Juist!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies! En we willen de krant van vandaag herkenbaar in beeld
Ik zat ff te denken...quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zat ff te denken...
Als ik opsta uit mijn stoel en een paar stappen naar het westen zet... Loop ik technisch gezien ook naar..... zee![]()
Niets aan gelogen
Alles gaat hier helemaal schoon zijn, was volledig gedaan. Bed verschoond etc.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt wel mee tochik heb nog wel een handige tip om je shirt uit te trekken met één hand, mijn zus kwam niet meer bij toen ze het zag
![]()
Ik zou een beetje food preppen als ik zou was, en vlak voor de operatie je bed verschonen.
Wat gaan ze precies doen?
Succes ermee!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles gaat hier helemaal schoon zijn, was volledig gedaan. Bed verschoond etc.
Eten voor een dag of 6 komt er te staan. Dan zou ik het eerste deel redelijk door moeten komen.
Ze gaan iets op de overgang van hand naar duim wegsnijden. Zit tegen de zenuw aan, aan de binnenkant van de hand. Om het goed te laten genezen moet er dus minimaal een week geen druk op de huid komen zodat het niet weer openscheurt of gaat ontsteken.
En als ik een paar stappen naar het oosten zet loop ik naar de Pacificquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zat ff te denken...
Als ik opsta uit mijn stoel en een paar stappen naar het westen zet... Loop ik technisch gezien ook naar..... zee![]()
Niets aan gelogen
Daar gaan we wel van uit en in een hoop dingen wordt je snel handig.quote:
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles gaat hier helemaal schoon zijn, was volledig gedaan. Bed verschoond etc.
Eten voor een dag of 6 komt er te staan. Dan zou ik het eerste deel redelijk door moeten komen.
Ze gaan iets op de overgang van hand naar duim wegsnijden. Zit tegen de zenuw aan, aan de binnenkant van de hand. Om het goed te laten genezen moet er dus minimaal een week geen druk op de huid komen zodat het niet weer openscheurt of gaat ontsteken.
Ik ga even een stukje naar Zeeland lopenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo van: Wat heb je gister gedaan?
"Nou, klein stukje richting de Waddenzee gelopen"
Klinkt een stuk beter dan dat je van keuken naar de kamer bent gelopen..
Latersquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even een stukje naar Zeeland lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
En toch vind ik deze spannender dan die hartoperatiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar gaan we wel van uit en in een hoop dingen wordt je snel handig.
T is vooral omdat het een rotplek is, daar komt snel spanning op, en dan gaat het dus weer open of ontsteken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk![]()
Een pittige ingreep als er een week lang geen druk op mag komen te staan. Sterkte alvast!
Bolussenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even een stukje naar Zeeland lopen
Omdat je bij bewustzijn bent?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch vind ik deze spannender dan die hartoperatie
[..]
T is vooral omdat het een rotplek is, daar komt snel spanning op, en dan gaat het dus weer open of ontsteken.
Nee, in het herstel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat je bij bewustzijn bent?
Raar vind ik het niet, je duim gebruik je ook heel veel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, in het herstel.
Raar, ik weet het.
Je hart gebruik je nog net iets vaker.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Raar vind ik het niet, je duim gebruik je ook heel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |