Lekker man, snel ontbijt. Helaas wel dat de AH de prijs heeft verhoogd van 1,09 naar 1,19quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:28 schreef Nismo1991 het volgende:
Brrrr die frikandellenbroodjes uit de supermarkt
Man man man, je mist watquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:54 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik wist niet dat ze een vegan variant hadden.
Ja, ik zie dat dus nooit. Balen, want zou het wel eens willen proberen.quote:
Hier in de bewoonde wereld is er geen Vomarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:07 schreef Frikandelmetmosterd het volgende:
Mensen die naar de AH gaanga gewoon naar de Vomar joh, of nog beter de ReBeWe!
Bij de AH maakt t nie uit waar je werkt, op is opquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik ook
Ruim een uur verslapen hahahha
Maar boeit niet, ik werk toch maar bij de sociale werkplaats
Daar ik morgen vakantie heb als ik klaar ben met werken zal ik dit vieren door een frikandel met mosterd te etenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij de AH maakt t nie uit waar je werkt, op is op
Frikandel eet je met tomatenketchupquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Daar ik morgen vakantie heb als ik klaar ben met werken zal ik dit vieren door een frikandel met mosterd te eten
Misschien ook een jagermeister met mosterd erbij drinken
Die zijn nie veganquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:57 schreef Rugdopey het volgende:
weet je wat lekker is als ontbijt van die kaaskrosantjes van de AH met een blikje energy drank
Geniet van je vakantie. Haal je ook een zak Beyerlander bij de ploes?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Daar ik morgen vakantie heb als ik klaar ben met werken zal ik dit vieren door een frikandel met mosterd te eten
Misschien ook een jagermeister met mosterd erbij drinken
Waar woon je? Noord Friesland ofzo?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hier in de bewoonde wereld is er geen Vomar
Rotterdam.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:09 schreef Frikandelmetmosterd het volgende:
[..]
Waar woon je? Noord Friesland ofzo?Hier in de randstad gewoon de Vomar.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Frikandel eet je met tomatenketchup
Curry ketchupquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:51 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Frikandel eet je met Hela curry saus
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |