ONZ sc dicht en DTS weer open. Zo wisselen we lekker af.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou wil ik wel op antwoorden, het ging daarvoor al over DTS en waarom DTS tijdelijk gesloten werd na herhaalde opmerkingen van de Mod. Ik geef 1 voorbeeld waarop een antwoord verkeerd gelezen "kan" worden en meteen vuur en vlam.
Ik weet niet hoe ik het beter had kunnen verwoorden of als voorbeeld had kunnen geven.
Als dat zo in DTS als het weer open gaat zo doorgaan ben ik er bang voor dat het heel snel klaar is. En dat is juist wat ik niet wil.
Mijn reactie was ook dat dit strafbaar is,maar dan krijg ik een vaag antwoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn pa was in de auto gesprongen..... Dat is 1 ding wat ik zeker weet.
Klopt, maar ik praat met niet heel veel woorden soms.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Je had erbij kunnen zetten dat het een voorbeeld was.
Dat is het enige.
Wat ik deed, was het dan verduidelijken.
Goed - nu echt klaar.
Kusje, kroel.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:29 schreef aeque het volgende:
[..]
ONZ sc dicht en DTS weer open. Zo wisselen we lekker af.
Soms ook welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, maar ik praat met niet heel veel woorden soms.
Tijdens de feestdagen altijd de verkeerde kantquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms ook wel
Altijd spannend welke kant de weegschaal op slaat.
Heer Killem.quote:
Klopt, ligt er ook maar net aan wat het punt is. En meestal denk ik ook dat men het wel begrijpt. Is niet altijd zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms ook wel
Altijd spannend welke kant de weegschaal op slaat.
Wat vreselijk enig.quote:
Ik kijk dat dus niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is het wat? Hoorde vandaag op de radio dat er vanaf de 29e S2 is
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Weekend "Rings of power" kijken
Hoe laat zou je hier aankomen ook alweer?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik ben dit weekend niet thuis
Heb pas 3 afleveringen van S1 gezienquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik ben dit weekend niet thuis
Dat weet niemand. Veel files de laatste tijd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe laat zou je hier aankomen ook alweer?
Treinen rijden ook al niet op tijd... Eindhoven Airport lag stil..... Jij zit echt in no man's land nuquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Veel files de laatste tijd.
En ja ik weet dat je niet in Eindhoven woontquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja ik ben er nu vandoor.
Wellicht toch maar een thuuswerkdagje ervan maken morgen
Ja dat is zo, laat maar weten als je er bijna bent.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Veel files de laatste tijd.
Ik zet wel de livetracking aan in wa, dan kun je mn reis volgen!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is zo, laat maar weten als je er bijna bent.
Wel ruim 10 jaar gedaanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ja ik weet dat je niet in Eindhoven woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |