SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Er is bij mij ook altijd wel ergens verbetering te vinden maar vrees dat van de mensen die ik ken niemand dat gaat zeggen tegen mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Het is overigens oprecht wel nice als iemand anders een keer je huis komt bekijken wat betreft schoonmakenomdat je vaak meestal bepaalde plekjes niet ziet of standaard overslaat of whatever en iemand anders ziet dat wel
Omdat ik zeker niet alles zo schoon heb aan anderen, maar ook echt niet zit te wachten op een schoonmaakprinsesje die dan wel alles aan gaat wijzen wat schoner kanquote:
ik heb een heel stoer schoenenrek... dus ik zet regelmatig mijn schoenen er weer op. want hij is mooiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder de tafelpoten een doekje geven dan die paar schoenen opruimen![]()
Och, als ze het ook voor me poetsen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik zeker niet alles zo schoon heb aan anderen, maar ook echt niet zit te wachten op een schoonmaakprinsesje die dan wel alles aan gaat wijzen wat schoner kan
M'n rekken zijn vol.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een heel stoer schoenenrek... dus ik zet regelmatig mijn schoenen er weer op. want hij is mooi
Ja dat mag welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, als ze het ook voor me poetsen.
hahahaha oke.... ik zal eens even kijken of ik de foto's kan vinden van t rek dat in deventer is achter gebleven, misschien is die groot genoegquote:
Dat heb ik dus ook. Ik vind het vaak best meevallen qua troep, maar de woonbegeleiding ziet dat vaak anders...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:35 schreef Nizno het volgende:
en schoonmaken kan ik niet. ik zie gewoon stof enzo echt niet.
Nu ik alleen woon geen probleem. maar ex kon er wel eens pissig om worden.... euh ja sorry meid wat ik niet zie weet ik ook niet dat t niet schoon is
Kerel en ik staan er hetzelfde in. Aan de ene kant scheelt dat ergernis, maar het scheelt niet in de rommel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:35 schreef Nizno het volgende:
en schoonmaken kan ik niet. ik zie gewoon stof enzo echt niet.
Nu ik alleen woon geen probleem. maar ex kon er wel eens pissig om worden.... euh ja sorry meid wat ik niet zie weet ik ook niet dat t niet schoon is
Ik vind het altijd wel interessant om te zien wat Garmin (en eerder fitbit) wel en niet oppikt met hoe ik me voel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel opvallend, maar zeker ook logisch
Ik doe mee aan zo'n gezondheidsspaarprogramma, Waar je punten krijgt voor je stappen en activiteiten. Ik doe bijna iedere dag mijn postronde opnemen met mijn Garmin en dan krijg ik meestal punten omdat mijn hartslag dan lange tijd bovengemiddeld is.
Alleen dinsdag had ik dus die e-bike mee en ondanks het een postronde was van 35km heb ik er geen punten voor gekregen. Blijkt dus wel dat zo'n e-bike wel wat scheelt mbt qua intensiviteit/hardslag dan bij een normale fiets..
Maar ja daar hoef je natuurlijk niet voor gestudeerd te hebben...
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vooral een "ik heb hier geen zin in"
Er worden (en zijn) heel veel onderzoeken gedaan naar het effect van de e-bike op de gezondheid tov mensen die geen e-bike hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel opvallend, maar zeker ook logisch
Ik doe mee aan zo'n gezondheidsspaarprogramma, Waar je punten krijgt voor je stappen en activiteiten. Ik doe bijna iedere dag mijn postronde opnemen met mijn Garmin en dan krijg ik meestal punten omdat mijn hartslag dan lange tijd bovengemiddeld is.
Alleen dinsdag had ik dus die e-bike mee en ondanks het een postronde was van 35km heb ik er geen punten voor gekregen. Blijkt dus wel dat zo'n e-bike wel wat scheelt mbt qua intensiviteit/hardslag dan bij een normale fiets..
Maar ja daar hoef je natuurlijk niet voor gestudeerd te hebben...
Ik let daar eigenlijk te weinig op. Krijg soms wel een stressmelding ja. Maar doe daar niet veel mee tbhquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel interessant om te zien wat Garmin (en eerder fitbit) wel en niet oppikt met hoe ik me voel.
Meestal is het wel terug te zien
Op slechte dagen heb ik al heel vroeg een hele lage body battery en gaat mijn hartslag veeel sneller omhoog bij de geringste inspanning bijvoorbeeld.
waarom niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is bij mij ook altijd wel ergens verbetering te vinden maar vrees dat van de mensen die ik ken niemand dat gaat zeggen tegen mij.
Dit is ook echt niet wat ik bedoelde, ongevraagd commentaar/advies is meestal irritant. Ik bedoelde in een setting waarin je dat zelf zou willen horen omdat je zelf vaak hetzelfde schoonmaaktquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik zeker niet alles zo schoon heb aan anderen, maar ook echt niet zit te wachten op een schoonmaakprinsesje die dan wel alles aan gaat wijzen wat schoner kan
Oh ik kijk wel regelmatigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik let daar eigenlijk te weinig op. Krijg soms wel een stressmelding ja. Maar doe daar niet veel mee tbh
Hmm, pics?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een heel stoer schoenenrek... dus ik zet regelmatig mijn schoenen er weer op. want hij is mooi
ik vind veel huizen niet netjes maar is niet mijn huis en dan boeit het mij niet zoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:36 schreef Ama het volgende:
Vrienden denken ook vaak dat ik hun huis niet netjes genoeg vind omdat het hier altijd behoorlijk netjes is (soms wat vaat op het aanrecht). Maar dat is ook echt onzin.
Omdat vrienden (en ouders van vriendenquote:
hahahha dit is een flatquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:41 schreef Nizno het volgende:
kan de foto niet vinden.
maar is hier op gebasseerd
[ afbeelding ]
hiervan hadden we een goedkope versie staan en elke keer als je een schoen verkeerd aanraakte had je kans dat die viel en dan stortte het rek ook in, dus heeft mijn vader een houten versie gemaakt.
7 of 8 spijlen hoog en breed passen er 5 paar schoenen op.
ik heb niet zo veel schoenen en mijn ruimte hier was net iets anders tussen de meterkast en binnenmuur dus heeft hij een nieuwe gemaakt voor hier, 3 hoog
Hmm, nee niemand is perfect (en gelukkig maar)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat vrienden (en ouders van vrienden) mij als een voorbeeld zien ofzo hoe het moet maar ik ben ook niet perfect met het huishouden hoor.
ja was ideaal voor ex dr megaverzameling schoenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |