Alleen NK mentionen kan echt nietquote:
Jezus, wat lelijk die trofeeënquote:
Dat zeiden jullie ook al over die van Zandvoort, en daar was niets mis mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jezus, wat lelijk die trofeeën
Mooie platgereden trofeeenquote:
Wat zijn dat voor roosters?quote:
Die hadden ze nog over van Las Vegas.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor roosters?
Gaaf ding.quote:
Red Bull is plotseling weer goed dit weekend. U hoorde het hier voor het eerst.quote:
Zou het...?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Red Bull is plotseling weer goed dit weekend. U hoorde het hier voor het eerst.
Ik duim!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Red Bull is plotseling weer goed dit weekend. U hoorde het hier voor het eerst.
En volgend jaar en het jaar daarna ook!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou het...?
Duimen dan maar
Vind het wel leuk dat Max nog een kampioenschap op rij aan elkaar rijgt
Resultaten uit het verleden... bieden geen garanties voor de toekomst, natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En volgend jaar en het jaar daarna ook!
Ik ga 2025 niet meer met potlood invullenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En volgend jaar en het jaar daarna ook!
Je doet het nu met pen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga 2025 niet meer met potlood invullen
de Peaky facking Blinders hebben een paar boksbeugels gedoneerdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vertaling...:quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt meer op lekke banden aan elkaar geplaktquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Vertaling...:
"Hier zijn de trofeeën van de Italiaanse GP in Monza, genaamd VROOOM, gemaakt door de kunstenaar Andrea Sala in samenwerking met Pirelli HangarBicocca. Ze vertegenwoordigen de lange geschiedenis van Pirelli-banden, gecombineerd met impressies van snelheid en acceleratie."
Ik zie het niet, jullie wel?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Lijkt meer op lekke banden aan elkaar geplakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |