Zijn ook voor Zaha gegaan.quote:
En de tijdsdruk, wens speler, zijn ook ook wel factoren die meespelen, wie weet was dat Lyon verhaal een beetje opgeblazen om er wat druk op te zetten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn ook voor Zaha gegaan.
Maar kan ook best dat Kroes die Fransen niet vertrouwde. Hebben Metz ook een beetje beflikkerd met de Mikautadze overeenkomst.
Wat schiet er niet op?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schiet allemaal niet echt op, zo.
Tot nu toe niet happy met het bestuur!
Waanzinnig bedrag toch voor het gehandicapte neefje van Ruben Schaken, of mis ik iets?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]. Gisteren dacht Kroes dat er nog meer in zat qua geld, en dan dit (lol).
Oh, je hebt helemaal gelijk. Alleen verbaasd dat het opeens geen permanente transfer is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Waanzinnig bedrag toch voor het gehandicapte neefje van Ruben Schaken, of mis ik iets?
Kan me wel voorstellen dat je aan risicobeperking doet bij een speler die bij het slechtste Ajax ooit het hele seizoen op de bank zat. Als kopende club.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, je hebt helemaal gelijk. Alleen verbaasd dat het opeens geen permanente transfer is.
Waar lees je dat over die koopoptie? Dat niet verplicht ervan bedoel ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:09 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat is dit nou weer voor bagger deal. We hebben geld nodig om wat te doen. Als je dan alleen een verhuur doet met een koopoptie, niet eens een verplichte koopoptie, dan kun je Forbs net zo goed houden.
Ik snap sowieso niet zo goed dat een PL club bij hem uitkomt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je aan risicobeperking doet bij een speler die bij het slechtste Ajax ooit het hele seizoen op de bank zat. Als kopende club.
Uit de originele bron. Daar staat een optie tot koop. Wordt niets gezegd over een verplichting.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar lees je dat over die koopoptie? Dat niet verplicht ervan bedoel ik.
betaalmuur, maar er staat niet dat het een eenzijdige optie is toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Uit de originele bron. Daar staat een optie tot koop. Wordt niets gezegd over een verplichting.
https://www.nytimes.com/a(...)ax-wolves-transfers/
Nee, dat ben ik met je eens. Daarom vind ik die ongeduldigheid en verbazing dat Ajax zoveel gedwongen is tot verhuren redelijk lachwekkend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je aan risicobeperking doet bij een speler die bij het slechtste Ajax ooit het hele seizoen op de bank zat. Als kopende club.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oogjes en buitenkantje voet. En gefrustreerde data mannetjes eruit die leven met de frustratie dat ze zelf nooit wat konden met een bal en dat botvieren op ons , de kijker.
Looi aids
Beetje vreemd wel, als je al 15 miljoen van Lyon had kunnen krijgen. Weet ook niet of het een verplichte optie tot koop is. Maar goed, in ieder geval geld en ruimte qua salarisquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]. Gisteren dacht Kroes dat er nog meer in zat qua geld, en dan dit (lol).
FC Metz heeft contact opgenomen met de juridische commissie van de Ligue 1 om hulp te vragen in een transferzaak met Olympique Lyon. De club heeft volgens Franse media niet voldaan aan zijn eerste betalingsverplichting voor de transfer van voormalig Ajacied Georges Mikautadze.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel, als je al 15 miljoen van Lyon had kunnen krijgen. Weet ook niet of het een verplichte optie tot koop is. Maar goed, in ieder geval geld
Ja ik begreep al wel dat Lyon niet heel betrouwbaar is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
FC Metz heeft contact opgenomen met de juridische commissie van de Ligue 1 om hulp te vragen in een transferzaak met Olympique Lyon. De club heeft volgens Franse media niet voldaan aan zijn eerste betalingsverplichting voor de transfer van voormalig Ajacied Georges Mikautadze.
Wolves is een broeinest van Portugezen/zaakwaarnemers en Forbs is een jeugdinternational dus 1+1=11quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet zo goed dat een PL club bij hem uitkomt.
Spelen die nog PL? Dan wordt 10 lastig. Of het moet in alle competities zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanwege de regels rond financial fair play bleek het kopen van Forbs lastig voor Wolves. Daarom moest ook Ajax creatief zijn om een deal mogelijk te maken. Idealiter had Ajax meteen garantie op miljoenen gekregen, maar de optie tot koop wordt verplicht zodra Forbs een aantal wedstrijden (vanaf tien) speelt, waardoor de kans groot is dat hij alsnog permanent vertrekt bij Ajax. Volgens Engelse media ligt de optie tot koop op ongeveer veertien miljoen euro.
@:caland @:tarado
En homegrown speelt in Engeland in grote mate mee. Er zijn Engelsen voor bizar frauduleuze bedragen binnen die competitie getransfereerd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wolves is een broeinest van Portugezen/zaakwaarnemers en Forbs is een jeugdinternational dus 1+1=11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |