Ja ja, hang maar het slachtoffer uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad iemand die een hekel heeft aan racisten.
Beetje last van projectie?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:38 schreef w00kman het volgende:
[..]
Ja ja, hang maar het slachtoffer uit.
Je bent hier zelf users aan het wegzetten op basis van hun vermeende huidskleur. Bovendien bestaan er geen 'witte' mensen, wel blanke mensen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:38 schreef w00kman het volgende:
[..]
Ja ja, hang maar het slachtoffer uit.
Ik ben toch geen slachtoffer? Ik vind alleen dat al die johanderksentypes niet zo eindeloos moeten doorzaniken.quote:
Zeur toch niet zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bent hier zelf users aan het wegzetten op basis van hun vermeende huidskleur. Bovendien bestaan er geen 'witte' mensen, wel blanke mensen.
Jij begint te zeiken over slachtoffers. Waarom doe je dat dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:37 schreef w00kman het volgende:
[..]
Ik ben toch geen slachtoffer? Ik vind alleen dat al die johanderksentypes niet zo eindeloos moeten doorzaniken.
De mensen-die-niet-wit-genoemd-willen-worden zien zich graag als slachtoffer van 'racisme' en dat is nogal larmoyant zelfbeklag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij begint te zeiken over slachtoffers. Waarom doe je dat dan?
Hmm, misschien moet je jezelf vooral afvragen waarom je het nodig vind zo specifiek de vermeende huidskleur van users te noemen? Zou je ook over 'boze zwarte volgevreten moorkoppen' praten of iemand een 'zwarte kneus' noemen of gelden er dan ineens andere regels?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:53 schreef w00kman het volgende:
[..]
De mensen-die-niet-wit-genoemd-willen-worden zien zich graag als slachtoffer van 'racisme' en dat is nogal larmoyant zelfbeklag.
Ik constateer dat je een racist bent omdat je karaktereigenschappen koppelt aan huidskleur.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:53 schreef w00kman het volgende:
[..]
De mensen-die-niet-wit-genoemd-willen-worden zien zich graag als slachtoffer van 'racisme' en dat is nogal larmoyant zelfbeklag.
Hutu's en Tutsi'squote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef Twiitch het volgende:
Segregatie is de oplossing voor racisme. Blank bij blank. Zwart bij zwart.
Jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Hutu's en Tutsi's
Russen en Oekraïners![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |