verbaasd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar het is geen toeval dat de Wolves als enige die jongen willen .
Het helpt ook niet als je openlijk ervoor uitkomt dat je in geldnood zit. Oliedomquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk. Wie is er niet verbaasd?
Geen enkele club wil direct de Ajax-troep overnemen, maar met Wolverhampton zijn we dichtbij succes (lol).
Stukje verwachtingsmanagement, denk ik. Gisteren was Kroes vooraf de wedstrijd ook weer heel eerlijk. Dan denk ik: geef zo'n interview lekker na maandag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het helpt ook niet als je openlijk ervoor uitkomt dat je in geldnood zit. Oliedom
Ik denk niet dat je Quincy er ook bij krijgt op de tribune.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Ziyech en zijn kapotte morele kompas hoef ik ook niet zo nodig terug te zien eigenlijk, maar goed.
Denk je werkelijk dat niemand dit al wist? Daarnaast is het toch volkomen logisch. Eerst verkopen en dan pas aankopen doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het helpt ook niet als je openlijk ervoor uitkomt dat je in geldnood zit. Oliedom
Interview van Kroes gezien gisteren voor de wedstrijd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen idee maar andere clubs proberen je dan gewoon uit te knijpen met oa huurdeals. Je kan beter de boel gaan promoten dan bij voorbaat al toegeven dat je de boel weg wilt hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat niemand dit al wist? Daarnaast is het toch volkomen logisch. Eerst verkopen en dan pas aankopen doen.
Natuurlijk weten ze dat. Ajax heeft geld geleend om tekorten af te dekken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat niemand dit al wist? Daarnaast is het toch volkomen logisch. Eerst verkopen en dan pas aankopen doen.
En er zitten helaas ook aasgieren in de club die alles lekken naar de kranten omdat ze liever vandaag dan morgen Kroes en gevolg eruit willen flikkeren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:09 schreef Wertha het volgende:
[..]
Natuurlijk weten ze dat. Ajax heeft geld geleend om tekorten af te dekken.
Wat is er mis met Wout?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Na Wout kan dat er ook nog wel bij qua kompas, wel een heerlijke voetballer.
Het helpt misschien dat de topcompetities vandaag al sluiten en Nederland nog even open is. Hopelijk zijn er interessante spelers die naast een transfer hebben gegrepen en toch eieren voor hun geld kiezen met een huurdeal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:54 schreef Black-Death het volgende:
Nu Forbs vertrekt zal er toch nog wel weer wat bijkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |