quote:
Had je het meegekregen over mijn nichtje?quote:
GHB overgedoseerd of zo?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je het meegekregen over mijn nichtje?
Dat denk ik dus ook.quote:
Zus zegt ook dat ze liep te stuiteren.Heel apart met GHB.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:18 schreef KillemWieft het volgende:
Het is geen spul dat je zomaar in iemand drankje flikkert zonder dat degene het proeft. Of je moet al strontlazarus zijn, dus echt al op het randje van een coma zitten.
Combinatie van middelen? Hoe oud is je nichtje?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zus zegt ook dat ze liep te stuiteren.Heel apart met GHB.
18quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Combinatie van middelen? Hoe oud is je nichtje?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:23 schreef FreshFruit het volgende:
Zus kwam met het verhaal dat ik niet wist wat jongeren uitspoken.
Jezelf ophangen is wel hardcore. Zou zelf niet zo gauw doen.quote:
Nichtje van Soul heb ik wel kunnen helpen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hopelijk is ze nu klaar met die shit.
Ze ontwijkt mijn directe vragen.Het lijkt of ze de schijn wil ophouden dat haar kind zoiets niet doet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Je zus kent jou niet zo goed?
Van de G afgeholpen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nichtje van Soul heb ik wel kunnen helpen.
XTC en speed.quote:
Mijn zus vindt het totaal niet vreemd dat haar dochter na een feestje ‘s ochtends thuiskomt en dan niet kan slapen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze ontwijkt mijn directe vragen.Het lijkt of ze de schijn wil ophouden dat haar kind zoiets niet doet.
Hehe toch triest verhaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jezelf ophangen is wel hardcore. Zou zelf niet zo gauw doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |