Ohjeequote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de film was het direct duidelijk, dus moet dat nu ook he
En wederom herken ik hetquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat is inderdaad irritant, maar dat zullen ze vast op zo'n manier verbinden dat die kans klein blijft.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch vind ik deze spannender dan die hartoperatie
[..]
T is vooral omdat het een rotplek is, daar komt snel spanning op, en dan gaat het dus weer open of ontsteken.
Door het mooie weer blijven de toeristen toch wat langer hangen, hier ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:29 schreef aloa het volgende:
Wel druk was het...
Camping e.d. ook tot de nok toe vol hier
Dit ook?quote:
hij mist er toch flink watquote:
Visserijdagen hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door het mooie weer blijven de toeristen toch wat langer hangen, hier ook.
Ik vind het wel gezellig.
dat is zoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd ff wennen zo aan het begin van een nieuw seizoen
Verrassend soepel dit.quote:
Ik lad het ergensquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:33 schreef Deisyy het volgende:
@:soury kan jij je die twee zussen van Big Brother nog herinneren? Sabrina en Monique, Monique was getrouwd, maar ging er toch met BB-er Tijn vandoor.
Die Monique die in B&B Vol Liefde bij Albert is is diezelfde Monique
voor t eerst in 104 jaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verrassend soepel dit.
Al vraag ik me heel erg af hoe die polen vorig jaar kampioen konden worden daar
Maar hoe, wat waren die gasten slechtquote:
Ze waren wel een beetje dom, ik kan me nog een gesprek tussen die twee herinneren, ze kwamen er maar niet uit of zo plastic onderlegger voor onder je bord een placemat, placemate of playmate heettequote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lad het ergensZussie vond ik stukken leuker
En daar kijk jij naar?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze waren wel een beetje dom, ik kan me nog een gesprek tussen die twee herinneren, ze kwamen er maar niet uit of zo plastic onderlegger voor onder je bord een placemat, placemate of playmate heette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |