SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Er is bij mij ook altijd wel ergens verbetering te vinden maar vrees dat van de mensen die ik ken niemand dat gaat zeggen tegen mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Het is overigens oprecht wel nice als iemand anders een keer je huis komt bekijken wat betreft schoonmakenomdat je vaak meestal bepaalde plekjes niet ziet of standaard overslaat of whatever en iemand anders ziet dat wel
Omdat ik zeker niet alles zo schoon heb aan anderen, maar ook echt niet zit te wachten op een schoonmaakprinsesje die dan wel alles aan gaat wijzen wat schoner kanquote:
ik heb een heel stoer schoenenrek... dus ik zet regelmatig mijn schoenen er weer op. want hij is mooiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder de tafelpoten een doekje geven dan die paar schoenen opruimen![]()
Och, als ze het ook voor me poetsen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik zeker niet alles zo schoon heb aan anderen, maar ook echt niet zit te wachten op een schoonmaakprinsesje die dan wel alles aan gaat wijzen wat schoner kan
M'n rekken zijn vol.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een heel stoer schoenenrek... dus ik zet regelmatig mijn schoenen er weer op. want hij is mooi
Ja dat mag welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, als ze het ook voor me poetsen.
hahahaha oke.... ik zal eens even kijken of ik de foto's kan vinden van t rek dat in deventer is achter gebleven, misschien is die groot genoegquote:
Dat heb ik dus ook. Ik vind het vaak best meevallen qua troep, maar de woonbegeleiding ziet dat vaak anders...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:35 schreef Nizno het volgende:
en schoonmaken kan ik niet. ik zie gewoon stof enzo echt niet.
Nu ik alleen woon geen probleem. maar ex kon er wel eens pissig om worden.... euh ja sorry meid wat ik niet zie weet ik ook niet dat t niet schoon is
Kerel en ik staan er hetzelfde in. Aan de ene kant scheelt dat ergernis, maar het scheelt niet in de rommel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:35 schreef Nizno het volgende:
en schoonmaken kan ik niet. ik zie gewoon stof enzo echt niet.
Nu ik alleen woon geen probleem. maar ex kon er wel eens pissig om worden.... euh ja sorry meid wat ik niet zie weet ik ook niet dat t niet schoon is
Ik vind het altijd wel interessant om te zien wat Garmin (en eerder fitbit) wel en niet oppikt met hoe ik me voel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel opvallend, maar zeker ook logisch
Ik doe mee aan zo'n gezondheidsspaarprogramma, Waar je punten krijgt voor je stappen en activiteiten. Ik doe bijna iedere dag mijn postronde opnemen met mijn Garmin en dan krijg ik meestal punten omdat mijn hartslag dan lange tijd bovengemiddeld is.
Alleen dinsdag had ik dus die e-bike mee en ondanks het een postronde was van 35km heb ik er geen punten voor gekregen. Blijkt dus wel dat zo'n e-bike wel wat scheelt mbt qua intensiviteit/hardslag dan bij een normale fiets..
Maar ja daar hoef je natuurlijk niet voor gestudeerd te hebben...
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vooral een "ik heb hier geen zin in"
Er worden (en zijn) heel veel onderzoeken gedaan naar het effect van de e-bike op de gezondheid tov mensen die geen e-bike hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel opvallend, maar zeker ook logisch
Ik doe mee aan zo'n gezondheidsspaarprogramma, Waar je punten krijgt voor je stappen en activiteiten. Ik doe bijna iedere dag mijn postronde opnemen met mijn Garmin en dan krijg ik meestal punten omdat mijn hartslag dan lange tijd bovengemiddeld is.
Alleen dinsdag had ik dus die e-bike mee en ondanks het een postronde was van 35km heb ik er geen punten voor gekregen. Blijkt dus wel dat zo'n e-bike wel wat scheelt mbt qua intensiviteit/hardslag dan bij een normale fiets..
Maar ja daar hoef je natuurlijk niet voor gestudeerd te hebben...
Ik let daar eigenlijk te weinig op. Krijg soms wel een stressmelding ja. Maar doe daar niet veel mee tbhquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel interessant om te zien wat Garmin (en eerder fitbit) wel en niet oppikt met hoe ik me voel.
Meestal is het wel terug te zien
Op slechte dagen heb ik al heel vroeg een hele lage body battery en gaat mijn hartslag veeel sneller omhoog bij de geringste inspanning bijvoorbeeld.
waarom niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is bij mij ook altijd wel ergens verbetering te vinden maar vrees dat van de mensen die ik ken niemand dat gaat zeggen tegen mij.
Dit is ook echt niet wat ik bedoelde, ongevraagd commentaar/advies is meestal irritant. Ik bedoelde in een setting waarin je dat zelf zou willen horen omdat je zelf vaak hetzelfde schoonmaaktquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik zeker niet alles zo schoon heb aan anderen, maar ook echt niet zit te wachten op een schoonmaakprinsesje die dan wel alles aan gaat wijzen wat schoner kan
Oh ik kijk wel regelmatigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik let daar eigenlijk te weinig op. Krijg soms wel een stressmelding ja. Maar doe daar niet veel mee tbh
Hmm, pics?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een heel stoer schoenenrek... dus ik zet regelmatig mijn schoenen er weer op. want hij is mooi
ik vind veel huizen niet netjes maar is niet mijn huis en dan boeit het mij niet zoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:36 schreef Ama het volgende:
Vrienden denken ook vaak dat ik hun huis niet netjes genoeg vind omdat het hier altijd behoorlijk netjes is (soms wat vaat op het aanrecht). Maar dat is ook echt onzin.
Omdat vrienden (en ouders van vriendenquote:
hahahha dit is een flatquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:41 schreef Nizno het volgende:
kan de foto niet vinden.
maar is hier op gebasseerd
[ afbeelding ]
hiervan hadden we een goedkope versie staan en elke keer als je een schoen verkeerd aanraakte had je kans dat die viel en dan stortte het rek ook in, dus heeft mijn vader een houten versie gemaakt.
7 of 8 spijlen hoog en breed passen er 5 paar schoenen op.
ik heb niet zo veel schoenen en mijn ruimte hier was net iets anders tussen de meterkast en binnenmuur dus heeft hij een nieuwe gemaakt voor hier, 3 hoog
Hmm, nee niemand is perfect (en gelukkig maar)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat vrienden (en ouders van vrienden) mij als een voorbeeld zien ofzo hoe het moet maar ik ben ook niet perfect met het huishouden hoor.
ja was ideaal voor ex dr megaverzameling schoenenquote:
Nee natuurlijk is een e-bike minder gezond, en ik ga daar echt niet dagelijks gebruik van maken. Vandaag ook weer een gewone fiets mee genomen. Maar als ik weer naar Geldrop moet en waarschijnlijk 30 tot 35km moet afleggen, ga ik toch weer een elektrische vragen hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Er worden (en zijn) heel veel onderzoeken gedaan naar het effect van de e-bike op de gezondheid tov mensen die geen e-bike hebben.
Volgens mij toonden de meeste onderzoeken aan dat een e-bike geen positief effect heeft op de gezondheid omdat de meeste mensen hem gebruiken om hun reguliere fiets te vervangen en niet (veel) meer gaan fietsen met een e-bike om dat te kunnen compenseren
Enkel bij hoogbejaarden lijkt het een positief effect op de gezondheid te hebben maar is nog niet helemaal duidelijk. En de introductie van de e-bike betekent ook dat meer jongeren op zo'n ding gaan fietsen en dat is nog niet voldoende onderzocht maar lijkt niet helemaal goed uit te pakken voor de gezondheid
Ik vind wel vies als ik ergens kom en de bank zit vol hondenharen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Sommige dingen kan ik me wel echt aan irriteren en vind ik wel écht ranzig, vooral met partners oid is dat een ding.
Een vieze badkamer en vieze vaat zijn echt een no go. En totaal niet zuinig zijn tijdens het schoonmaken/douchen whatever is ook echt een dikke afknapper
Niet zuinig met water? Met zeep?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:44 schreef Crack_ het volgende:
En totaal niet zuinig zijn tijdens het schoonmaken/douchen whatever is ook echt een dikke afknapper
ik blij nu met een vaatwasserquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind heeeeeeeeel veel mensen onwijs ranzig en niet-zuinig afwassen. Echt wtf. Dan weiger ik wel echt
Nou vertel eens hoe jij de afwas doetquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind heeeeeeeeel veel mensen onwijs ranzig en niet-zuinig afwassen. Echt wtf. Dan weiger ik wel echt
Oh mijn punt was meer dat het niet zo 'ja duhhh' was als blijkt. En als jij 30 - 35 km wil gaan fietsen met een e-bike omdat het je breekt met een normale fiets en je daarom waarschijnlijk op langere termijn zou stoppen met die afstanden fietsen.. en in plaats van te stoppen die afstanden gaat afleggen met een e-bike dan is het dus wél beter voor je gezondheid.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is een e-bike minder gezond, en ik ga daar echt niet dagelijks gebruik van maken. Vandaag ook weer een gewone fiets mee genomen. Maar als ik weer naar Geldrop moet en waarschijnlijk 30 tot 35km moet afleggen, ga ik toch weer een elektrische vragen hoor.
Het begon me echt op te breken om zo vaak 30 tot 35 km af te leggen in 3.5 uur tijd (met op en afstappen etcetera)... Dinsdag was ik echt minder vermoeid dan normaal en dan heb ik dat liever dan doodmoe zijn en weinig energie hebben voor bijvoorbeeld boodschappen of zelfs avondeten..
vooral water, zeep gaat wel.quote:
goedquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nou vertel eens hoe jij de afwas doet
Oh, ik douche 2-3x per dagquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vooral water, zeep gaat wel.
Ik ken(de) mensen die met een lopende kraan de afwas doen.. Zelfs als ze de pan gingen schrobben en helemaal geen water nodig hadden bleef die kraan lopen. Ik keek mn ogen uit en dan denk ik ook echt 'wat doe jij in vredesnaam'. En daarna alsnog vieze vaat hebben, dat is extra zonde
dat herken ik wel met tandenpoetsenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vooral water, zeep gaat wel.
Ik ken(de) mensen die met een lopende kraan de afwas doen.. Zelfs als ze de pan gingen schrobben en helemaal geen water nodig hadden bleef die kraan lopen. Ik keek mn ogen uit en dan denk ik ook echt 'wat doe jij in vredesnaam'. En daarna alsnog vieze vaat hebben, dat is extra zonde
Nou gewoon, 's ochtends, 's avonds, en als ik tijdens de lunch ga sporten dan ook na het sporten.quote:
Wat je in je eigen huis doet moet je zelf weten hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ik douche 2-3x per dagWel vaatwasser
Oh je bedoelde als mensen bij jou thuis water verspillen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat je in je eigen huis doet moet je zelf weten hoormuv vieze dingen. Gebruik maken van een vieze badkamer is niet zo prettig
maar heb altijd slippers mee als ik naar badkamers ga die ik niet ken
rechtsbovenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat je in je eigen huis doet moet je zelf weten hoormuv vieze dingen. Gebruik maken van een vieze badkamer is niet zo prettig
maar heb altijd slippers mee als ik naar badkamers ga die ik niet ken
quote:
Je huid trekt dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou gewoon, 's ochtends, 's avonds, en als ik tijdens de lunch ga sporten dan ook na het sporten.
ze heeft geen huid meer overquote:
oke, zou jij dan het afval buiten willen zetten?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan doe jij voortaan maar altijd de afwas
hahaha, precies datquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat herken ik wel met tandenpoetsen
ten eerste waarom warm water?
ten tweede. doe die kraan uit. alleen je borstel nat maken en nadien schoonmaken heb je water voor nodig. daar hoef je geen 15min de warme kraan voor aan hebben
jaaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je bedoelde als mensen bij jou thuis water verspillen?
Je zat het te timen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ooit één iemand gehad die hier letterlijk 18 minuten ging douchen. Ik heb mezelf opgevreten om er op het moment niks van te zeggen maar ik dacht echt.. yo wtf?!!!!?!?!?!![]()
heb ook nog oranje van de Lidl of Aldi met Actie er op.quote:
als iemand bij mij zo lang onder de douche staat doe ik beneden de warme kraan aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ooit één iemand gehad die hier letterlijk 18 minuten ging douchen. Ik heb mezelf opgevreten om er op het moment niks van te zeggen maar ik dacht echt.. yo wtf?!!!!?!?!?!![]()
Was die erg vies geworden?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
Oh dat werkt hier niet, dan krijg je een kleiner straaltje. Duurt het nog langerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
als iemand bij mij zo lang onder de douche staat doe ik beneden de warme kraan aan.
als ik beneden de warme kraan aan doe is boven alleen koud over.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat werkt hier niet, dan krijg je een kleiner straaltje. Duurt het nog langer![]()
Met alle liefdequote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, zou jij dan het afval buiten willen zetten?
Met welke sportenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:57 schreef Nizno het volgende:
inmiddels al 2 keer goud en we zijn nog niet eens 24u na de opening van de paralympics
baanwielrennenquote:
Paralympisch zijn we volgens mij al jaren heel sterk vertegenwoordigd. In allerlei sporten ook. Bij het rolstoeltennis hebben we zelfs iemand die bijna nooit verliest... En dat hadden we al bij Esther Vergeer..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:57 schreef Nizno het volgende:
inmiddels al 2 keer goud en we zijn nog niet eens 24u na de opening van de paralympics
dat wil wel eens dat het niet op rolletjes looptquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paralympisch zijn we volgens mij al jaren heel sterk vertegenwoordigd. In allerlei sporten ook. Bij het rolstoeltennis hebben we zelfs iemand die bijna nooit verliest... En dat hadden we al bij Esther Vergeer..
(zul je net zien dat ze er nu heel snel uit ligt)
En vergeet Jetze Plat nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paralympisch zijn we volgens mij al jaren heel sterk vertegenwoordigd. In allerlei sporten ook. Bij het rolstoeltennis hebben we zelfs iemand die bijna nooit verliest... En dat hadden we al bij Esther Vergeer..
(zul je net zien dat ze er nu heel snel uit ligt)
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wil wel eens dat het niet op rolletjes loopt
familie van Liza?quote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die heeft toch helemaal geen talent dus die kunnen nooit dezelfde genen hebben
Nou nou nouquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moest zoeken wie Liza Plat is. Nu heel veel spijt
ik heb ook echt geen idee waarom haar achternaam me is bijgeblevenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb niet zo op Jan Smit enzoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik moest ook googelen, maar waarom zou ik spijt hebben?
Och, vind dat hij positief werk heeft gedaan voor FC Volendamquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niet zo op Jan Smit enzo
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
Precies. Gehandicapten hebben ook recht op sportquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, vind dat hij positief werk heeft gedaan voor FC Volendam
Ik zoek nog steeds naar bezwaren tegen 18 minuten douchen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Wel grappig, van die dingen waarvan jij denkt 'dat doe je toch niet!!' waarvan de ander zich wellicht uberhaupt niet bewust is
je mag blijven zoeken hoor, je hoeft ze zelf ook niet te hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds naar bezwaren tegen 18 minuten douchen.
nou als iemand anders het moet betalen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds naar bezwaren tegen 18 minuten douchen.
Ik ook, vaak het enige moment op een dag waarop ik echt even volledig ontspanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind lang douchen wel heerlijk. Sta er makkelijk een half uur onder.
Maar ik tandenpoets ook gelijk dus dat scheelt water
Ja maar jij doucht koud met de app van de slimme meter ernaastquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als iemand anders het moet betalen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Ze douchen de boiler leeg!
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
watquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar jij doucht koud met de app van de slimme meter ernaast
quote:
quote:
Ik let daar helemaal niet op, douche gewoon zoals ik thuis ook doequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat![]()
Ik zou bij een ander niet 18 min gaan douchen denk ik
half uur onder douchequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik let daar helemaal niet op, douche gewoon zoals ik thuis ook doe
Ik zou niet snel bij een ander ongevraagd zomaar iets in overdaad gaan gebruiken. Geldt ook voor mensen die ongevraagd eten op eten, in kastjes gaan kijken, whatever. Dat soort dingen, het is iemand anders zn huisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat![]()
Ik zou bij een ander niet 18 min gaan douchen denk ik
Dat ze op de deur komen kloppen om te kijken of je niet toevallig bent uitgegledenquote:
ja dat laatste is gewoon onbeschoftquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou niet snel bij een ander ongevraagd zomaar iets in overdaad gaan gebruiken. Geldt ook voor mensen die ongevraagd eten op eten, in kastjes gaan kijken, whatever. Dat soort dingen, het is iemand anders zn huis
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik let daar helemaal niet op, douche gewoon zoals ik thuis ook doe
bv je benen scheren als je een vers bed hebt?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:40 schreef Nizno het volgende:
Ik douche bij een ander gewoon efficiënt. dus dan ben ik in maximaal 10 minuten klaar.
Thuis neem ik rustig even de tijd om ook meteen alle overbodige dingetjes even te doen...
Het is allemaal niet zo sociaal omdat je dan zelf aan het bepalen bent wat de regels zijn in iemand anders zn huisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat laatste is gewoon onbeschoft
ja ik noem dat onbeschoft :pquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo sociaal omdat je dan zelf aan het bepalen bent wat de regels zijn in iemand anders zn huis
me does not scheer legs my legs are nice and soft without scherenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bv je benen scheren als je een vers bed hebt?
Als iemand er wat van zegt zou ik er de volgende keer wel gewoon op letten trouwens. Of gewoon niet meer daar douchenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Boos worden daarop vind ik weer wat anders tho, want net zoals een Kwiwi, tsja als je dan boos gaat worden op gedrag waarvan iemand geeneens bewust is. Dat vind ik ook weirddat is meteen van het slechte uitgaan, hoeft ook weer niet
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kaarsjes aan, muziekje op, wijntje erbij
De ONS’en komen altijd bij jou zodat je indruk kunt maken met je uitzicht zekerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef bitterbal het volgende:
nu is et al lang geleden dat ik bij iemand anders heb gedoucht
ik weet van nietsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De ONS’en komen altijd bij jou zodat je indruk kunt maken met je uitzicht zeker
Dat is netjesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als iemand er wat van zegt zou ik er de volgende keer wel gewoon op letten trouwens. Of gewoon niet meer daar douchen
Mijn toevoeging was 'het is allemaal even asociaal als je iets doet wat een ander niet wilt'. Dat is niet aan jou om te bepalen toch. Of waarom zou het niet onbeschoft zijn als je iemand zn eten gaat opeten als diegene dat niet wil maar zou het wel onbeschoft zijn als je in iemand zn kastjes gaat kijken terwijl de ander daar geen probleem mee heeft?quote:
Ben ik ook niet, dat is Bitterbalquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heuj ik dacht dat je niet boos zou worden
Er zijn mensen die rare dingen doen als ze planten water moeten gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ken iemand die altijd bij anderen in de kastjes ging kijken als ze op de katten ofzo moest passen
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Er zijn mensen die rare dingen doen als ze planten water moeten geven
'kan toch gewoon? Bedoel er niks kwaads mee hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ken iemand die altijd bij anderen in de kastjes ging kijken als ze op de katten ofzo moest passen
"Zou je misschien een beetje willen letten op het waterverbruik hier in huis? Dat doe ik zelf ook omdat ik dat belangrijk vind".quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, dat is Bitterbal
Ik ben enkel zwaar gefrustreerd en heb net al mn nagels opgegeten en heb 15 minuten geoefend hoe ik je vriendelijk kan vragen of je ook wat korter zou kunnen douchen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Oh ja sorry. Ik plas voortaan wel onder de douche. Dat scheelt weer doortrekkenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Zou je misschien een beetje willen letten op het waterverbruik hier in huis? Dat doe ik zelf ook omdat ik dat belangrijk vind".
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Oh ja sorry. Ik plas voortaan wel onder de douche. Dat scheelt weer doortrekken”
Ging ook prima hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Zou je misschien een beetje willen letten op het waterverbruik hier in huis? Dat doe ik zelf ook omdat ik dat belangrijk vind".
geheel het voetbalquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Haags het volgende:
Ik zit die CL loting te kijken.
Wat een kut toernooi is het geworden met die nieuwe opzet
cherrylips wordt geloot?!?!?! Ik wil een teen!!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Haags het volgende:
Oh doe mij dan maar een middelvinger en wijsvinger.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
cherrylips wordt geloot?!?!?! Ik wil een teen!!
Dubieus.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh doe mij dan maar een middelvinger en wijsvinger.
MEER GELDDDDDDDDDquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Haags het volgende:
Volgens mij wordt het juist leuker. Veel topwedstrijden enzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Haags het volgende:
Klopt, maar dat is erger bij WK's en EK's qua alles. De CL in deze vorm lijkt me leuk. Maar verder heb je gelijk. Alle romantiek is er uit gepleurd. Gelukkig nog de mooiejaren en mooie toernooien meegemaakt (Opa spreekt)quote:
en geen stress over overwinteren, want dat is nu al veilig gesteldquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het juist leuker. Veel topwedstrijden enzo.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
De CL in deze vorm lijkt me leuk.
Niet per se, kijk hoeveel mooie topwedstrijden we hebben in de eerste fase al, ipv city die 6 potjes met 3 doelpunten verschil wintquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Haags het volgende:
vierkant rond driehoekigquote:
Ja dat zal het narratief erbij wel zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het juist leuker. Veel topwedstrijden enzo.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh doe mij dan maar een middelvinger en wijsvinger.
per sequote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet per se, kijk hoeveel mooie topwedstrijden we hebben in de eerste fase al, ipv city die 6 potjes met 3 doelpunten verschil wint
wat is er met per se?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]alleen als je ingeloot wordt!
[..]
per se
t zijn twee pliezies... dus die zijn beiden in uniform, dus inderdaad gelijk gekleed maar geen tweelingquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
t zijn twee pliezies... dus die zijn beiden in uniform, dus inderdaad gelijk gekleed maar geen tweeling
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:19 schreef Crack_ het volgende:
De jongere generatie heeft respect voor de politie en is dankbaar!!!!!!
Vooral dimmyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:19 schreef Crack_ het volgende:
De jongere generatie heeft respect voor de politie en is dankbaar!!!!!!
Snap ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
Ik was laatst wel blij met de plisie toen ze binnen een paar minuten met 4 autos kwamen toen ik belde
Ja dat snap ik dat niet iedereen een goede ervaring heeftquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik.
Zou willen dat meer mensen dezelfde ervaring zouden hebben.
Ik niet in ieder geval.
Post je dit omdat Fles oma's scheurkalender niet heeft gepost vandaag?quote:
De laatste (en enige) keer dat ik de politie belde waren ze boos dat ik dat 0900-TUIG nummer had gebeld ipv 112quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
Ik was laatst wel blij met de plisie toen ze binnen een paar minuten met 4 autos kwamen toen ik belde
oh ja kut, momquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Post je dit omdat Fles oma's scheurkalender niet heeft gepost vandaag?
Ik werd alleen maar bedreigd dat ik vooral zelf niks mocht doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste (en enige) keer dat ik de politie belde waren ze boos dat ik dat 0900-TUIG nummer had gebeld ipv 112
Ja anders blijft Niznoma zulke matige grapjes posten vrees ikquote:
yupquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Post je dit omdat Fles oma's scheurkalender niet heeft gepost vandaag?
Oh nee hier waren ze er in een paar minuten en hebben daarna nog rustig alle papieren op orde gemaaktquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd alleen maar bedreigd dat ik vooral zelf niks mocht doen.
Oh dit doe ik daadwerkelijkquote:
quote:
Ohquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste (en enige) keer dat ik de politie belde waren ze boos dat ik dat 0900-TUIG nummer had gebeld ipv 112
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd alleen maar bedreigd dat ik vooral zelf niks mocht doen.
Nouja ik doe dus een scheutje azijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon wasmiddel waar die verzachter al in zit denk ik
Ja het was de mevrouw in de belcentrale die dat zei, de agent zelf was gewoon vriendelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Dat zeiden ze tegen mij ook alleen waren ze bij mij uiterst vriendelijk
Ahjaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het was de mevrouw in de belcentrale die dat zei, de agent zelf was gewoon vriendelijk
Denk ik ook, sommige acties vind ik niet altijd even snugger maarja. Zijn net mensenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij zijn ze normaal gezien altijd wel vriendelijk, als je ook gewoon netjes en vriendelijk tegen hen doet.
Nee, voor mij geen politie meer.quote:
Ik heb zo kiepvleugels en broccoliquote:
Nicequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo kiepvleugels en broccoli
Heb mijn eerste bounty gevangenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het was de mevrouw in de belcentrale die dat zei, de agent zelf was gewoon vriendelijk
Heb liever een Lion of een Snickersquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb mijn eerste bounty gevangen
zitten veel spelers met vreemde superkrachten onlinequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb liever een Lion of een Snickers
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb mijn eerste bounty gevangen
Daarom is online ook niet leukquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zitten veel spelers met vreemde superkrachten online
Wat een monsterquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eentje had een soort van super vuurbom en heeft grmbl verbrand
nee want hij is gewoon wegquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een monsterGa je nu wel wraak nemen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eentje had een soort van super vuurbom en heeft grmbl verbrand
Vind ik ook niet lekkerquote:
Is ook niet lekkerquote:
Is razismusquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ik lust ook geen bounty maar ik lust eigenlijk alleen witte kitkat
Haat zou ik het niet noemen, eerder dat in zo'n mixzak de bounty's wel als laatste overblijvenquote:
nee nu nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel altijd horse reviver bij je?
Lekker slapen dusquote:
Wist niet dat dat nog bestond?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
alsof je een voortuin hebt in 020quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*zet brandend kruis in voortuin*
quote:Caramac is the brand name for a caramel-based confectionery created by Mackintosh's, and is manufactured by Nestlé.[1] It was introduced in the United Kingdom in 1959 and was discontinued in 2023 and brought back for a limited period in July 2024.
whutquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
hier de marsjesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haat zou ik het niet noemen, eerder dat in zo'n mixzak de bounty's wel als laatste overblijven
plakjes kokosbrood zijn ook lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:33 schreef essnhills het volgende:
Ik hou ook niet van kokosmakronen
Mehquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
plakjes kokosbrood zijn ook lekker
Ik heb dat nog nooit op, klinkt als iets waarop je je tanden breekt?quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en mocht em een paar dagen niet gebruiken stond er
Ik had gisteren in de koffiebar op kantoor "Coco Iced Latte". Espresso op kokosmelk en ijsblokjes.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:33 schreef essnhills het volgende:
ja die zijn eigenlijk nog beter maar die zie je bijna nooitquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je die puur ook welles gegeten?
Wel een beetje op je diertjes letten hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en mocht em een paar dagen niet gebruiken stond er
nee kloptquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die zijn eigenlijk nog beter maar die zie je bijna nooit
Oef ja, vraag me af of er mensen zijn die dat daadwerkelijk op brood eten. Zelfde met schuddebuikjesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
plakjes kokosbrood zijn ook lekker
ja maar geloof dat die andere spelers de boel hacken ofzo, ze kunnen soms zulke rare dingenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel een beetje op je diertjes letten hoor
Nee sowieso niet echt fan van kokos bij zoetigheden (op Nizza na dan). Door het eten is het vaak wel primaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:33 schreef essnhills het volgende:
wat is nizzaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee sowieso niet echt fan van kokos bij zoetigheden (op Nizza na dan). Door het eten is het vaak wel prima
Klinkt niet echt lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had gisteren in de koffiebar op kantoor "Coco Iced Latte". Espresso op kokosmelk en ijsblokjes.
Nou ja goed, ik weet zelf ook niet wat ik ervan verwacht had
Wat is nizza?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee sowieso niet echt fan van kokos bij zoetigheden (op Nizza na dan). Door het eten is het vaak wel prima
Vroeger had ik dat altijd op kantoor liggen als back-up broodbeleg voor als al het andere op was, het is vooral heel droogquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oef ja, vraag me af of er mensen zijn die dat daadwerkelijk op brood eten. Zelfde met schuddebuikjes
Lekker hoor, droog met broodquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat altijd op kantoor liggen als back-up broodbeleg voor als al het andere op was, het is vooral heel droog
Nee want ik lust geen chocoladequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whut
niks anders?
[..]
hier de marsjes
Wat is dit voor life hackquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want ik lust geen chocolade
Oh datquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger wel op brood, maar tegenwoordig is het wel een fijne snack bij een kopje thee ofzoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oef ja, vraag me af of er mensen zijn die dat daadwerkelijk op brood eten. Zelfde met schuddebuikjes
Lekker is misschien niet het juiste woord, enigszins eetbaarquote:
Vroeger dronk ik ook vaak die Healthy people kokoswaterquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
Gek genoeg vind ik sap direct uit de kokosnoot zelf drinken wel weer lekker
Dat is wel heel weinig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Geen chocolade lusten, dan is er wat met je mis hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
precies?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Life hack?
Weet je hoeveel toetjes ik niet kan eten
Dat is wel herkenbaar, pot pindakaas was mijn back-upquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker is misschien niet het juiste woord, enigszins eetbaar
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger dronk ik ook vaak die Healthy people kokoswater
Of kokosbroodquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:33 schreef essnhills het volgende:
Ik hou weer heel erg van druivensapquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies?Of misschien kun jij jezelf inhouden en is het voor jou geen life hack, hmm
[..]
Dat is wel herkenbaar, pot pindakaas was mijn back-up
jij denkt dat hier nog mensen zitten waar niks mis mee is? Of hoop je dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen chocolade lusten, dan is er wat met je mis hoor
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik ook maar dan vooral gefermenteerd want dat is veel gezonder!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hou weer heel erg van druivensap
Maar chocolaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij denkt dat hier nog mensen zitten waar niks mis mee is? Of hoop je dat?
Half-gefermenteerd is eigenlijk nog lekkerderquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook maar dan vooral gefermenteerd want dat is veel gezonder!
Dan doe je half wijn half druivensap in een glas ofwa?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Half-gefermenteerd is eigenlijk nog lekkerder
Echt hequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat is het leven waard zonder chocolade.
Nee, het stadium tussen sap en wijn in: mostquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan doe je half wijn half druivensap in een glas ofwa?
Of kinder buenoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon die heerlijke Milka karamel nog niet gehad.
Hmm dat ken ik nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het stadium tussen sap en wijn in: most
Jij snapt hetquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook maar dan vooral gefermenteerd want dat is veel gezonder!
Pindakaas heb ik nog nooit op dus dat was vanzelfsprekend geen back-upquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:42 schreef Crack_ het volgende:
Dat is wel herkenbaar, pot pindakaas was mijn back-up
Was best lekker, maar volgens mij ook niet zo heel gezond als dat ze zelf wilden bewerenquote:
Meneer de saté-pizza heeft nog nooit pindakaas opquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pindakaas heb ik nog nooit op dus dat was vanzelfsprekend geen back-up
Nee, maar chocolade ...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij denkt dat hier nog mensen zitten waar niks mis mee is? Of hoop je dat?
Wisselend eigenlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef Ama het volgende:
@:essnhills Lastige keuze welke op één staat van die twee.
Wel interessant om eens te proberenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in en wijnbouwgebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |