Bijna bijgelezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
Als dat zo in DTS als het weer open gaat zo doorgaan ben ik er bang voor dat het heel snel klaar is. En dat is juist wat ik niet wil.
Beterschapquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:50 schreef SwJ het volgende:
En ja, ik ben chagrijnig. Verstandskies laten verwijderen. Nu pijn in mn bakkes
Appen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Doe maar appen dan kan ik het doorsturen
Kom maarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:50 schreef SwJ het volgende:
Ik weet wat appen is, maar ik kan jou niet appenquote:
Ibuprofen 600mg (met maagbeschermer erbij)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:50 schreef SwJ het volgende:
Laat lekker dicht danquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:42 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bijna bijgelezen.
Als dts weer open gaat.
Dat is nu de vraag. Want zo vlak voor het einde van de maand laten zien dat enkelen niet van plan zijn te veranderen, posts zo veel mogelijk negatief blijven opvatten, overal een plasje over moeten doen, nog steeds niet kunnen negeren, is niet slim
quote:
Welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet wat appen is, maar ik kan jou niet appen
Met een single malt erbijquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ibuprofen 600mg (met maagbeschermer erbij)![]()
Geen recept voor meegekregen?
Ik kreeg geen pijnstilling recept bij het verwijderen hoor. Gewoon advies om paracetamol te nemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ibuprofen 600mg (met maagbeschermer erbij)![]()
Geen recept voor meegekregen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kreeg geen pijnstilling recept bij het verwijderen hoor. Gewoon advies om paracetamol te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |