Waarom? Het is toch totaal logisch dat je als Feyenoord alleen maar sterkere tegenstanders lootquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja PSV heeft dit keer geen recht op Calimero'en dus iemand moet het doen
Mooi toch. Dat zijn de wedstrijden.quote:
Club eindigt in de kelder van de cl dit jaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kevin De Bruyne gaat Club Brugge slopen vrees ik
Precies.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi toch. Dat zijn de wedstrijden.
Ben jij van het cancellenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze farce een van een CL
Helaas gaat iedereen massaal weer kijken natuurlijk.
Natuurlijk niet, anders hadden ze wel in pot 4 gezetenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch totaal logisch dat je als Feyenoord alleen maar sterkere tegenstanders loot
Raar is dat he. Doen ze zoveel moeite de bal te krijgen en dan schoppen ze hen direct weer weg 🤣🤣🤣🤣🤣quote:
Top 24 wordt moeilijk maar thuis tegen Sporting. Uit tegen celtic en Sturm Graz moet wel lukkenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Club eindigt in de kelder van de cl dit jaar
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Raar is dat he. Doen ze zoveel moeite de bal te krijgen en dan schoppen ze hen direct weer weg 🤣🤣🤣🤣🤣
Je zult binnenkort vast ergens een CL simulator kunnen vinden waar je daar je gang mee kunt gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weet niet hoe hoog je eindigt na 8 wedstrijden in een competitie van 36 ploegen met 9 punten
Beast. Hoe blijf jij gemotiveerd man.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
Ben in de gym. Derde keer deze week
Ik skip vandaag. Ga morgenochtend wel weerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
Ben in de gym. Derde keer deze week
Heb vaak genoeg dipjes. Maar het beste advies wat ik ooit heb gehad:quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beast. Hoe blijf jij gemotiveerd man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg dipjes. Maar het beste advies wat ik ooit heb gehad:Dit is wel waar het vaak op neer komt ja. En gewoon weer opnieuw beginnen als je terugslag hebt ipv erin te blijven hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, easier said enzo“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Van Alle dating apps eraf getyfd afgeflikkerd
Ach ze vliegen ze iig niet in een wolkenkrabberquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:52 schreef Rozevla het volgende:
Super, Oekraïne heeft net z’n f16’s gekregen en heeft er nu al een naar beneden laten tyfen.
Dag geld !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |