Eindeloze brede rechte wegen, goed voor de moraalquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze zien hem nog steeds rijden, wat een kutklim.
Movistar.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:58 schreef Momo het volgende:
Welke ploeg zal hem wel opkopen voor volgend seizoen?
ik kan daar zo van genietenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwalkend over finish en wat doen we? We stoppen een microfoon in je bek
Dat is volgend jaar verleden tijd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Narvaez haakt ook altijd af als het erom gaat
Hij gaat naar Ineos.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:58 schreef Momo het volgende:
Welke ploeg zal hem wel opkopen voor volgend seizoen?
Ik denk dat dit leuker was dan alleen de laatste km een sprintje gewonnen door Roglicquote:
Dit was bijna satire idd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwalkend over finish en wat doen we? We stoppen een microfoon in je bek
Komende dagen genoeg bergen waarop hij finaal door het ijs kan zakkenquote:
Beginnen jullie ook wel eens te poefen?quote:Mauri Vansevenant ziet medevluchter Pablo Castrillo emotionele zege pakken: “Goed gevoel tot ze begonnen te poefen”
Je moet wat vaker naar Renaat en José luisteren, dan zou je dit normaal taalgebruik vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Beginnen jullie ook wel eens te poefen?
Dat geldt voor Roglic dan ook wel weer, tenzij afgelopen zondag een offday was.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Komende dagen genoeg bergen waarop hij finaal door het ijs kan zakken
God ja, 'poefen' is natuurlijk geen standaard Nederlands. Komt van een West-Vlaamse Special Olympics deelnemer, die dat vaak gebruikt:quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je moet wat vaker naar Renaat en José luisteren, dan zou je dit normaal taalgebruik vinden
"Hij poeft er naartoe" is toch een uitspraak die ik vaak gehoord heb. En Wim ongetwijfeld ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
God ja, 'poefen' is natuurlijk geen standaard Nederlands. Komt van een West-Vlaamse Special Olympics deelnemer, die dat vaak gebruikt:
https://www.facebook.com/watch/?v=10154679011079271
Poefen is gewoon West-Vlaamsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Hij poeft er naartoe" is toch een uitspraak die ik vaak gehoord heb. En Wim ongetwijfeld ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |