Ohjeequote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de film was het direct duidelijk, dus moet dat nu ook he
En wederom herken ik hetquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat is inderdaad irritant, maar dat zullen ze vast op zo'n manier verbinden dat die kans klein blijft.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch vind ik deze spannender dan die hartoperatie
[..]
T is vooral omdat het een rotplek is, daar komt snel spanning op, en dan gaat het dus weer open of ontsteken.
Door het mooie weer blijven de toeristen toch wat langer hangen, hier ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:29 schreef aloa het volgende:
Wel druk was het...
Camping e.d. ook tot de nok toe vol hier
Dit ook?quote:
hij mist er toch flink watquote:
Visserijdagen hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door het mooie weer blijven de toeristen toch wat langer hangen, hier ook.
Ik vind het wel gezellig.
dat is zoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd ff wennen zo aan het begin van een nieuw seizoen
Verrassend soepel dit.quote:
Ik lad het ergensquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:33 schreef Deisyy het volgende:
@:soury kan jij je die twee zussen van Big Brother nog herinneren? Sabrina en Monique, Monique was getrouwd, maar ging er toch met BB-er Tijn vandoor.
Die Monique die in B&B Vol Liefde bij Albert is is diezelfde Monique
voor t eerst in 104 jaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verrassend soepel dit.
Al vraag ik me heel erg af hoe die polen vorig jaar kampioen konden worden daar
Maar hoe, wat waren die gasten slechtquote:
Ze waren wel een beetje dom, ik kan me nog een gesprek tussen die twee herinneren, ze kwamen er maar niet uit of zo plastic onderlegger voor onder je bord een placemat, placemate of playmate heettequote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lad het ergensZussie vond ik stukken leuker
En daar kijk jij naar?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze waren wel een beetje dom, ik kan me nog een gesprek tussen die twee herinneren, ze kwamen er maar niet uit of zo plastic onderlegger voor onder je bord een placemat, placemate of playmate heette
Ik kijk een week vooruit, was al op de hoogte. Best wel een leuke vrouw geworden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:33 schreef Deisyy het volgende:
@:soury kan jij je die twee zussen van Big Brother nog herinneren? Sabrina en Monique, Monique was getrouwd, maar ging er toch met BB-er Tijn vandoor.
Die Monique die in B&B Vol Liefde bij Albert is is diezelfde Monique
Ze lijkt op iemand die ik irl niet leuk vind, dus ik vind haar ook niet leukquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk een week vooruit, was al op de hoogte. Best wel een leuke vrouw geworden.
Ik kijk Big brother nog steeds. Ik ga wel in een diep gat vallen als B&B is afgelopen volgende week. Ik luister ook diverse podcasts elke dag op balkon.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze lijkt op iemand die ik irl niet leuk vind, dus ik vind haar ook niet leuk
Ik ben na BB 6 of 7 afgehaakt volgens mij, vind het te gescript en krijg dat idee soms ook bij B&B Vol Liefde, vind dat best wel jammer.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk Big brother nog steeds. Ik ga wel in een diep gat vallen als B&B is afgelopen volgende week. Ik luister ook diverse podcasts elke dag op balkon.
BB is ook niet meer te vergelijken met de eerste jaren, en toch is het wel boeiend met live streams erbij. Het tv programma zelf stelt niks meer voor.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben na BB 6 of 7 afgehaakt volgens mij, vind het te gescript en krijg dat idee soms ook bij B&B Vol Liefde, vind dat best wel jammer.
Een podcast erover luister ik ook af en toe, zeer vermakelijk.
Daar moet ik nog even over nadenken, maar het is verkocht zie ikquote:
Ik maak wel een nieuwe voor je.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken, maar het is verkocht zie ik
Zal wel op zolder hebben gelegenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken, maar het is verkocht zie ik
Had ooit zoiets voor bij mijn trein, zelfde stijl ander plaatje.quote:
Ik denk als voorbeeld of display voor in de winkel of op een beurs. De firma Noch maakt veel dingen om je treinbaan aan te kleden.quote:
Is die van jou al voorzien van een jasje inmiddels?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk als voorbeeld of display voor in de winkel of op een beurs. De firma Noch maakt veel dingen om je treinbaan aan te kleden.
Dit is een rare zin, zonder contextquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die van jou al voorzien van een jasje inmiddels?
Dat was onbedoeld dan ... quote ik eens een keer ...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dit is een rare zin, zonder context![]()
Helemaal niet, het zijn jouw ranzige gedachten die de kop op steken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dit is een rare zin, zonder context![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was onbedoeld dan ... quote ik eens een keer ...
Uhuhquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal niet, het zijn jouw ranzige gedachten die de kop op steken.
Mark moet dus jurkjes aan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan- en uitkleden, eten, koken, boterham maken, douchen en afdrogen, dat was bijvoorbeeld allemaal heel lastig. Gelukkig kan je nog wel assistentie inroepen van je andere vingers aan je rechterhand, dat scheelt wel. Maar inmiddels kan ik het meeste wel weer zelf, behalve snijden e.d.
Het is handig om niet te moeilijke kleding aan te doen, jurkjesen broeken met elastiek bijvoorbeeld.
Succes alvast!
Als het maar geen liefdesverklaring is.quote:
dag meisjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:03 schreef woxxel2 het volgende:
Laat maar. Morgen krijg ik denk ik spijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |