En daarna blijft het wel stabiel dacht ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja morgen maar 21 graden en zaterdag 20 en zondag weer 25 maandag 27
Hier niet maar wel zonnig en droogquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En daarna blijft het wel stabiel dacht ik.
Hier drie dagen mogelijk onweerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier niet maar wel zonnig en droog
Weer app op de laptop geeft niks aan, even buienradar checkenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier drie dagen mogelijk onweer
Hier in het zuiden vanaf zaterdagquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Buienradar geeft maandag wel onweer en regen aan
Hopen op wat mooie knallen nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier in het zuiden vanaf zaterdag
haha hier welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
Laatst hier heel veel flitsen achter elkaar en verder geen gerommel of geknal
Zat je op de wc?quote:
Toen ik in Drenthe zat was het op een avond ook een geluidsloze discotheek in de lucht, erg gaafquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
Laatst hier heel veel flitsen achter elkaar en verder geen gerommel of geknal
Geloof dat het vorig week was ofzquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik in Drenthe zat was het op een avond ook een geluidsloze discotheek in de lucht, erg gaaf
Hier ziet het er wer anders uit. Morgen 23 zaterdag 23 en zondag 29 maandag 28 met regen en daarna stabiel met temp tussen de 24 en 22 gr. Maarrrr dat zeggen ze nu. Morgen kan het weer heel anders zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En daarna blijft het wel stabiel dacht ik.
Het weer is altijd zeer veranderlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ziet het er wer anders uit. Morgen 23 zaterdag 23 en zondag 29 maandag 28 met regen en daarna stabiel met temp tussen de 24 en 22 gr. Maarrrr dat zeggen ze nu. Morgen kan het weer heel anders zijn
Of niet dan 💥🌧️☃️💨❄️🌦️quote:
Daarom heeft dat vooruit kijken ok weinig zinquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het weer is altijd zeer veranderlijk.
Qua weer wel. Qua andere dingen...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heeft dat vooruit kijken ok weinig zin
Wat voor soep?quote:
Je weet het niet bij vooruitkijken kan er altijd wat tussen komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Qua weer wel. Qua andere dingen...
Ja, auwiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het niet bij vooruitkijken kan er altijd wat tussen komen.
Lekker. Ik had bami gemaakt.quote:
Met kloeploep erbij enz?quote:
Ik had een ander toekomstbeeld. Toen kwam er wat ‘ tussen’ en werd ik moeder. De eerste keer was gelijk prijsschietenquote:
Ja,maar die heb ik niet zelf gemaakt.quote:
Dan is ie voor het verkeerde gat gegaan, beginnersfoutquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een ander toekomstbeeld. Toen kwam er wat ‘ tussen’ en werd ik moeder. De eerste keer was gelijk prijsschieten
De bami niet of de kroepoek niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,maar die heb ik niet zelf gemaakt.
De kroepoek niet. Kant en klare bami vind ik niet te pruimen. Ik heb liever de naturel kroepoek.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
De bami niet of de kroepoek niet?
Denk dat veel mensen dat niet zelf makenIk vind Casave ook lekker
Zelf gemaakte is idd wel lekkerderquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kroepoek niet. Kant en klare bami vind ik niet te pruimen. Ik heb liever de naturel kroepoek.
met lekker veel satesaus eroverheen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kroepoek niet. Kant en klare bami vind ik niet te pruimen. Ik heb liever de naturel kroepoek.
Deze man weetquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met lekker veel satesaus eroverheen?
Ja ik maak het meeste zelf.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelf gemaakte is idd wel lekkerder
Jazeker. en een gebakken eitjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met lekker veel satesaus eroverheen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind de java en bali kroepoek van conimex ook wel erg lekker!
Maar eet dat dan meestal gewoon als chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |