Qua weer wel. Qua andere dingen...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heeft dat vooruit kijken ok weinig zin
Wat voor soep?quote:
Je weet het niet bij vooruitkijken kan er altijd wat tussen komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Qua weer wel. Qua andere dingen...
Ja, auwiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het niet bij vooruitkijken kan er altijd wat tussen komen.
Lekker. Ik had bami gemaakt.quote:
Met kloeploep erbij enz?quote:
Ik had een ander toekomstbeeld. Toen kwam er wat ‘ tussen’ en werd ik moeder. De eerste keer was gelijk prijsschietenquote:
Ja,maar die heb ik niet zelf gemaakt.quote:
Dan is ie voor het verkeerde gat gegaan, beginnersfoutquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een ander toekomstbeeld. Toen kwam er wat ‘ tussen’ en werd ik moeder. De eerste keer was gelijk prijsschieten
De bami niet of de kroepoek niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,maar die heb ik niet zelf gemaakt.
De kroepoek niet. Kant en klare bami vind ik niet te pruimen. Ik heb liever de naturel kroepoek.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
De bami niet of de kroepoek niet?
Denk dat veel mensen dat niet zelf makenIk vind Casave ook lekker
Zelf gemaakte is idd wel lekkerderquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kroepoek niet. Kant en klare bami vind ik niet te pruimen. Ik heb liever de naturel kroepoek.
met lekker veel satesaus eroverheen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kroepoek niet. Kant en klare bami vind ik niet te pruimen. Ik heb liever de naturel kroepoek.
Deze man weetquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met lekker veel satesaus eroverheen?
Ja ik maak het meeste zelf.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelf gemaakte is idd wel lekkerder
Jazeker. en een gebakken eitjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met lekker veel satesaus eroverheen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind de java en bali kroepoek van conimex ook wel erg lekker!
Maar eet dat dan meestal gewoon als chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |