Maar die gaat vanzelf, als je je duim ineens niet kan gebruiken dan merk je pas hoe vaak je hem nodig hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hart gebruik je nog net iets vaker.
En zonder duim kan je leven. Zonder hart leven is tot nu toe bij niet heel erg veel mensen succesvol geweest.
Het gaat vooral andersom zijn denk ik. Dat ik hem gebruik en denk, kut .......... etcquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar die gaat vanzelf, als je je duim ineens niet kan gebruiken dan merk je pas hoe vaak je hem nodig hebt.
Haar zus kwam eerder in dit topic ook al voorbijquote:
Er zal wel iets van verband overheen komen. Geef het ook aan dat je bang bent dat je je duim per ongeluk gaat gebruiken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat vooral andersom zijn denk ik. Dat ik hem gebruik en denk, kut .......... etc
Enya was in het begin ook lid van Clannad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haar zus kwam eerder in dit topic ook al voorbij
Denk..Ooh heeft ze een zus? Ik google het ff... zijn het er vierquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haar zus kwam eerder in dit topic ook al voorbij
Dat zal zeker ja. En eigenlijk wil ik dat het ze hem vastzetten. Spalk ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zal wel iets van verband overheen komen. Geef het ook aan dat je bang bent dat je je duim per ongeluk gaat gebruiken.
Dan worden je spieren stijf en zit je met dat probleem. Je merkt gauw genoeg wanneer je je duim teveel of verkeerd gebruikt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal zeker ja. En eigenlijk wil ik dat het ze hem vastzetten. Spalk ofzo.
Mjah, toch ga ik er 1 willen, ook wel voor snachtsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan worden je spieren stijf en zit je met dat probleem. Je merkt gauw genoeg wanneer je je duim teveel of verkeerd gebruikt.
Je krijgt toch wel iets van een spalk ofzo, want hoe doe je dat anders in je slaap.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, in het herstel.
Raar, ik weet het.
Begrijpelijk, geef dat ook aan aan je arts of verpleegkundige. Die hebben vaak wel oplossingen daarvoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, toch ga ik er 1 willen, ook wel voor snachts
En teveel is meteen weer open en dus weer wat doen. Dan maar even stijve spieren en die later weer lostrainen.
Gaan het meemaken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begrijpelijk, geef dat ook aan aan je arts of verpleegkundige. Die hebben vaak wel oplossingen daarvoor.
Komt allemaal goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan het meemaken.
Nu eerst maar eens griezelen om ajax
Niemand die ons stoppen kanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan het meemaken.
Nu eerst maar eens griezelen om ajax
Neuh, met mij komt het niet meer goedquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt allemaal goed.
Met jou bedoel ik.
Bahalve,quote:
Ook namens mij veel sterkte met de operatiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, met mij komt het niet meer goed
Die duim/hand wel
Neinquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bahalve,
NAC, Herucles, .......... moet ik doorgaan?
Wordt tijd dat daar weer de namen van de absolute top komen te staanquote:
gaat nog wel even duren vrees ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat daar weer de namen van de absolute top komen te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |